BabiiOud lidBerichten: 10.267Lid sinds: 25 augustus 2009
Nou het is even afwachten meis :). Erg spannend :)!!
struffle schreef:
Mrij welke dag zit jij inmiddels? Waarom maak je geen banner aan, dan kan ik je een beetje in de gaten houden ;)
struffle schreef:dierendag!
misschien ben je wel zwanger van een konijn!
oooooookeeeeeeeeeeee..................
Storm1987 schreef:struffle schreef:dierendag!
misschien ben je wel zwanger van een konijn!
oooooookeeeeeeeeeeee..................
woehahahahahahahahahahhahaahah of van een geit dat lijkt me waarschijnlijker gezien haar voorliefde voor die beesten hahahaha 😛 😛 😛 😛
Maar becky ik weet nu lekker al zeker dat jij het niet volhoud om zolang te wachten. Als jij nou donderdag test, dan kom ik donderdag vertellen wat het geslacht is van onze baby. hebben we beide iets "spannends" te melden. Zitten de meiden hier weer in spanning, si toch leuk :mrgreen: hebben ze dubbel stress :mrgreen:
Mrij ik ben heel erg benieuwd. Mijn gevoel zegt nu ook weer een meisje. :mrgreen:
Storm1987 schreef:
struffle schreef:BECKY DONDERDAG SAMEN TESTEN MET WIE?
JIJ BENT TOCH AL ZWANGER STORM 😂
Storm1987 schreef:struffle 2 oktober is wel erg vroeg ja. Ik zou het risico niet nemen, je bent enorm teleurgesteld als de test negatief is terwijl het waarschijnlijk gewoon nog veel te vroeg is.
Sorry babii, mijn gevoel roept weer MEISJE ! 8-) maar wellicht pis ik naast de pot.
Becky> donderdag samen testen?
Storm1987 schreef:struffle schreef:BECKY DONDERDAG SAMEN TESTEN MET WIE?
JIJ BENT TOCH AL ZWANGER STORM 😂
Oja :lol:
Storm1987 schreef:
struffle schreef:he mrij en becky baai de wee
ik was vorige week bij mn neef op verjaardag, die werd 19.
Weet je wat hij kreeg van zn matties?
een opblaasbaar feestschaap 😂 :mrgreen:
Dat zou echt het ultieme verjaardagskado zijn voor jou en/of becky (uiteraard in de geitenvariant)
Mrij schreef:struffle schreef:he mrij en becky baai de wee
ik was vorige week bij mn neef op verjaardag, die werd 19.
Weet je wat hij kreeg van zn matties?
een opblaasbaar feestschaap 😂 :mrgreen:
Dat zou echt het ultieme verjaardagskado zijn voor jou en/of becky (uiteraard in de geitenvariant)
Ow echt??? Die wil ik ook! En dan de hele tuin ermee volzetten!!! :shock:
Storm1987 schreef:hahahahaha nu rol ik echt over de vloer. Kan dat niet de Mascotte van ons clubje worden wahahahahah
Babii schreef:Storm1987 schreef:hahahahaha nu rol ik echt over de vloer. Kan dat niet de Mascotte van ons clubje worden wahahahahah
We kunnen het wel op een tshirt laten afdrukken 😛 En dan erbij zetten: jonge meiden die mama willen worden :P
Storm1987 schreef:Babii schreef:Storm1987 schreef:hahahahaha nu rol ik echt over de vloer. Kan dat niet de Mascotte van ons clubje worden wahahahahah
We kunnen het wel op een tshirt laten afdrukken 😛 En dan erbij zetten: jonge meiden die mama willen worden :P
en de vooroordelen over de jonge moeders zijn wederom negatief :mrgreen: snap jij dat nou?
Storm1987 schreef:Babii schreef:Storm1987 schreef:hahahahaha nu rol ik echt over de vloer. Kan dat niet de Mascotte van ons clubje worden wahahahahah
en de vooroordelen over de jonge moeders zijn wederom negatief :mrgreen: snap jij dat nou?
Storm1987 schreef:Ik ook niet hoor. En dan wijzen we miss-amy aan als voorzitter. Dan moet je toch haast wel goed zitten!! :roll:
becky88 schreef:hahaha storm ja vooral zitten want dan kunnen we niet ver lopen met haar!!
Babii schreef:
En dan zorgt Mrij voor de voederbak, neem ik een touw mee om haar aan te lijnen, kan ze gras grazen :mrgreen:
Storm1987 schreef:becky88 schreef:hahaha storm ja vooral zitten want dan kunnen we niet ver lopen met haar!!
we kunnen haar rollen?Babii schreef:
En dan zorgt Mrij voor de voederbak, neem ik een touw mee om haar aan te lijnen, kan ze gras grazen :mrgreen:
Vloeibaar frituurvet is haar lievelingsdrankje vertelde ze mij.
becky88 schreef:haaha kim nee hoor gewoon laten rollen!
ik hou der niet tegen, je denkt toch niet dat ik levensmoe ben
Babii schreef:We moeten der ook even inenten tegen de gekke koeienziekte!
Storm1987 schreef:ik zou hem wel eens in die prinsessenpyjama willen zijn, hobbelend op zijn geit :mrgreen:
ooooo en nu stop ik anders krijg ik straks op mijn donder van de andere :oops: ik ga maar eens kijken hoever de droger is. En dan de handdoeken erin en dan morgen alle was opvouwen en klaar.
Oh had nu weer zoiets akeligs net op hyves. Meisje was zwanger, van de week een prachtige echo gehad, ze was nu denk ik bijna 9 weken en vandaag las ik dat ze een miskraam heeft gehad. :roll: wat is dat toch? waarom toch al die ellende. Van de week is een vriendin van mij van vroeger haar zwangerschap afgebroken omdat het kindje helemaal niet goed was. Heeft ze een mega zware bevaling gehad en toen het overleden kindje in haar armen gehad om het de volgende dag al weg te brengen 😢 al die ellende!! Dan denk je, we zijn jong, dit gebeurt toch alleen bij vrouwen boven de 35? Ik zie het om me heen alleen maar gebeuren bij superjonge vrouwen, allemaal nog onder de 30. Pff... word er zooo verdrietig van als ik dat allemaal lees.
Babii schreef:Ik sms je wel even! Hoop dat mijn gyn niet weer uitloopt zoals vrijdag. Toen was er net een baby geboren, dus hij liep de ronde bij de papa's en mama's
Nou ik heb goede hoop voor je meis :mrgreen: . Voor mezelf niet, maar dat is om de klap wat minder hard aan te laten komen, want stel he...
Ben btw wel uber moe :|
Ankie87 schreef:@ kimberley maybe ben je moe omdat je er veel mee bezig bent? Slaap je wel goed? Volgens mij is een vd bijwerkingen van clomid: buik en maagklachten.
en bij ivf gaan ze met zo'n naald naar binnen ja. En ze onderzoeken (inwendig) je ook steeds als je ongesteld bent (lijkt me ook niet zo fijn), maar als je het graag wilt dan doe je dat gewoon. Daar denk je volgens mij niet eg bij na.
En als ik zie wat jij en sylvia allemaal er voor over hebben, komt dat wel goed!
Maar laten we nu eerst duimen voor jullie beide, dat het op deze manier (waar jullie nu met bezig zijn) ook gaat
DUIMDUIMDUIMDUIM