Babii schreef:@ Sharon, jawel dat kan wel meis. Sommige vrouwen hebben een piek van 2 dagen, dus dan knapt het eitje na 48 uur. Maar sommige vrouwen hebben een piek van 1 dag en dan springt je eitje binnen 24 uur na de positieve test.
Daarna blijft het eitje nog ca. 12 tot 24 uur doorleven 😉 Dus komt goed meis :).
Je hebt de dag voor de positieve ovu test geklust 😉 En nu klus je vanavond weer 😉 Maak je geen zorgen!! Mijn ovu test zal morgen ook weer negatief zijn waarschijnlijk 😉
Heb zelf ook het idee dat ik mega te laat ben met klussen 😉 Maar goed. We pakken gewoon aankomende 2 dagen mee 😃
@ Storm, je had me smsje al gehad natuurlijk!!! Maar gefeliciteerd lieve schat!!! Nu moet ik een jongenscadeau gaan verzinnen :P
Ben zo blij met jou berichtje he Kim! Ik las hem meteen toen je hem had geplaatst en me vriend heeft hem ook gelezen. Dus de kans is er nog wel. Me vriend sleurde me meteen mee naar bed haha dus weer even een daad verricht. Moest drna wel janken want bent echt ff down door die testen. Ik test normaal alleen met matcare, en dat ging altijd goed. Maar vind het gewoon raar dat dinsdag matcare positief aan gaf en cb digitaal negatief. Dat klopt toch niet???
@Struffle, wij willen het ook wel weten! Want we vinden het veel makkelijker met de spulletjes. Ik heb 2 maand gelezen ofzo al spulletjes gekocht en gekregen maar dat is dan zo jammer dat je alleen maar neutraal kan halen. Bovendien is er ook erg weinig neutraal spul.
@Steff, gefeliciteerd met je nieuwe status meid 😛 hahaha.