struffleOud lidBerichten: 2.543Lid sinds: 1 januari 2005
leuk essie, waarbij??
struffle schreef:ik denk t wel sharon
ik heb mijn eisprong ook een beetje gegokt, op basis van mijn temperatuurstijging.
had niet meer getest na de eerste positieve ovulatietest, dus ik weet m niet precies, maar aan de hand van steekjes denk ik dat hij 2 dagen na mn positieve test was.
oeh ik heb echt lekkere muziek gedownload, allemaal neiwue bandjes die ik nog niet kende, zit met oordoppen in te werken, want ik word gek van het geboor hiernaast 😈
Babii schreef:Ja hoor, je moet vanaf donderdag (denk echt dat je ei dan is geweest) + 14 dagen optellen :)!
Mrij schreef:Hallo meiden,
Jeetje, wat moest ik een boel bijlezen zeg! Ik heb het allemaal niet meer onthouden :oops:
Over het trouwen, denk er goed over na meiden! Als je echt een droomdag in gedachten hebt met een mooie jurk en alles erop en eraan, ga daar dan ook voor! Wij hebben hier ook flink voor moeten sparen, een kleine 10 duizend euro ben je zo kwijt! Maar ik had niks willen missen van deze dag, ik had mijn droomjurk, we hadden een geweldige receptie, diner en feest!
MissMini schreef:Heej Michje, welkom hier!! Spannend hoor, zwanger worden van je 2e. Succes ermee en klets lekker mee!
Babii, sorry dat ik gister ineens weg was op msn, maar je raad het al, alles was wéér uitgevallen. Ben mn bedje maar ingedoken en werd pas vanmorgen om half 11 wakker gebeld door m'n mannetje :$
Inderdaad, trouwen kost een hoop geld. Wij waren ruim 10.000 euro kwijt, daar gaat je spaarrekening haha. Maar 't was wel een geweldige dag en heb er nooit spijt van gehad. Dus iedereen die nog wil trouwen: zorg dat je genoeg hebt om alles te kunnen doen wat je ook werkelijk wilt, anders is het doodzonde! 't Is zo super om mee te maken, dus dan zou het jammer zijn als je bepaalde dingen achterwege moet laten...
MissMini schreef:Heej Michje, welkom hier!! Spannend hoor, zwanger worden van je 2e. Succes ermee en klets lekker mee!
Babii, sorry dat ik gister ineens weg was op msn, maar je raad het al, alles was wéér uitgevallen. Ben mn bedje maar ingedoken en werd pas vanmorgen om half 11 wakker gebeld door m'n mannetje :$
Inderdaad, trouwen kost een hoop geld. Wij waren ruim 10.000 euro kwijt, daar gaat je spaarrekening haha. Maar 't was wel een geweldige dag en heb er nooit spijt van gehad. Dus iedereen die nog wil trouwen: zorg dat je genoeg hebt om alles te kunnen doen wat je ook werkelijk wilt, anders is het doodzonde! 't Is zo super om mee te maken, dus dan zou het jammer zijn als je bepaalde dingen achterwege moet laten...
Michje1985 schreef:MissMini schreef:Heej Michje, welkom hier!! Spannend hoor, zwanger worden van je 2e. Succes ermee en klets lekker mee!
@ missmini dat is een behoorlijke bruiloft! Bij ons was het ook precies zoals we het wilde en ja de jurk,foto's en etentje met 20 mensen kregen we van mijn ouders maar alles bij elkaar heeft zo een 1500 euro gekost.
struffle schreef:Mrij schreef:Hallo meiden,
Jeetje, wat moest ik een boel bijlezen zeg! Ik heb het allemaal niet meer onthouden :oops:
Over het trouwen, denk er goed over na meiden! Als je echt een droomdag in gedachten hebt met een mooie jurk en alles erop en eraan, ga daar dan ook voor! Wij hebben hier ook flink voor moeten sparen, een kleine 10 duizend euro ben je zo kwijt! Maar ik had niks willen missen van deze dag, ik had mijn droomjurk, we hadden een geweldige receptie, diner en feest!
heeeee meissieeeeeeeeeeeee
op welke dag zit jij inmiddels?
hoe gaat het verder?
heb je al wat meer je draai kunnen vinden? (ik heb er hier eventueel nog een liggen)
struffle schreef:he wat vet zeg,
ff heeft mijn eisprong een dag teruggezet, jeeeeeeeeej, dat betekent dus een cyclus van 34 dagen, dus mijn NOD is 1 dag eeder, woehoeeee!
Ik ga sowieso vrijdag testen trouwens, moet nl nachtdiensten draaien, en kan dan niet testen.
oh en stormpie, mijn stoofvlees was echt te lekker gewoon, we hebben echt gesmuld!!
gaan we vaker doen 😉
struffle schreef:anders ik wel kim haha
waar zijn de foto's anne ;)
struffle schreef:maak je een grapje sonja :|
hahahahahahaha wat fantastisch man!!!!
dat had volgens mij echt niemand verwacht!!
hoe kom je er ineens bij nu te testen???
oehhh heb er gewoon helemaal kriebels van in mn buik, wat supergaaf zeg!! Ben echt blij voor je
en owee als je een grapje maakt!! :mrgreen:
struffle schreef:jezus mina zeg wat een schok!!!
hoe voel je je nu?
wat gaat er door je heen?
had je het verwacht?
heb je achteraf verklaarbare klachtjes?
ben zooo nieuwsgierig, moet alles vertellen hoor 😃
wat gaaf!!
struffle schreef:ff plaatsen in mijn album of photobucket ofzo
dan linkje hier neerzetten
hoe denk je dat alex zal reageren?
struffle schreef:dit was ook jouw 4e ronde he?
laten we hopen dat het bij mij ook de 4e ronde word 😊
ben ik heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel erg blij,
en lunanoa deze ronde ook lekker zwanger (weet ik zowat al zeker)
en kimmetje ook
dan verhuizen we gezellie allemaal naar het juni forum :D
Babii schreef:Ik zie het toch! Mail het je net nog dat je zwanger bent en dat alles daardoor kan komen en dat je moest testen!!!
Gefeliciteerd!
Het lijkt erop dat er in november wel 3 zwangeren bij zijn ;).
Babii schreef:Jij bent ZWANGER
Gefeliciteerd meissie!! Het is je gegund!! Wie had dat verwacht?? Ja ik 😛 Riep het al sinds eergisteren he 😛 Maar goed...
sonja2009 schreef:Babii schreef:Jij bent ZWANGER
Gefeliciteerd meissie!! Het is je gegund!! Wie had dat verwacht?? Ja ik 😛 Riep het al sinds eergisteren he 😛 Maar goed...
dank jullie zithier gewoon te huilen
ja je zij het al
Ik geloof het nog niet doe morgen nog een test en dan verander ik me banner
struffle schreef:oeh wel een licht streepje
maar die wordt vast heel snel veel donkerder 😉
gefeliciteerd wijffie, zo zie je maar, als je er niet op rekent gebeurt het!
sylvia22 schreef:sonja, gefeliciteerd meid! voelde je je ook anders?
sylvia22 schreef:super meid! en nu net dat je volgende maand wilde stoppen met zwangerworden om je eerst te kunnen richten op je nieuwe baan.. 😂 ben echt heel blij voor je meid! ALLEEN IK WIL NU OOK! :cry:
sonja2009 schreef:Het dringt volgends mij niet zo tot hem door
sylvia22 schreef:sonja2009 schreef:Het dringt volgends mij niet zo tot hem door
wat dan, hoe reageert hij?