BabiiOud lidBerichten: 10.267Lid sinds: 25 augustus 2009
Whahahah gaat ie straks failliet, dat is lullig. Kan je alleen fluiten naar je salaris :|
sonja2009 schreef:als ik nu kan gaan maakt het niets uit heb net salaris gehad en dan kan ik 1 okt bij me nieuwe baan beginnen en heb ik gewoon einde van volgende week geld haha
Hij is nu weg en heeft de brief bij me collega op haar bureau gelegd is het asso om te kijken???
sonja2009 schreef:nou jammer hij gaat niet failliet gaat over een collega die eerst zelfst was...
sylvia22 schreef:sonja2009 schreef:nou jammer hij gaat niet failliet gaat over een collega die eerst zelfst was...
wat is zelfst?
Babii schreef:Spannend Maymar! En dan maar hopen dat je niet hoeft te ontpillen :mrgreen:
Babii schreef:Ik veel te lang, maar dat heeft oorzaken 😉 Zie onderschrift.
Ankie87 schreef:@ chantal: Gefeliciteerd!!!!!
@ Sylvia: Balen meid, hopelijk groeit het toch nog of anders snel beginnen met die spuiten
@ Kim: PROFICIAT!!!!! Het duimen van iedereen heeft voor jouw waarschijnlijk toch goed geholpen 😉
@ Sonja: heeft je vriend zo'n last van zn rug, dat is balen....maar gelukkig heb jeje rug niet eg nodig he 😉 😃
Gewoon voorzichtig aan doen :P
Ankie87 schreef:ik ga ff kijken op mijn hyves naar de nieuwe mensjes ;)
Babii schreef:Hey meisjes,
Ik word werkelijk waar gestoord van de ongi krampen die ik heb. Moet niet ongesteld worden hoor, maar dan begint het links. Is het even weg en gaat het rechts weer verder. Echt geen fijn gevoel.
De pijn trekt ook naar me bovenbenen door en dat is alleen een teken dat er eitjes groeien :| Nou heb het ervoor over, maar het is niet fijn 😞
Meisjes, ik wil jullie nog wel even vragen door te duimen hoor :oops: Vorige keer stopte hij ook met 16 mm met groeien. Woensdag moet er dus 1 al 16 mm zijn en de ander 17 mm. Dus duim aub nog even door? Pas na woensdag durf ik blij te zijn, maar denks zelfs pas na een positieve ovulatietest.
@ Ankie, dank je wel. Ik mooie ogen :|
becky88 schreef:pfff hou op over mij hahaha
voel me K*T!!!
de hele dag al behoorlijk misselijk vanmorgen spierpijn gevoel in me buik en me borsten doen steeds meer pijn vooral me linker :shock:
ik zeg dat ze doorgroeien 😉 tot 2 ( ja 2 ) grote en goeie eitjes haha
becky88 schreef:is nog te vroeg om te testen 😉
op z'n vroegst kan het donderdag
becky88 schreef:duim eerst maar tot woensdag voor kim en doe je daarna maar voor mij duimen hahaha
sylvia22 schreef:becky88 schreef:duim eerst maar tot woensdag voor kim en doe je daarna maar voor mij duimen hahaha
en dan vrijdag voor mij ;)
becky88 schreef:en vrijdag voor jou idd!!!
sorry :oops: was t vergeten :oops: :oops: :oops:
kun je het me ooit vergeven??? :lol:
Babii schreef:Enig idee hoever je bent?
Ankie87 schreef:Babii schreef:Hey meisjes,
Ik word werkelijk waar gestoord van de ongi krampen die ik heb. Moet niet ongesteld worden hoor, maar dan begint het links. Is het even weg en gaat het rechts weer verder. Echt geen fijn gevoel.
De pijn trekt ook naar me bovenbenen door en dat is alleen een teken dat er eitjes groeien :| Nou heb het ervoor over, maar het is niet fijn 😞
Meisjes, ik wil jullie nog wel even vragen door te duimen hoor :oops: Vorige keer stopte hij ook met 16 mm met groeien. Woensdag moet er dus 1 al 16 mm zijn en de ander 17 mm. Dus duim aub nog even door? Pas na woensdag durf ik blij te zijn, maar denks zelfs pas na een positieve ovulatietest.
@ Ankie, dank je wel. Ik mooie ogen :|
Ankie87 schreef:@ esther: jij bent eg een stoer chickie 😉
@ Kimberley: Mooie ogen!
@ degene met die babyfotows? volgens mij schorpioentje of niet? Je ziet er heel gezellig uit!
@ Sylvia: mooie profielfotow!!! En wat een lieve katten...jij ook esther!!!!
(ik heb niet alle fotows gekeken, dus sorry als ik iets heb gemist! :oops: )
Babii schreef:Nee nog niks gehoord van Lunanoa :(. Helaas voel ik zelf ook geen krampjes meer, zou het niet goed gaan daarbinnen?