Gezellig, weet ik ook weer wie jij bent Esther 😉
Jullie achternaam, familie van DE enige echte ? Offeh 😛
LunanoaOud lidBerichten: 13.006Lid sinds: 25 maart 2009
Lunanoa schreef:Gezellig, weet ik ook weer wie jij bent Esther 😉
Jullie achternaam, familie van DE enige echte ? Offeh :P
EstherH schreef:heb trouwens besloten dat ik maar eens wat kilo's af moet gaan vallen haha
EstherH schreef:hahaha jaa ik 😉 ben net heel dik maar wel stevig moet dus ff iets af, ik hou teveel van snoepen haha
secret schreef:Hahahha, jullie gekken...
Als ik zweet, stinkt het normaal echt nooit. Maar als ik uien of gebakken uien op heb.. Verschrikkelijk :roll:
Babii schreef:Heb je toegevoegd hoor MissMini 😃 Mooie fotos van je bruiloft 😃 En die echo foto!! WAUWW!!
Heb net me mannetje maar ff een knuffel gegeven, die was net van ellende naar boven gegaan. HIj zegt je moet ook niet zo dom doen, nou sorry had niet eens door dat ik dat deed :oops:
Vrees wel dat klussen vanavond niks wordt :(
Lunanoa schreef:IK BEN SUPERSPAMMERRRRRRR :ugeek:
EstherH schreef:Babii schreef:Heb je toegevoegd hoor MissMini 😃 Mooie fotos van je bruiloft 😃 En die echo foto!! WAUWW!!
Heb net me mannetje maar ff een knuffel gegeven, die was net van ellende naar boven gegaan. HIj zegt je moet ook niet zo dom doen, nou sorry had niet eens door dat ik dat deed :oops:
heeeeeeeeeeeeeeel hard je best doen 😃 dan gaat het helemaal goedkomen 😃
noujaa of die van jou moet net zo eigenwijs zijn als die vna mij is ;)
Babii schreef:EstherH schreef:Babii schreef:Heb je toegevoegd hoor MissMini 😃 Mooie fotos van je bruiloft 😃 En die echo foto!! WAUWW!!
heeeeeeeeeeeeeeel hard je best doen 😃 dan gaat het helemaal goedkomen 😃
noujaa of die van jou moet net zo eigenwijs zijn als die vna mij is ;)
Die van mij is heel eigenwijs 😉 Als ie zegt ophouden en je doet het niet werkt het mega averecht en geloof me je krijgt dan niks.
Wacht ze bui wel even af de rest van de avond... Mooie meid ben je trouwens (erg mooie ogen)
MissMini schreef:Haha ja Babii, ik moet er nog steeds wat andere foto's opzetten van onze bruiloft. Deze heb ik gescand van ons trouwalbum en dan zijn de foto's niet zo duidelijk. Maarjaa, 'k ben nooit zo van de foto's eigenlijk 😊
Hopelijk komt het nog goed vanavond met je mannetje. Ik heb er echt nooit last van gehad, manlief presteerde altijd wel al was het een moetje haha, dan had'ie er nog geen moeite mee gelukkig. Nou, ik duim dus dubbel voor je (ook meteen voor je eitjes voor morgen!)
EstherH, bij mij moeten er ook een paar kilo's af hoor, maar ik mag niet lijnen nu ik zwanger ben he... Dus extra lijnen als ik bevallen ben dan :D
Babii schreef:Gewoon dank je zoals je nu zegt :P
EstherH schreef:MissMini schreef:Haha ja Babii, ik moet er nog steeds wat andere foto's opzetten van onze bruiloft. Deze heb ik gescand van ons trouwalbum en dan zijn de foto's niet zo duidelijk. Maarjaa, 'k ben nooit zo van de foto's eigenlijk 😊
Hopelijk komt het nog goed vanavond met je mannetje. Ik heb er echt nooit last van gehad, manlief presteerde altijd wel al was het een moetje haha, dan had'ie er nog geen moeite mee gelukkig. Nou, ik duim dus dubbel voor je (ook meteen voor je eitjes voor morgen!)
EstherH, bij mij moeten er ook een paar kilo's af hoor, maar ik mag niet lijnen nu ik zwanger ben he... Dus extra lijnen als ik bevallen ben dan :D
hahaha inderdaad ga jij maar niet lijnen nu, ik moet t maar doen nu t nog kan hahaha!
Maar jij bent absoluut niet te zwaar zo te zien toch ?
Schorpioentje87 schreef:Zo eindelijk , geloof na meer als anderhalf uur, alles bijgelezen :mrgreen: Wat is het weer gezellig, jullie kletsen echt zo veel. Als ik een druk weekend heb zoals dit weekend, dan ben ik echt uren aan het bijlezen!! Wat een humor ook weer hier, over de geiten, en over de drempel rollen! Hilarisch whahaha!! Ben trouwens geloof ik echt alweer de helft vergeten wat is heb gelezen aangezien het weer meer dan 20 pagina's waren dus sorry als ik ergens niet op reageer... is dan Onbewust!!
Lunanoa en EstherH mag ik ook jullie hyves?? Heb jullie geloof ik ook niet in mun lijstje 🤓 Ook ik ben altijd erg nieuwsgierig na gezichten en of ik een beetje een 'goed' beeld bij jullie heb geschets..
Liefs
EstherH schreef:Schorpioentje87 schreef:Zo eindelijk , geloof na meer als anderhalf uur, alles bijgelezen :mrgreen: Wat is het weer gezellig, jullie kletsen echt zo veel. Als ik een druk weekend heb zoals dit weekend, dan ben ik echt uren aan het bijlezen!! Wat een humor ook weer hier, over de geiten, en over de drempel rollen! Hilarisch whahaha!! Ben trouwens geloof ik echt alweer de helft vergeten wat is heb gelezen aangezien het weer meer dan 20 pagina's waren dus sorry als ik ergens niet op reageer... is dan Onbewust!!
Lunanoa en EstherH mag ik ook jullie hyves?? Heb jullie geloof ik ook niet in mun lijstje 🤓 Ook ik ben altijd erg nieuwsgierig na gezichten en of ik een beetje een 'goed' beeld bij jullie heb geschets..
Liefs
nou dan wil ik zo je conclusie wel horen natuurlijk haha
secret schreef:Gezellig MissMini, hou er ook wel van het romantische.
Ik ga ook even bij mannetje zitten en dan m'n haar verfen en douchen.
Tot morgen.
Babii en Sylvia heel veel succes morgen!!! duimduimduim
Ankie87 schreef::cry: Niemand nieuwsgierig naar mij 😢
😉 Nu moet ik me eg gaan douche....anders komt der nooit wat van
Schorpioentje87 schreef:EstherH schreef:Schorpioentje87 schreef:Zo eindelijk , geloof na meer als anderhalf uur, alles bijgelezen :mrgreen: Wat is het weer gezellig, jullie kletsen echt zo veel. Als ik een druk weekend heb zoals dit weekend, dan ben ik echt uren aan het bijlezen!! Wat een humor ook weer hier, over de geiten, en over de drempel rollen! Hilarisch whahaha!! Ben trouwens geloof ik echt alweer de helft vergeten wat is heb gelezen aangezien het weer meer dan 20 pagina's waren dus sorry als ik ergens niet op reageer... is dan Onbewust!!
Liefs
nou dan wil ik zo je conclusie wel horen natuurlijk haha
Haha ga nu eens spieken, dus je hoort het zo ;)
Babii schreef:Meiden die ik nog niet in me hyves heb mogen me wel toevoegen hoor 😊 PM je hyves dan maar ffies.
Graag niet in krabbels over een evt. zwangerschap praten ;)
EstherH schreef:heeeee uhhhh bij wie zag ik nou die babyfoto's??
Lunanoa schreef:whaaaaaaa hier zulk supergoed nieuws:
Had de hele dag al wat ongi steekjes & de hele week eigenlijk al heel veel slijmverlies...
Had mijn eisprong al gehad maar we hadden er helaas dik vet naast geklust! Ivm drukte van beide nieuwe banen.
Ik denk doe voor de zekerheid even een nieuwe ovulatie test; FUCKING POSITIEF
Ik heb nog nooit zoooooooo'n knallende ovulatie test gehad 😃
Zou dit dan toch zoals altijd mijn voorgevoel al zei onze geluksmaand worden? Heb echt het gevoel dat ik van boven nog een kansje krijg...
Stond vandaag echt te denken; Asjeblieft lievelieve mensen daar boven.. Help me asjeblieft met zwanger worden...
Sta serieus bijna te janken van blijdschap :$
Schorpioentje, stuur me maar een PB met je hyves, dan voeg ik je toe! x
EstherH schreef:ze houdt ons wel in spanning!!
nou babii als je zo goed bent, wanneer is t mijn beurt ;)
Babii schreef:Yep en op commando kan ik het niet 😉 Heb al vaker uitgelegd dat het een gevoel is die soms doorkomt en dan zeg ik het. Ga niet zoals Derek Ogilivie in het wilde weg wat roepen 😉
@ Lunanoa, het kan best dat je nu nog met een gewone zwangerschapstest een lichtere streep ziet. Klus just for sure maar, maar dat houdt wel in dat je 28 + 14 moet tellen en je een mega lange cyclus zou hebben. Is dat normaal bij je?
Lunanoa schreef:whahahahaha
Deed ik dus al. Deed ovu & zwangerschapstest tegelijk hahaha 😛
Als ik heel lang staar denk ik dat ik een lijntje zie, maar dat zal wel niet. Heb dat elke maand weer...
Maarja. het is 4 dagen voor mijn NOD en avond urine...
Ik heb nog zo'n extra sensitive test. Doe ik morgen ochtend wel ff...
Heb nu zo'n cheapass strip testje gedaan van Sensitest....
De streep van de ovulatie test is vele malen donkerder als de controle streep...
Maar het zou dus niet kunnen zijn dat ik nu weer een eisprong heb? Of dat die andere ovulatie testen misschien niet positief waren. Dat ze NOG donkerder konden & dat dit mijn eisprong is...
Ik klus sowieso vanavond voor de zekerheid :D
Lunanoa schreef:Misschien wacht ik ook nog wel tot mijn NOD. Om teleurstelling te voorkomen....
Ik denk er even overna.
Zodra ik iets weet post ik het hier hoor 😃 Dus nog even geluld hihihi
Lunanoa schreef:Hmzja. Weetje wat het is. Ik heb al een jaar lang elke maand het gevoel zwanger te zijn & elke keer is het weer een tegenvaller 😞 Het is dus heel moeilijk voor me om te testen. Ben altijd bang voor die grote teleurstelling!
Maar lief dat je zo positief bent. Denk je het echt ?
Lunanoa schreef:Ja doe ik ook 😃 In dat geval heb ik vandaag nog lekker een kansje voor mij eisprong:D
Zie dat we dezelfde muzieksmaak hebben, je reist je feestjes aardig af: Decibel & Defqon! Cool 😃 Ben er zelf niet geweest hoor, werkte zelf altijdin de horeca & was vrijwel onmogelijk altijd maar ik vind het heerlijk die muziek.
We werken ook nog beide in de kinderopvang & aan je gebruikersnaam te zien zijn we ook nog beide Schorpioenen :mrgreen:
Lunanoa schreef:Kan het kloppen dat ik d.m.v. je taalgebruik bij de foto's op hyves opmaak dat je bij Maastricht in de buurt woont ? 😂
Vriendin van mij woonde daar & prate precies zo met haar vriendinnen hahahahaha
Van wie is die zoete baby?:D
Lunanoa schreef:Solar ken ik niet :$
Zou dit jaar naar Mysteryland maar was helaas iets sneller uitverkocht dan verwacht :shock:
Yeah goed ingeschat dus 😛
Dacht precies hetzelfde, qua types hahaha leuk 😉
Wat een superlief meisje zeg! En wat geweldig dat je peettante bent. Gezellig een logé in huis! Lekker oefenen voor het zelf mama zijn 😃
Zou leuk zijn als we tegelijk mogen 😃 Hoever zit jij in je cycles ?
x
Lunanoa schreef:Ja geweldig schorpioentje! Heerlijk zo'n lief meisje in de familie. Straks nog een leuk nichtje of neefje erbij & dan is het helemaal compleet 😉
Ik ben jarig op 9 november. Ik verlaat dan mijn tienerjaren en word 20 :shock:
Schorpioentje87 schreef:Ik snap indd wel wat je bedoeld 😉 Ga jij maar lekker je best doen en geloof ik je!! Komt goed hoor!!
Tot morgen en anders tot snel!! Whaha 😃
Struffle, ik stuur je ff een PB :D
struffle schreef:tnx schorpioentje keb je toegevoegd hoor 😊
wat een lieve baby en wat supertof dat je peettante bent!! Wou dat ik het ook was ;)