meiden wat lief van jullie gelukswensen 😃
secret, wat fijn van je bloeding, nu kun je er voor gaan!
LUNANOA, WHAAAAAAAA spannend.. ik duim voor je.. zal het eindelijk!?
MilaOud lidBerichten: 8.663Lid sinds: 27 juni 2008
mayella schreef:Meiden,
Ben hier ook nog ffies 😉 Vanmiddag met mn mannetje en moeder naar de Storm geweest 😃 echt een super film!!!
Schorpioentje en Ankie, mag ik ook jullie hyves????
ik ga zo mn bedje opzoeken!!! Weltrusten en tot morgen!!!
Liefs Mayella
EstherH schreef:Ik kom toch nog even zeuren 😉
Ik vind het gewoon zo raar, 25e ongesteld geworden, 27e was het alweer over maar het was ook zo'n klein beetje kon bij wijze van spreken hele dag met een tampon doen (natuurlijk niet gedaan) ...
struffle schreef:esther kheb je toegevoegd
ik had echt een heel ander iemand bij jou verwacht haha! Zo zie je maar weer, wat een vooroordelen 😉
Maar het kan wel hoor, dat je maar zo weinig bloed verliest. Las gister ergens dat dat door stress kan komen, maar dat dat niet erg is omdat er maar weinig naar buiten hoeft.
Zo meiden wat doen jullie vandaag? Ik moet aan school werken tot uurtje of 1/2 en dan om 3 uur gaan werken tot 23.30 pfff...
secret schreef:Goodmorning,
Vandaag doe ik weinig, ik heb vrij. Ga even inkopen doen bij de Action denk ik, en vanmiddag naar de huisarts. Verder nog even koffie drinken bij m'n moeder en verder zie ik het wel 😃
Hoelaat moesten Babii en Sylvia? Ik hoop zo op goed nieuws voor beide.
struffle schreef:esther klopt haha 😃 Heb m al jaren trouwens hoor...
En ik had wel een blondine verwacht, maar een heel onschuldig koppie erbij, hoogblond golvend haar haha
Vraag me niet waarom :?
EstherH schreef:Ik wil jullie mening! ik weet t zelf niet,
Ben 2 dagen ongesteld geweest, nouja ietsjes kon bij wijze van spreken met 1 tampon hele dag doen...
Wat zouden jullie doen testje er tegenaan gooien of is de kans te klein?
Babii schreef:Willen jullie de uitslag weten????
Babii schreef:Willen jullie de uitslag weten????
jorina schreef:hahah essie
ik ben al in overtreding met 2 tickers laat staan met 3 tickers 😉
maar dan weet je iig wel wanneer ongv je eisprong is
jorina schreef:nee zeker niet scheelt weer een hoop troep :D
jorina schreef:nou zo remy is tie niet hoor
hij heeft jouw toch 😉
@ tessa20 testen kan altijd en zeker als je een dag overloopt
ben je al lang gestopt met de pil of is dit de eerste mnd want als het de eerste mnd is zou je ook kunnen ontpillen
Babii schreef:Ik heb het mega druk op me werk en jullie leiden me af :shock: :roll:
GRAPJE 😛 maar ben wel druk :(
sonja2009 schreef:Er komt hier zo een filmploeg
sonja2009 schreef:Van het progamma sos verbouwingen
We hebben een rapport gemaakt voor een woning wat niet helemaal goed schijnt te zijn
sonja2009 schreef:echt niet dus he hahaha
Ik ga echt niet op tv bij zoiets en sowieso ik ga weg hier dus heb er nu helemaal geen behoefte aan
Babii schreef:Ik ook ik ook, maar eerst zorgen dat die eitjes doorgroeien!
sonja2009 schreef:Ik wil ook maar deze ronde is het weer niet voor mij
Essiee schreef:Heeerlijk gezonnebankt :mrgreen:
En jullie maar kletsen.. het gaat echt hard!
Voor de nieuwlingen ..
Ik ben essiee, 20 en mn ventje(26) en ik zijn ook hard aan de klus!
Ik ga 1 dag in de week naar school (nog een jaar) en we zitten inmiddels in ronde 4!
Poeeh als je eraan begint denk je echt, dat doen we even he :roll: Nou nee! :| ;)
sonja2009 schreef:Ik voel me eisprong wel maar ben bang dat we niet op tijd hebben geklust omdat mnr 3 dagen op bed heeft gelegen omdat hij last van zijn rug had en niets kon bewegen
EstherH schreef:sonja2009 schreef:Ik voel me eisprong wel maar ben bang dat we niet op tijd hebben geklust omdat mnr 3 dagen op bed heeft gelegen omdat hij last van zijn rug had en niets kon bewegen
hoop houden! wie weet toch raak geschoten!