Babii schreef: Zaad leeft maar 48 uur.
Ja ja, uitzonderingen daargelaten.... :roll: Daar trap ik dus niet meer in, voor mij nooit meer de kalendermethode :mrgreen
struffle schreef:ik heb juist gelezen dat om de dag klussen wel goed is omdat je geen zaad moet oppotten, en als je het eens in de 2 a 3 dagen doet blijft het zaad in goede kwaliteit.
Ik vind dit zulke onzin. Als jouw mannetje gewoon een goede zaadproductie heeft dan hoef je deze onzin helemaal niet na te streven hoor meid. Laat je niet gek maken. Wij hebben het de hele maand maart 3x gedaan ivm drukte.... waarvan 1x 4 dagen voor mijn eisprong. En toch ben ik zwanger geraakt. En nee mijn eisprong was niet eerder, want met een cyclus van 28 dagen waren we nog 4 dagen te vroeg (en ik heb nooit kortere cyclussen gehad). Als je nou verminderd vruchtbaar bent als man zijnde, kan die methode best wel werken, maar anders geloof ik er niet. Trouwens, oud zaad bestaat niet. Het lichaam van de man blijft dit verversen om de zoveel uur.
Balen van je zumba lessen 😞 En ook balen van je school!! Ik dacht dat het alleen op roc's een enorme puinzooi was, maar blijkbaar ook op andere scholen. Hopen dat je het geregeld krijgt. Gauw er achteraan bellen. Succes!!
EstherH: Ik heb ook de tik om elke dag de wc schoon te maken :oops: en dan niet alleen de wc, maar ook de wc deur, deurknoppen, lichtknopjes, wc vloer. Ik vind het zo verschrikkelijk als ik bij iemand kom en de wc is vies!! Mijn wc is denk ik het schoonste gedeelte van mijn huis hahahaha. Is vooral gekomen toen ik nog elke dag moest overgeven, ik wil wel graag schoon kotsen zeg maar 😉
Essie: Wij zijn ook niet getrouwd hoor. Je kunt het ook op andere manieren goed regelen. Zonder trouwen of geregistreerd partnerschap. Maar.... als je graag wilt trouwen, waarom dan niet? Wij willen ook heel erggraag trouwen, hij heeft me zelfs al gevraagd. Alleen wil ik wel graag een mooie bruiloft met een leuk feestje enzo en dat zit er financieel nu nog even niet in,