MilaOud lidBerichten: 8.663Lid sinds: 27 juni 2008
secret, wanneer moet je ongesteld worden?
Ankie87 schreef:@ kimberley maybe ben je moe omdat je er veel mee bezig bent? Slaap je wel goed? Volgens mij is een vd bijwerkingen van clomid: buik en maagklachten.
en bij ivf gaan ze met zo'n naald naar binnen ja. En ze onderzoeken (inwendig) je ook steeds als je ongesteld bent (lijkt me ook niet zo fijn), maar als je het graag wilt dan doe je dat gewoon. Daar denk je volgens mij niet eg bij na.
En als ik zie wat jij en sylvia allemaal er voor over hebben, komt dat wel goed!
Maar laten we nu eerst duimen voor jullie beide, dat het op deze manier (waar jullie nu met bezig zijn) ook gaat
DUIMDUIMDUIMDUIM
Babii schreef:PS ik heb dus zovaak per maand een inwendig onderzoek. Dat hoort er nu eenmaal bij. Ben daar niet bang voor, ben alleen bang voor naalden :P
sylvia22 schreef:Babii schreef:PS ik heb dus zovaak per maand een inwendig onderzoek. Dat hoort er nu eenmaal bij. Ben daar niet bang voor, ben alleen bang voor naalden :P
😃 het gewoon he kim! ;)
BeautyQueen23 schreef:Had er al alle vertrouwen in dat er deze ronde eitjes zouden groeien, dat gebeurd.... dus die groeien wel verder :D
Babii schreef:BeautyQueen23 schreef:Had er al alle vertrouwen in dat er deze ronde eitjes zouden groeien, dat gebeurd.... dus die groeien wel verder :D
Zou dat niet te hard roepen 😉 Bij de 50 MG groeide er ook een eitje en die stopte ook met groeien bij 16 mm.
Babii schreef:Huh ik heb geen PB????
Denise1986 schreef:Babii schreef:Huh ik heb geen PB????
Huh wat raar! Hij staat bij mij als verzonden op gister! Maar nu alsnog gedaan!
Wat is het rustig hier! Nou ja... genoeg om te lezen!
Gelukkig wel veel goed nieuws!
Denise1986 schreef:Denise1986 schreef:Babii schreef:Huh ik heb geen PB????
Huh wat raar! Hij staat bij mij als verzonden op gister! Maar nu alsnog gedaan!
Wat is het rustig hier! Nou ja... genoeg om te lezen!
Gelukkig wel veel goed nieuws!
Wat stom zeg, hij staat nu alsnog bij postvak uit? Hoe lang duurt dat?
Weet iemand dat?
Gr. Denise
Babii schreef:Nee ik was kapot en meneer kwam rond 3 uur ze bed in en toen had ik geen zin om wakker te worden 😉 Overigens maak ik me er nog niet druk om, want zit nog niet rond me eisprong.
Elke dag seks is niet goed voor de zaadproductie he. Tenminste mijn gyn zegt dat. Hij zegt zolang zaad niet onderzocht is raad ik iedereen aan om de dag te klussen. Want bij mannen met een verminderde zaadproductie moet het zaad weer herstellen een dagje.
Maar ja ik vind om de dag ook prima. We moeten vanavond wel, want als me ei goed doorgegroeit is krijgen we een samenlevingstest. Alweer :(
BeautyQueen23 schreef:ankie,... ik ben echter maar 1x ongesteld geweest na het stoppen van de pil, die ik overigens 10 jaar heb geslikt en hiermee ben begonnen ivm het heftig bloeden en veel pijn. De dag dat ik ongesteld werd had ik zoveel pijn dat ik niets meer kon, niet lopen, niet liggen... niets! Dus ik was bang dat dat een aantal dagen zou vol houden maar toen de menstruatie helemaal goed doorzette... werd ik de volgende dag zonder pijn wakker dus dit was erg fijn :d
Ik ben maar 2/3 dagen redelijk ongi geweest en daarna al bijna niets meer..ben het nooit echt lang!
secret schreef:Ankie, voordat ik ik met de pil begon was ik het ontzettend erg en 8! dagen lang met veel pijn.
Toen ik de pil slikte was ik het een dag of 3 heel normaal, genoeg zeg maar 😉
3 jaar geleden ben ik in een half/jaar tijd 18 kilo afgevallen, door gezondheidsklachten. M´n menstruatie was minimaal en soms maar 1 dag. Later toen ik weer wat aankwam, werd het wat meer. Afgelopen maanden heb ik ook maar 1 of 2 dagen lichte menstruatie gehad (door stress) de huisarts zei ook dat het geen kwaad kan. Er hoeft niet heel veel uit!
Ook met pil had ik best klachten, veel pijnkrampen hoofdpijn maar dat is niet te vergelijken toen ik de pil nog niet slikte.
Nu vandaag m´n ontrekkingsbloeding en dat is wel ´veel´ vergeleken bij afgelopen maanden.
BeautyQueen23 schreef:De 1e 2 dagen moest ik idd ook echt om de 2/3 uur een nieuwe tampon en daarna kon ik bij wijze van spreke de gehele dag dezelfde in houden...is niet fris natuurlijk hahahaha maar zo weinig was het!
struffle schreef:haha...
kom ik over als een seksmaniak ofzo?? Ach, ze zeggen dat juist de meest braaf uitziende meisjes de scherpste randjes hebben. Op de universiteit dachten sommigen ook dat ik zo braaf was, tot ze foto's van feesten van ons op mn hyves zagen, hahaha, heb wel moeten lachen om hun reactie 😉
Word wel beetje nerveus als mensen zeggen dat elke dag niet goed is. Ik dacht juist van wel, volgens de soepmethode wordt aangeraden na een positieve ovulatietest elke dag seks te hebben. We waren iets eerder begonnen omdat ik niet precies wist wanneer mn ei nu zou komen. Dus we hebben iets van 6 dagen achtereen seks gehad, maar dacht juist dat dit goed was, ivm steeds een nieuwe voorraad (klinkt beetj pervers zo).
Nouja het kan me niet schelen (wel dus) ik wacht gewoon deze komende 2 weken af. Steef wilde de 4e al testen, maar dat is nog te vroeg volgens mij. Heel misschien de 6e, maar eerder zal niet kunnen. Ik probeer het liefst tot de 10e te wachten, dan is mn nod en dat is op een zaterdag, dus hebben we ook de tijd om eventueel het goede nieuws meteen te verspreiden (ja voorbarig, maar we hebben er een positief gevoel over deze ronde haha!)
struffle schreef: en ik gevetbalt
Ankie87 schreef:
Maar hoe is t met jouw BQ? Hoe voel jeje? Heb je t al verteld tegen je fam? Of heb je dat ergens al geschreven (sorry, staat soms zoveel dat ik wel es ergens overheen lees! :oops: ) En heb je klachtjes? Misselijk? Pijnlijke borsten? Al een beetje een buikje (weet niet of dat al kan, volgens mij persoonsafhankelijk)??? (Wat een vragen :oops: 😮 )
Babii schreef:Steph is iemand die wil het met veel liefde en aandacht naar mekaa toer. Ik wil het nu gewoon puur omdat het moet en ik vruchtbaar ben. Niet omdat ik zin heb (zoals jij zegt omdat het moet).
Heb net even gezegd dat ie wel wat meer begrip kan tonen. Hij zegt: zeur er niet de hele tijd over (blijkbaar doe ik dat onbewust). Begin gewoon en als ik iets niet terugzeg erover moet je begrijpen dat ik het zeuren vindt. Me lust wordt daardoor minder.
Steph die houdt er inderdaad ook van als je lekker begint met knuffelen. Maar goed.... als hij later ze bed inkomt als jou dan lig ik meestal te slapen en kan me er dan niet toe zetten even wakker te worden.
Vrees nu al dat het vanavond niks wordt, omdat ik teveel gezeurd heb (wat ik niet wist).
struffle schreef:
Ik ga ff lekker op de tv hangen
struffle schreef:struffle schreef:
Ik ga ff lekker op de tv hangen
jeetje ik ben gaar, dat merk je wel weer aan mn typen
ik bedoelde dus op de bank hangen en tv kijken...... :roll:
EstherH schreef:ik ga ff bijlezen meiden:D
net heeeerlijk naar de snackbar geweest haha
Ankie87 schreef:We willen vanaaf denk ik een filmpje kijken! Iemand suggesties?????????
EstherH schreef:Ankie87 schreef:We willen vanaaf denk ik een filmpje kijken! Iemand suggesties?????????
cool runnings... die s zo grappig!!
25e ongesteld geworden nu alweer over 😖 ( zo goed als) is dat normaal??
struffle schreef:lunanoa jij bedoelt the hangover 😉
die is idd hilarisch, vooral die foto's bij de aftiteling, heb in een scheur gelegen!! zo herkenbaar van de feestjes die wij organiseren haha, superkomisch
EstherH schreef:heb geen stress, maar is de laatste paar x al zo, maar goed als je ongesteld wordt heb je sowiezo toch eisprong gehad?/ paar maand geleden wel ovu test gedaan en die was toen positief