BabiiOud lidBerichten: 10.267Lid sinds: 25 augustus 2009
Ik werk en blijf werken ;)
Stef2203 schreef:Zwanger Worden, van Mariël Kroon.
Voor kinderwensers en twijfelaars 😛
Twijfel niet hoor, maar het scheen een erg goed boek te zijn, is het ook, erg informatief :D
Anne87 schreef:Ik heb even een kort vraagje!
Wij gaan zo uiteten, mag je als je zwanger bent gebakken of gegrilde zalm hebben?? :roll:
sonja2009 schreef:Storm leuk joh een jongetje hoef je het pakje wat jaal gekocht hebt toch niet terug te brengen of weg te geven hahaha
Strippen werkt echt niet bij elke man hoor die van mij vind het ordinair en kijkt niet eens hahah
Ik heb eht overal last van hoop niet dat ik weer ziek word
Ook ruzie gemaakt met alex om niets en die is nu oos weggelopen
Ankie87 schreef:sonja2009 schreef:Storm leuk joh een jongetje hoef je het pakje wat jaal gekocht hebt toch niet terug te brengen of weg te geven hahaha
Strippen werkt echt niet bij elke man hoor die van mij vind het ordinair en kijkt niet eens hahah
Ik heb ook niet gezegd elke man, het was gewoon een optie heh ;)
sonja2009 schreef:Ankie87 schreef:sonja2009 schreef:Storm leuk joh een jongetje hoef je het pakje wat jaal gekocht hebt toch niet terug te brengen of weg te geven hahaha
Ik heb ook niet gezegd elke man, het was gewoon een optie heh ;)
oh sorry was ook niet op die manier bedoeld hoor :oops:
Ik bedoelde meer dat die van mij daar niets van moet weten heb het al een paar keer geprobeert
Essiee schreef:Anne, je zal ondertussen al wel lekker aan het eten zijn ...
Mn schoonzusje heeft hier laatst ook gewoon gebakken zalm gegeten, volgens mij eet ze zoiezo vrijwel alles!
Ik heb nog steeds die hele enge bobbel... begin me een beetje zorgen te maken!
Wat vinden jullie?
Mn vriend vind dat ik me niet zo druk moet maken, maar ik weet niet hoor ... brrr!
sonja2009 schreef:Bij die van mij staat hij ook zo maar als hij echt moet dan komt hij gewoon niet klaar dus dan heb je er nog niets aan
Ankie87 schreef:Essiee schreef:Anne, je zal ondertussen al wel lekker aan het eten zijn ...
Mn schoonzusje heeft hier laatst ook gewoon gebakken zalm gegeten, volgens mij eet ze zoiezo vrijwel alles!
Wat vinden jullie?
Mn vriend vind dat ik me niet zo druk moet maken, maar ik weet niet hoor ... brrr!
welke bobbel (zonder internet gezeten, dus niet alles nagelezen....)
Essiee schreef:Ankie87 schreef:Essiee schreef:Anne, je zal ondertussen al wel lekker aan het eten zijn ...
Wat vinden jullie?
welke bobbel (zonder internet gezeten, dus niet alles nagelezen....)
Ja klinkt echt vet vreemd hoor ..
Maar ik heb sinds een week of 2/3? een soort ei op mn linkerschaamlip.
Je ziet ht zo niet, maar het voelt echt als een soort knikker in de huid. Vind ht maar niks! :|
Ankie87 schreef:
Ja heel dom maybe dat ik het zeg, maar maybe een inwendige puist? Of een steenpuist? Een kieste...of hoe zeg je dat in het nederlands.....
Babii schreef:Nou niks 😉 Behalve fifa momenteel... Ach als het er niet van komt dan niet hoor. Blijkbaar moet het dan zo zijn...
Ankie87 schreef:Babii schreef:Nou niks 😉 Behalve fifa momenteel... Ach als het er niet van komt dan niet hoor. Blijkbaar moet het dan zo zijn...
alle 2 zoveel moeite ervoor gedaan? Dat zal hij toch zelf ook snappen dat t vanaaf de kans is?!
struffle schreef:een cyste of kyste heet dat 😛 Dat is volgens mij een ontstoken klier
Denk ook dat dat het is, heb t zelfde in mn hals gehad, heeft er ook 2 weken gezeten en beetje last van eghad, ging daarna vanzelf weg...
kan met verminderde weerstand te maken hebben
Essiee schreef:struffle schreef:een cyste of kyste heet dat 😛 Dat is volgens mij een ontstoken klier
Denk ook dat dat het is, heb t zelfde in mn hals gehad, heeft er ook 2 weken gezeten en beetje last van eghad, ging daarna vanzelf weg...
kan met verminderde weerstand te maken hebben
Ht doet bij mij geen zeer ... bij jou wel?
Hoe lang mag je zoiets geven? Ben altijd als de dood voor rare bobbels ofzo :|
Babii schreef:Allebei moeite? Hij heeft niks gedaan hoor 😉 Ik ben zelf naar het ziekenhuis geweest keer op keer, ik heb alle medicatie geslikt en ik heb alle bijwerkingen gehad.
Hij weet wel dat het ze enige kans is vanavond, maar snap best als het hem niet lukt te presteren. De volgende keer zeg ik dan bijv. niet dat ik me ei heb en begin gewoon. En zeg dan niet als ik iedere keer naar het ziekenhuis moet en als ik moet voor een injectie...
Ach we zien het vanavond wel 😉 Weet toch bijna zeker dat als we vanavond klussen het niet raak is ;).
sonja2009 schreef:Wat zei hij van je kaartje???
sylvia22 schreef:chantal, hoelang zijn jullie al bezig?
Babii schreef:sonja2009 schreef:Wat zei hij van je kaartje???
Hij vroeg of het sinterklaas was vandaag aangezien ik een gedichtje erin had geschreven. Nerd, maar goed, daarna zei die wel dank je wel lief!
struffle schreef:essie het deed bij mij alleen zeer als ik er aan zat, verder niet.
voelde als een harde knikker, kon hem onder mn huid rollen zegmaar...
schrok er toen ook erg van en ben meteen gaan googlen.
Daar kwam uit dat het een ontstoken lymfklier kan zijn, die zitten op meerdere plekken, misschien ook wel in je schaamlippen, dat weet ik niet...? Misschien kun je eens googelen daarop?
Als het niet vermindert of juist verergert zou ik wel even advies inwinnen bij de dokter.
Essiee schreef:struffle schreef:essie het deed bij mij alleen zeer als ik er aan zat, verder niet.
Daar kwam uit dat het een ontstoken lymfklier kan zijn, die zitten op meerdere plekken, misschien ook wel in je schaamlippen, dat weet ik niet...? Misschien kun je eens googelen daarop?
Als het niet vermindert of juist verergert zou ik wel even advies inwinnen bij de dokter.
Ik ben nogal preuts geloof ik ... ga daar nooit graag mee naar de dokter!
Het lijkt iets groter te zijn geworden :roll: maar het doet ook niet zeer als ik eraan kom.
Kan het inderdaad onder mn huid rollen als een knikker! Ooooh moet dr over ophouden, krijg dr gewoon een eng gevoel van :|
Zal idd eens even google
sonja2009 schreef:Essiee schreef:struffle schreef:essie het deed bij mij alleen zeer als ik er aan zat, verder niet.
Ik ben nogal preuts geloof ik ... ga daar nooit graag mee naar de dokter!
Het lijkt iets groter te zijn geworden :roll: maar het doet ook niet zeer als ik eraan kom.
Kan het inderdaad onder mn huid rollen als een knikker! Ooooh moet dr over ophouden, krijg dr gewoon een eng gevoel van :|
Zal idd eens even google
Ik zou als ik jou was toch morgen over bij de ha langs gaan
Storm1987 schreef:Hopelijk voegt hij daad bij het woord Kim 😉
Snap wel dat het onder druk moeilijk is hoor. Bij ons ging het ook niet echt vanzelf met de positieve ovulatietest.
Zo mijn onderburen zijn zo fucking asociaal. Hebben gewoon keihard de muziek aanstaan. Naast hun woont een stel met een baby en het is hier echt super gehorig. Vorige week was hij om 23:15 nog aan het boren :? eikel.
Storm1987 schreef:Asociaal zijn sommige mensen he, Stef??
Becky hoe is het met jou dan? Ben je nog van plan om morgen te gaan testen?? :mrgreen: :mrgreen:
becky88 schreef:me boobies doen niet meer zo ontzettend zeer!
wel nog misselijk en witte afscheiding!
het ene moment denk k het is raak, en het ander moment denk k nee ik word zaterdag ongesteld :?
ik ga morgen niet testen hahaha 😉
als k zondag nog niet ongi ben doe k zondag testen
Stef2203 schreef:@: Secret: Het is inderdaad een goed boek, mijn vriend heeft gewoon niet zoveel intresse in de werking van het vrouwelijk lichaam. En ja toen ik hem het eerst vertelde dat ik een kindje van hem wilde schrok hij zich een ongeluk, hij zag zichzelf nog niet als vader zo jong. Hij is bijna 24 en ik in maart 25
@: Tessa: Ik werk nu en ik wil minder gaan werken, zo’n 3 dagen 2 1/2 nog niet helemaal zeker.
Essiee schreef:Hij zat mij eigenlijk een beetje 'lekker' te maken ..
door steeds te zeggen , we gaan naar opa en oma .. als we naar mn ouders gingen.
Toen ie aan het schilderen was, wassie 'de babykamer' aan het schilderen..
Misschien zijn manier geweest om duidelijk te maken dattie wel wilde, ik weet ht niet :mrgreen:
sylvia22 schreef:gelukkig kim, dat het is gelukt.
ik moet zo naar het ziekenhuis spannend, duimen jullie? 😉 ik heb er toch wel een goed gevoel over :?
struffle schreef:heeft ie zn telefoon op de grond liggen dan tessa 😉
dat is wel heel extreem zeg... wij hebben nu pas sinds kort buren (nieuwbouw) die zijn net begonnen met klussen, maar volgens mij is de isolatie echt wel goed! hoor iig nooit wat...
kimmetje doe je best, lekker coldplay opzetten en hem bespringen 😉 owehhaha
Nee kidding, probeer vooral te genieten, anders gaat t niet werken. Vraag wat hij wilt en fijn vind, stel hem op zn gemak, dan komt de rest daarna vanzelf wel.
nou ik duik ook mn mandje in, heb t gehad en moet morgen weer ubervroeg eruit (op mn verjaardag meiden!) en de hele dag naar school pff
ciaooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo