Wauw, dat is een prachtig beroep!
Je kunt dan ook meepraten over de bevalling, wat ook leuk is!
We hebben elkaar hyves hier allemaal. We kennen elkaar dus inmiddels wel! Mocht iemand je kennen, dan zouden we NOOIT wat zeggen in het privé leven of openbaar op hyves ofzo.
Iedereen zit in dezelfde "geheime" situatie!
Maar begrijp heel goed dat je het niet wilt vertellen allemaal!
Was in het begin ook zéér op mijn privé leven gesteld.. Nu gaat dat al een stuk minder.
Al gebruik ik nog steeds mijn eigen naam hier niet. :D
Beer schreef:Lunanoa schreef:Mijn miskraam had ik rond week 5/6.
Het was niet duidelijk hoelang precies, omdat ik toentertijd mijn cycles nog niet zodanig in de gaten hield. We hadden onbeschermde sex om zonder stress zwanger te raken als het zo mocht zijn.
Spannend hoor. Fijn dat je een ovulatie test hebt gedaan. Dat geeft toch een stukje zekerheid!
Welke studie doe je Beer?
Beer schreef:Linunoa, Wij zitten inderdaad in onze eerste ronde! Daarom is het ook allemaal zo spannend! 😃
Het lijkt me inderdaad ook een fijn idee dat je al een keertje zwanger bent geraakt, balen dat dat een MK is geworden. Met welke termijn is dit een MK geworden, weet je dat ook nog? Ik hoop voor jou dat het bij jullie ook snel zal lukken.
Ik hoop dat mijn vriend dus een beetje 'sterk' zaad heeft, en mijn ei nog heeft kunnen bevruchten!! Ik heb inderdaad vorige week dinsdag pijn in mijn onderbuik gehad en heb toen een ovulatietest gedaan en die gaf positief aan. Iets na die test was de pijn weg, en ik las dat je dan de eisprong hebt gehad. Ik hoop aan de ene kant echt dat ik volgende week maandag/dinsdag niet ongesteld word en woensdag een test kan doen 😉 Natuurlijk weet ik dat de kans dat het in een keer al lukt, best klein is, maar ik hou toch een beetje hoop!
Liefs Beer
Ik wil liever niet zeggen welke studie ik doe, omdat je maar nooit weet wie er nog meer op het forum zitten en ik misschien wel zou kunnen kennen 😉 Maar laat ik het zo zeggen dat het mijn toekomstige baan is om de kleine spruitjes te halen 😉 Nou heb ik het dus eigenlijk wel gezegd 😃 Daarom zou ik het ook zo leuk vinden als het zou lukken, je ziet zoveel zwangere vrouwen om je heen, dat je daar eigenlijk wel een beetje 'jaloers' op wordt. Maar het is top om te doen!! Binnenkort weer stage, dus daar kijk ik naar uit!
Liefs Beer