ik ga mijn bedje weer es opzoeken, iedereen welterusten en maybe tot morgen.
(als het natuurlijk niet erg is dat ik mee klets ivm nog niet bezig)
veel liefs
BatiOud lidBerichten: 2.877Lid sinds: 19 juli 2009
jorina schreef:ik ken het probleem meissie heb het zeer kortgeleden zelf nog meegemaakt met jan zijn opa
en dat is heel erg raar en het breekt je hart dan gewoon om dat te zien
heb het overigens ook met mijn eigen opa die is 93 en we zijn eigelijk al een jaar op het einde aan het wachten
(hij is eigelijk niet ziek hoor maar gewoon heel erg oud en dat zie je heel erg ) maar op 1 of andere manier vind ie altijd weer een reden om weer helemaal terug te knokken
ik was er 3 weken geleden en toen zag hij er echt slecht uit maar maandag waren we er ook weer en toen had ie ineens weer babbel voor 10 en hij zag er ook weer goed uit(voor zover dat kan als je 93 bent)toen hebben ook het goede nieuws maar ff gedropt en dat vond ie weer fantastisch :D
sharon_ schreef:@Cassie,
nou Miss Amy verkondigde een paar weken geleden dat haar vriend dr mishandelde en dat ze uit elkaar zouden gaan.
En dat ze dus niet meer op het forum zou komen.. Nu kwam ze oppeens weer op het forum en toen vroeg iemand van ons hoe het met dr ging omdat ze toen toch met een klote situatie is weg gegaan zeg maar. En toen kwam er een reactie van iemand dat diegene het niet begreep dat ze nu nog samen is met dr vriend.. En daar was de rest het eigenlijk zon beetje mee eens. En nu vind Miss Amy dat wij respectloos zijn en geen belangstelling in haar tonen. En heeft ze echt erge dingen lopen roepen over onvruchtbaarheid enz. Woorden die niet uit een mond van iemand die een kind wil horen te komen!!!
sharon_ schreef:Hihi Kim ga dan lekker slapen joh!!! Zorg dat die eitjes voldoende rust krijgen en goed kunnen groeien hihihi. Me duimen draaien hier nog voor je hoor!!
Ik ga er ook vandoor. Ben nu bij me oppasadres en die mensen zijn onderweg na huis nu.. Dus ga nu ook naar mijn mannetje toe, en me zusje is ook bij ons thuis en een vriend van ons dus een gezellige boel.. Tot morgen!!! Slaap lekker allemaal.
Storm1987 schreef:Is het geen cervix slijm, babii??
Babii schreef:Hahaha ik vind het niet spannend, maar frustrerend :| Dat afwachten is niet fijn :(.... Maar ga er vooralsnog uit dat het niet doorgroeit hoor, des te minder hard de klap is :)
EstherH schreef:zooo huisje weer klaar 😃
loop heerlijk in mn joggingspakje hahaha zit t lekkerst van allemaal 😃
Jullie nog spannende plannen voor t weekend??
Hebben jullie trouwens sex als jullie ongesteld zijn? Ikke niet :geek:
struffle schreef:heeey meiden
nou ik kom weer afgepeigerd uit mn werk, heb echt een baaldag vandaag, ben al vanaf 7 uur vannochtend aan het schelden, want toen werd ik dus uit mn bed gebeld met de mededeling dat ik moest werken. Pardon? Ik wist nergens van! Maar stond wel ingeroosterd, zonder dat het naar mij isgecommuniceerd. Dus moest ik ineens op komen draven, zonder dat ik daar op had gerekend. En zoals jullie wel weten, ik heb al zo weinig tijd! Ik heb het dit jaar gewoon zo tering druk (sorry) en dit kon ik echt niet gebruiken. Vervolgens is iedereen boos op mij omdat ik te laat ben en het zogenaamd vergeten ben. Ja, zie maar te bewijzen dat je van niks weet als je wel op het rooster staat... Maar zelfde gold voor zondagnacht, was ik dus ook ingeroosterd! Nou laat staan dat ik die dienst OOK nog eens zou gaan draaien! Ik had mn chef gebeld en die zei dat ik zelf maar vervanging moest regelen, want ja, ik stond nu eenmaal op het rooster. Echt belachelijk!!! Gelukkig kon een collegaatje van me die dienst doen, maar deze diensten werden me gewoon opgedrongen en ik moest zelf de shit van een ander opknappen, was echt furieus!!!
Klinkt misschien kinderachtig mijn reactie, maar ik plan alles zo goed mogelijk om nog een beetje tijd voor mezelf over te houden, en op deze manier lukt dat dus gewoon niet. Ik kan dit in dit tempo niet zo vol blijven houden, moet maar zien hoe lang ik dit blijf doen zo....
Bovendien he, ik ben al ZOOOOOOOOOO vaak op komen draven voor een ander, altijd de reddende engel geweest, overgewerkt als het moest, afspraken verzet om een ander te helpen, en je krijgt dan altijd weer de deksel op je neus. Dat vind ik zo frustrerend grrrrrrrrrr!!!
Mrij schreef:Schorpioentje, wat balen dat je ongi is doorgebroken!! Op naar de volgende ronde dan maar 😞
EsterH, nee wij hebben geen seks als ik ongesteld ben! Jullie wel?
Struffle, jeetje wat frustrerend zeg!! Kan me goed voorstellen dat je daar erg van baalt! Ik ben ook altijd zo iemand die voor alles en iedereen in de bress springt, maar zo zie je maar weer dat je dat net zo goed niet hoeft te doen....
jorina schreef:no way over mijn rode zee word niet gevaren
dat vind ik heel erg vies
denk nog wel viezer dan de scheten van mijn vriend :D
Babii schreef:sharon_ schreef:@Cassie,
nou Miss Amy verkondigde een paar weken geleden dat haar vriend dr mishandelde en dat ze uit elkaar zouden gaan.
En dat ze dus niet meer op het forum zou komen.. Nu kwam ze oppeens weer op het forum en toen vroeg iemand van ons hoe het met dr ging omdat ze toen toch met een klote situatie is weg gegaan zeg maar. En toen kwam er een reactie van iemand dat diegene het niet begreep dat ze nu nog samen is met dr vriend.. En daar was de rest het eigenlijk zon beetje mee eens. En nu vind Miss Amy dat wij respectloos zijn en geen belangstelling in haar tonen. En heeft ze echt erge dingen lopen roepen over onvruchtbaarheid enz. Woorden die niet uit een mond van iemand die een kind wil horen te komen!!!
Inderdaad en nu denkt ze ook nog dat Sonja (zie postje van Miss Amy) haar heeft uitgenodigd voor de meeting. Dus not!
Overigens riep ze in dat zelfde berichtje dat ze niet met meiden wil zitten die alleen maar onvruchtbaar zijn en het daar over hebben.
miss_amy schreef:@ sonja
denk jij nou egt dat ik met een paar mensen weg wil die alleen maar gaan zeuren dat ze niet zwanger kennen worden whawhawha..
sonde van me tijd pff wat een kansloos forum
en ik moet aan mezelf werken haha lees je eigen berichten eerst eens na !@
struffle schreef:kan hier niet exact vertellen waar ik werk, ivm eventuele bekenden 😊
Maar werk bij een bedrijf die 24/7 open zijn en waarbij je elkaar aflost. Moet dus altijd bezetting zijn, kan niet met een man minder.
Babii ik heb geen ovutestjes meer gedaan na die positeve, ik dacht dat je dan gewoon je ei binnen 2 dagen kon verwachten dus heb niet meer verder getest :| Is dat erg??
Mn temp gaat nu per dag met 0.02 graden omhoog, echt weinig dus, maar hij daalt iig niet 😊
Ik klus gewoon net zo lang elke dag tot ik bevestiging krijg met mn termometer dat hij is geweest, da's toch het beste denk ik? Wel gek dat je zo ver van tevoren al een lh piek hebt als je ei dan pas 3 dagen later komt :P
Babii schreef:Scheelt dat je die bij mij weer kwijt kan 😛 Voordat ik zwanger ben zijn we ff verder haha :P
Ankie87 schreef:@ Kimberley en ben je al zenuwachtig voor maandag?
wilde net naar de wc, lag er een dode muis op de vloer jammie ;)
Babii schreef:@ Ankie, oowww jee een muis :| Gadverdamme 😛 Lekker als je naar de wc moet hihi... Ben niet zenuwachtig voor maandag 😊 Ik zie het wel, want weet dat er anders bijv. injecties zijn. En doordat er nu een ei zit (als ie niet doorgroeit) kunenn ze gelijk injecties zetten om hem door te laten groeien (hopen we).
Ga er gewoon nog steeds vanuit dat het niet doorgroeit 😊 Heb ook geen krampen o.i.d. meer :(.
Ankie87 schreef:Babii schreef:@ Ankie, oowww jee een muis :| Gadverdamme 😛 Lekker als je naar de wc moet hihi... Ben niet zenuwachtig voor maandag 😊 Ik zie het wel, want weet dat er anders bijv. injecties zijn. En doordat er nu een ei zit (als ie niet doorgroeit) kunenn ze gelijk injecties zetten om hem door te laten groeien (hopen we).
Ga er gewoon nog steeds vanuit dat het niet doorgroeit 😊 Heb ook geen krampen o.i.d. meer :(.
Ja of dat het beste is om zo te denken, weet ik niet. Zelf zou ik ook zo denken. Eerder negatief, om een grotere teleurstelling te voorkomen. Welke injecties zijn dat dan (als ik vragen mag?)
Moest ook nog erg naar de wc, gelukkig hebben we der 2. Dus ff tegen mijn vriend gezegd 😃 dat hij het mocht opruimen. Ach ja, ik heb gister een levende gered en hij mag een dode opruimen vandaag :?
Babii schreef:Ankie87 schreef:Babii schreef:@ Ankie, oowww jee een muis :| Gadverdamme 😛 Lekker als je naar de wc moet hihi... Ben niet zenuwachtig voor maandag 😊 Ik zie het wel, want weet dat er anders bijv. injecties zijn. En doordat er nu een ei zit (als ie niet doorgroeit) kunenn ze gelijk injecties zetten om hem door te laten groeien (hopen we).
Ja of dat het beste is om zo te denken, weet ik niet. Zelf zou ik ook zo denken. Eerder negatief, om een grotere teleurstelling te voorkomen. Welke injecties zijn dat dan (als ik vragen mag?)
Moest ook nog erg naar de wc, gelukkig hebben we der 2. Dus ff tegen mijn vriend gezegd 😃 dat hij het mocht opruimen. Ach ja, ik heb gister een levende gered en hij mag een dode opruimen vandaag :?
Puregon en Pregnyl kan ook Menopur worden. Heb je er verstand van dan ;)
Ankie87 schreef:ik dacht nl dat je puregon moest gebruiken als je ongesteld bent (volgens mij de 1ste dag van je menstruatie)
Babii schreef:Ankie87 schreef:ik dacht nl dat je puregon moest gebruiken als je ongesteld bent (volgens mij de 1ste dag van je menstruatie)
Normaal is dat ook zo, maar het kan ook om je eigroei sneller te laten gaan... Stel hij wil niet verder groeien dan heeft ie ff een duwtje nodig 😉 En dat doen ze dan zo...
Maar ze mogen hem van mij ook afbreken hoor als het niet aanslaat 😊 Dan starten we gewoon met de injecties wanneer ik menstrueer.
Ach nog 2 dagen dan weten jullie meer. Zei net dat ik niks voelde. Voel nu heel af en toe een steekje, maar echt minimaal... Ben echt als de dood dat het niet doorgroeit :| Maar goed...
Ik ga ook ffies tv kijken 😃 PS hoe weet je er dan zoveel vanaf :P
Babii schreef:Babii schreef:Ankie87 schreef:ik dacht nl dat je puregon moest gebruiken als je ongesteld bent (volgens mij de 1ste dag van je menstruatie)
Normaal is dat ook zo, maar het kan ook om je eigroei sneller te laten gaan... Stel hij wil niet verder groeien dan heeft ie ff een duwtje nodig 😉 En dat doen ze dan zo...
Maar ze mogen hem van mij ook afbreken hoor als het niet aanslaat 😊 Dan starten we gewoon met de injecties wanneer ik menstrueer.
Ach nog 2 dagen dan weten jullie meer. Zei net dat ik niks voelde. Voel nu heel af en toe een steekje, maar echt minimaal... Ben echt als de dood dat het niet doorgroeit :| Maar goed...
Ik ga ook ffies tv kijken 😃 PS hoe weet je er dan zoveel vanaf :P
EDIT: wanneer me mesntruatie weer opgewekt is 😛 Want zzal dus ook niet menstrueren als hij niet zelf doorgroeit 😉 dan moet ie weer opegwekt worden..
MissMini schreef:Jaa, en morgen alweer 17 weken!! Wat vliegt de tijd!! (voor mij dan.. duurt voor jullie ellenlang kan ik me voorstellen... :oops: )
't Gaat goed hier gelukkig! Ben zo goed als genezen van het overgeven, haha, gemiddeld nog zo'n 2 x per week. En verder begint er ineens een buik te groeien, haha, 't is niet te hopen dat dat zo snel door blijft groeien want dan ben ik straks een olifant!
Alles in huis verders ja, op de box na. Maar dat heeft nog geen haast. Kinderkamer staat nog niet in elkaar hoor, daar hebben we nog tijd genoeg voor. We zijn nu druk aan het behangen en vloertje leggen.
Ik zat me inderdaad te verbazen over die reacties van MissAmy. Maargoed, ik "hoor" hier niet dus wilde me er niet in mengen, maar wat zij zei af en toe deed zelfs mij pijn! (bijv. over die onvruchtbaarheid, dat jullie daarover zielig liepen te doen, pff!)
xx
MissMini schreef:Dankjulliewel voor het "welkom"! Ga toch maar eens proberen wat vaker mee te kletsen dan.
Gelijk al een leuk nieuwtje: Ik voel de baby schoppen, bijna de hele dag door! 't Wordt vast een voetballertje 😊
Jaa Babii, natuurlijk houd ik je site in de gaten! 😊 Ben een echte meelezer van al je berichtjes hoor. Zal binnekort ff je gastenboek verblijden met mijn komst.
MissMini schreef:Ja, voel het echt al duidelijk schoppen. Vooral als ik op mijn buik in bed lig, dan krijg ik steeds van die kleine trapjes en als ik me dan omdraai is het over. Waarschijnlijk ligt Beeb dan in een ongemakkelijke houding, haha! En een paar dagen geleden schrok ik heel erg van iets (volgens mij een hard geluid ofzo) en toen voelde ik Beeb ook helemaal jumpen. Soort van stuiptrekking in je baarmoeder, heel grappig.
Ik hoop maar dat jullie dit ook snel mee mogen maken. 't Is zó'n enorm wonder om gewoon zo'n heel klein compleet mensje in je buik te hebben!!
Zou er haast emotioneel van worden, hihi :mrgreen:
MissMini schreef:Nee Babii, volgens mij heb ik jou niet op hyves. Zal 'em morgen ff naar je pb'en, dan kun je me toevoegen. Duik nu m'n bedje in, want ben helemaal op. Manlief slaapt al een uur (komt ervan als je de hele week pas om half 3 aan bed ligt, hij is nogal verslaafd aan computerspelletjes... zucht.. mannen!)
Fijne avond en alvast weltrusten!
xx
becky88 schreef:hahaha ja ach die kerel van mij spoort niet :lol: