zo lekker rustig hier.
Wat een herfstweer he, de regen komt met bakken uit de hemel!
Storm1987Oud lidBerichten: 2.334Lid sinds: 1 januari 2005
Storm1987 schreef:zo lekker rustig hier.
Wat een herfstweer he, de regen komt met bakken uit de hemel!
Babii schreef:Ik spreek Snippie nog steeds :mrgreen:. Ze zit druk in een verhuizing, maar ja het lijkt me wel!!!
@ Storm, ja joh, ben zeiknat van ff in de regen op de scooter :(.
Babii schreef:Ik zal der even hyven :)!!
Lunanoa schreef:oeh ik zit op de bank met Ben & Jerry's Strawberry cheesecake :oops: HEER-LIJK.
Ga nu bezig met teruglezen. Totzo 😛
x
Lunanoa schreef:oeh ik zit op de bank met Ben & Jerry's Strawberry cheesecake :oops: HEER-LIJK.
Ga nu bezig met teruglezen. Totzo 😛
x
Lunanoa schreef:Hier nog geen nieuws. Voel eigenlijk vrij weinig.
Heb wel steeds vreet aanvallen maar dat heb ik best vaak :? Heb ook wel redelijk wat vochtverlies, maar niet opzienbarend veel. Dit was eerder wel maar is weer minder geworden.
Mn tieten lijken wel groter maar heb geen één pijntje ofzo.
Misschien doe ik morgenvroeg wel een gevoelige test... Maar kan me s' ochtends meestal heel goed inhouden 😃
Heb eigenlijk niet het idee dat het raak is... 😢
Wat een enorm verdrietig nieuws van Jorina. Jeetje mina, al de tweede keer 😞 Vind het zó erg voor der.
Heel veel sterkte met dit grote verlies meid!
Hoe staat het met Sylvia? Ben je al begonnen met de spuiten?
Heb alles wat globaal gelezen omdat het weer veel was, dus ben niet echt "concreet" op de hoogte.
Liefs
Ankie87 schreef:@ Kim, merk je al iets anders? Of niet eg????
struffle schreef:ik ben al dagen zoooooooooooooooooo moe...
maarja, komt waarschijnlijk gewoon door de drukte, hoewel ik wel vroeg naar bed ga.
loop onwijs te gapen op stage, staat ook niet erg netjes...
Misschien helpt t als ik ga sporten
Ga morgen denk ik voor t eerst zumba uitproberen, ben erg benieuwd!
Babii schreef:Die van mij had vandaag het huis verbouwd, want meneer wilde niet dat ik last had van zijn raak, dus op zolder rookt hij nu. Hij is echt niet wijs... :shock:
sylvia22 schreef:nou.. gelukkig geen spuitles vandaag maar wel volgende week dindsag!
er zat namelijk nog steeds niks, ik begin morgen weer met provera... en dan vanaf cd3 begin ik met prikken.. alleen is nog de vraag puregon of me... (weet niet meer hoe het het).. vind het allemaal prima, ga eerst even goed uitzoeken wat er vergoed word.
alleen vond mijn vriend het nodig om te vragen wat de volgende stap is bij ons als puregon net zoals clomid reageert, nou en van dat antwoord ben ik even helemaal de wegkwijt 😢 het antwoord was: IVF!
sharon_ schreef:Ik ben er nog wel hahaha 😛 .. Maar vind het de hele dag al rustig opt forum. En had daarstraks het gevoel dat ik tegen de lucht aan het lullen was!
Jorina goed dat je veel afleiding hebt. En ik hoop echt voor je dat je lichaam het zelf kan en je geen curretage hoeft te ondergaan, dat lijkt me nou echt 3 keer niks. Je komt heel sterk over meid, vind ik echt heel knap want het is niet niks zeg.
Schorpioentje87 schreef:sharon_ schreef:Ik ben er nog wel hahaha 😛 .. Maar vind het de hele dag al rustig opt forum. En had daarstraks het gevoel dat ik tegen de lucht aan het lullen was!
Jorina goed dat je veel afleiding hebt. En ik hoop echt voor je dat je lichaam het zelf kan en je geen curretage hoeft te ondergaan, dat lijkt me nou echt 3 keer niks. Je komt heel sterk over meid, vind ik echt heel knap want het is niet niks zeg.
Heb vandaag inderdaad minder bij hoeven te lezen als normaal! Ik wekr altijd overdag dus ben pas 's avonds na 7 uur ergens op het forum.. Behalve woensdag deze heb ik meestal vrij :D
sharon_ schreef:Schorpioentje87 schreef:[quote="sharon_":1m5bu8xb]Ik ben er nog wel hahaha 😛 .. Maar vind het de hele dag al rustig opt forum. En had daarstraks het gevoel dat ik tegen de lucht aan het lullen was!
Heb vandaag inderdaad minder bij hoeven te lezen als normaal! Ik wekr altijd overdag dus ben pas 's avonds na 7 uur ergens op het forum.. Behalve woensdag deze heb ik meestal vrij :D
Ja precies want werk lange dagen van standaard 8.00 tot 18.00 en vaak nog een half uur eerder of langer 😉 Op woensdag ochtend doe ik wel nog poetsen bij mijn oude buurman.. Dit ben ik toen gaan doen omdat ik geen vaste uren had op mijn werk, dus hij heeft de thuiszorg hulp opgezegt voor mij want was er niet tevreden over.. 1,5 week hierna kreeg ik mijn 36 uur vast 😃 Ik vond het lullig om hem weer af te zeggen dus vandaar dat ik dit gewoon ben blijven doen...
Meid voel je niet genegeerd, komt omdat sommige elkaar gewoon erg goed kennen en daardoor (denk ik onbewust) niet op alles reageren.. Soms word er ook zoveel geklets!!!
Storm1987 schreef:Babii en Schorpioentje: Ik ben sinds afgelopen zaterdag gestopt met de medicijnen tegen de misselijkheid. Eerst gewoon 1 dag om het te proberen, maar het ging verbazend goed. Nu ben ik er sindsdien niet meer mee begonnen, en tot nu toe gaat het goed. Ik werd heel erg duf en moe van die medicijnen, dat was een nadeel, tegen de misselijkheid hielpen ze wel supergoed!!
Sharon: Laten we hopen dat het aan de hormonen ligt... en dan hopelijk het HCG hormoon ;)
Schorpioentje87 schreef:Zijn inderdaad lange dagen,maar daarbij heb ik wel het voordeel dat ik een dag in de week vrij heb en dit hebben de meeste met een fultime baan weer niet.. Dus ik persoonlijk werl dan liever wat langer 😃
Haha hopelijk zijn het je hormonen, zou toch helemaal geweldig zijn! Zie dat je ook in de 3de ronde zit, ik ook! Leuk 😉 Hoe oud ben jij?? En waar kom je vandaan??
En over het negeren kan me voorstellen dat het soms zo overkomt, maar is vast niet met opzet 😃 Hier zijn zoveel meiden..
Maar ik ga zo eens lekker mijn bedje opzoeken met mijn lieffie :?
Schorpioentje87 schreef:Hey wat gezellig dat er hier weer een paar dames aan het kletsen zijn!! :mrgreen: Ging er eigenlijk vanuit dat er niemand zou reageren :oops: Dus ben verrast hahah!
Babbi: Ow 2 eitjes is welextra kans,dus ik goop ook dat je volgende week positief test! Zou zo helemaal super zijn!
En storm: Damn zeg alweer 17 weken, mijn goed wat gaat dat (soms gewoon akelig) snel :shock: Slik jij geen medicatie meer voor de misselijkheid?? Heb ik dat even gemist..
struffle schreef:De temperatuur bereid me iig goed voor op een tegenstelling.
struffle schreef:helleeeuuuw
ik ga over een uurtje mn eerste zumba les ooit doen, dapper he? Ben wel lichtelijk nerveus...
Ben gisteravond om 21.00 uur naar bed gegaan om 21.30 keihard in slaap gekegeld en nu met moeite om 8.30 eruit gekomen, bizar he? Was echt zo moe weer, geen idee waarvan.
En mn temperatuur is weer gedaald, dus ik heb de handdoek al in de ring geworpen voor deze ronde. Ik denk niet dat dit nog wat kan worden eigenlijk... De temperatuur bereid me iig goed voor op een tegenstelling.
Jorina wat fijn dat je toch meekletst en meewilt de 21e, kan me voorstellen dat je er ook helemaal geen behoefte aan hebt.
Cassie ik ben vandaag thuis dus ik ben erg benieuwd om strakjes je uitslag van de echo te lezen, ik hoop heel goed nieuws!!
struffle schreef:kim (en anderen) voor als je wilt kijken, hier is mijn grafiekje:
http://www.fertilityfriend.com/home/284be9