EDIT:
Bedoel daarmee te zeggen dat ik zo denk om mezelf voor een eventuele klap te behoeden. Het is puur zelfbescherming.
BabiiOud lidBerichten: 10.267Lid sinds: 25 augustus 2009
Babii schreef:EDIT:
Bedoel daarmee te zeggen dat ik zo denk om mezelf voor een eventuele klap te behoeden. Het is puur zelfbescherming.
Babii schreef:Ja manlief is ook aan het duimen. Die zegt als het woensdag goed is gaan we aan de klus :mrgreen: . Maar omdat ik nu weer geen krampen voel ben ik als de dood :|.
sonja2009 schreef:Weet iemand of je last kan hebben van de innesteling???
EstherH schreef:sonja2009 schreef:Weet iemand of je last kan hebben van de innesteling???
dat lijkt me wel!! is t raak deze maand?? ;)
sonja2009 schreef:EstherH schreef:sonja2009 schreef:Weet iemand of je last kan hebben van de innesteling???
dat lijkt me wel!! is t raak deze maand?? ;)
Nou ik heb vanmorgen echt een paar goede steken gehad zo erg dat ik gewoon krom zat dus ik had even zo'n datumcalculator gedaan en daar stond dat vandaag de innestelingsdag kon zijn..
Storm1987 schreef:ik geloof niet dat ik er ooit op heb gelet of ik eitjes voelde groeien. Kan me dan ook totaal niet herinneren dat ik ooit krampjes oid heb gevoeld ten tijde van mijn eisprong. Dat is zulk natte vinger werk, hou je daar toch niet teveel aan vast Babii!! Let op wat je gyn gezegd heeft en wat tot morgen, maar maak jezelf niet gek! Dit zelfde geld voor jou Sonja. Natuurlijk zijn er vrouwen die een eventuele innesteling denken te voelen, maar ik geloof niet dat ik hier ooit zo extreem mee bezig geweest ben als sommige hier hoor :shock: Soms schrik ik er gewoon echt van hoe obsessed sommige ermee bezig zijn. Lijkt me niet goed voor je eigen gesteldheid. Want zo raak je helemaal verstrikt in je eigen "lichamelijke pijntjes".
Laat de natuur zijn werk doen en wacht af tot je NOD, of test 1 of 2 dagen daarvoor.... dan heb je duidelijkheid. Zoeken naar bevestiging helpt écht niet maar maakt jezelf alleen maar onzeker of geeft je valse hoop.
En meiden, vertrouw op jullie lichaam!! :mrgreen: Als je rond je eisprong seks hebt gehad is er een goede kans dat je zwanger bent, spannend op dat wachtbankje, wachten op je nod :mrgreen:
EstherH schreef:ik voel ook nooit de eisprong... hoe bedoel je dat met dat cervixslijm dan? dan weet ik ook miss een keer wanneer mn eisprong is haha
Babii schreef:YES!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Heb weer even krampjes gehad, is nu weer weg. Zit in de zenuwen voor morgen (sorry voor het gezeur hoor).
sonja2009 schreef:Babii schreef:YES!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Heb weer even krampjes gehad, is nu weer weg. Zit in de zenuwen voor morgen (sorry voor het gezeur hoor).
Zeuren doe je niet hoor denk dat het hele forum met je mee leeft en ontzettend hard duimt voor je
sylvia22 schreef:zo heb weer een herhaling gehad van agressie training.. altijd wel leuk om je collega's op zijn moment naar de grond te mogen werken 😉
kim, het komt allemaal goed meis.. kom op meid! morgen weet je meer..
ik voel ook mijn eitjes groeien als ze links zitten, rechts voel ik niks.. en mijn eisprong voel ik ook aan de linkerkant..
hier ben ik allemaal wijzer van geworden door de echo's en bloedprikken achteraf bevestigde dat ook, je kan het dus echt voelen!
sylvia22 schreef:zo heb weer een herhaling gehad van agressie training.. altijd wel leuk om je collega's op zijn moment naar de grond te mogen werken 😉
kim, het komt allemaal goed meis.. kom op meid! morgen weet je meer..
ik voel ook mijn eitjes groeien als ze links zitten, rechts voel ik niks.. en mijn eisprong voel ik ook aan de linkerkant..
hier ben ik allemaal wijzer van geworden door de echo's en bloedprikken achteraf bevestigde dat ook, je kan het dus echt voelen!
sylvia22 schreef:nee voel helemaal niks..
sonja2009 schreef:sylvia22 schreef:nee voel helemaal niks..
Kut joh
sylvia22 schreef:sonja2009 schreef:sylvia22 schreef:nee voel helemaal niks..
Kut joh
ach ja daar kom ik wel weer overheen, weet je wat kut is: er zij al twee baby's geboren op dit forum die ook in oktober waren uitgerekend.. ik zat bij hun in het forum en die hebben al hun baby.. dat doet pijn!
Babii schreef:@ Sylvia, ja maar ik heb het al die dagen links- en rechts gevoeld en nu niks meer :(. Wat *** dat jij nog steeds niks voelt... Snap dat het moeilijk is meis :(
Babii schreef:Had het niet over dat je niks voelt dat je het moeilijk hebt, maar meer over de maand Oktober 😉 Nou ik weet bijna zeker dat het niet doorgroeit is. Zullen we wedden?
Babii schreef:Ben alweer ietwat gerustgesteld. Voel af en toe een steekjes en een krampje, maar voornamelijk weer rechts. Misschien komt het doordat ik mega druk op het werk ben en er dus niet al teveel op let (geloof je het zelf met me berichten hier dat ik niks voel :P).
Pffff ben blij dat ik morgen om 08.30 uur moet :mrgreen: . Zeg hadden jullie het ook dat je het forum niet op kon? Hij lag plat volgens mij?
struffle schreef:hey ff vlug een berichtje met wat vraagjes, ik hoop dat 1 van jullie me wat duidelijkheid kan verschaffen
mijn temperatuur was vannochtend gedaald van 36,65 naar 36,14, het laagste tot nu toe, maar ik zit net 1-3 dagen na mn eisprong, hoe kan dit??? ik snap hier helemaal niks van!
en ik hoor wel eens iets over een innestellingsdipje, vanaf wanneer na je eisprong kan dit plaatsvinden?
en ik voel me al de hele dag lamlendig, buikpijn, rommelende maag, niet kunnen poepen, hondsmoe...
ben bang dat ik ziek word...
je zou toch niet nu al klachtjes kunnen voelen?
Babii schreef:Ik wist niet dat je zulke lange cyclussen had, anders zou ik niet hebben gezegd dat je moest testen :mrgreen:. Wat goed dat je zoveel geklust hebt 😉 Daarom was je dus niet op het forum 😛
Er zijn inderdaad 2 eitjes doorgegroeit. Gisteren waren ze 14 en 15 mm. Met 16 mm stopte ze vorige keer. Tot gisteren mega krampen en steken gehad. Vandaag amper tot niets.
Moet morgen terug en hoop dat ze doorgegroeit zijn, maar vrees van niet. dit is gewoon zelfbescherming hoor 😉
Ik weet niet hoe men dat doet hoor € 500 per maand uitgeven aan je baby. Dan moet je zeker hele dure merkkleding en speelgoed kopen. Ik vind dat een kindje niet hetd uurste van het duurste moet hebben. Als ze er goed en verzorgd uitzien dan is dat toch prima. Mijn kindje moet ook leren dat hij/zij of ze niet alles kunnen krijgen wat ze willen 😉 Andes worden ze verwend he.
struffle schreef:lunanoa hield je ons in spanning voor niks haha
wie van jullie heeft wel eens zumba gedaan? Het lijkt me erg leuk om te doen, mn sportschool biedt t nu ook aan, maar ben bang dat ik er met mn gebrek aan ritmegevoel compleet voor joker zal staan...
iemand hier ervaring mee??
Nou babii dat is een flinke dip geweest dan... kan het ook zijn dat als je niet fit bent je temperatuur ook lager is misschien?
Ik ga zo een hete douche nemen en in mn pyama en badjas op de bank liggen, voel me zo zwaar gaar...
Lunanoa schreef:Ik snap dat je jezelf wilt beschermen maar blijf wel positief 😃
Heb er een goed gevoel over! Juist omdat je het deze maand niet verwachte en al helemaal niet met Clomid!
Weetje nog dat je dat ook tegen mij zei? :mrgreen:
Babii schreef:@ Storm, ik moet om 08.30 uur en laat het je zeker weten :). Ben je dan wel al wakker :oops: Je hebt je rust nodig lijkt me 8-)
struffle schreef:lunanoa hield je ons in spanning voor niks haha
wie van jullie heeft wel eens zumba gedaan? Het lijkt me erg leuk om te doen, mn sportschool biedt t nu ook aan, maar ben bang dat ik er met mn gebrek aan ritmegevoel compleet voor joker zal staan...
iemand hier ervaring mee??
Nou babii dat is een flinke dip geweest dan... kan het ook zijn dat als je niet fit bent je temperatuur ook lager is misschien?
Ik ga zo een hete douche nemen en in mn pyama en badjas op de bank liggen, voel me zo zwaar gaar...
Lunanoa schreef:Ja idd, das behoorlijk kut 😖
Meteen verwijderen en geërgert: Nee regeageren...