sonja2009Oud lidBerichten: 2.422Lid sinds: 1 januari 2005
Ik ga even wat proberen te eten
Babii schreef:Hehe eindelijk een zwangere erbij... Benieuwd wie de volgende is...
Babii schreef:@ Chan, haha ik heb het vaak goed, maar zit er ook weleens naast.
Kijk naar Jorina 😞 Dat vindt ik echt HEEL ERG! En kijk naar het geslacht van Storm ;).
Denk overigens dat anne een jochie krijgt 😃
Haha in welke maand dan Sonja :P
Babii schreef:@ Chan, haha ik heb het vaak goed, maar zit er ook weleens naast.
Kijk naar Jorina 😞 Dat vindt ik echt HEEL ERG! En kijk naar het geslacht van Storm ;).
Denk overigens dat anne een jochie krijgt 😃
Haha in welke maand dan Sonja :P
sonja2009 schreef:En wat denken jullie bij mij ??
struffle schreef:WOEHOEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE
NOG 5 DAAGIES EN DAN WETEN WE MEER!!!!
BOX LUNANOA :mrgreen:
Babii schreef:Ik voel van alles, maar zit 5 DPO ;)... Heb krampen, menstruatieachtige krampen en steekjes.
Heb een giga daling in mijn temp vandaag 😞 Volgens de calculator moest vandaag het kindje innestelen dus dat kan die dip verklaren, hoeft niet.
En scheten kunnen duiden op een zwangerschap, ook als je meer naar de wc moet etc.
Babii schreef:Ik denk dat ik zelf November/December zwanger raak ;).
@ Lunanoa, zoals ik zei, niet iedere vrouw test posi met een ovu test :)!!!
EstherH schreef:Babii schreef:Ik denk dat ik zelf November/December zwanger raak ;).
Volgens mij wordt ik nooit zwanger :shock:
Babii schreef:@ EsterH, ach meissie, jawel joh.... Hoeveelste ronde is dit voor je?
Dat donkerder kan erop duiden dat ie HCG meet, maar dat het nog niet genoeg is ;). En ach... Ik zie wel wanneer ik zwanger raak. Zoalng de medicatie ze werk doet en een eitje verzorgt hebben we een kans :)!
Stef2203 schreef:EstherH schreef:Babii schreef:Ik denk dat ik zelf November/December zwanger raak ;).
Volgens mij wordt ik nooit zwanger :shock:
Ow ow ow, en waar baseren wij deze negativiteit op? 😊 ;)
Babii schreef:Gebruik je ovu testen Esther? Misschien klus je naast je ei namelijk...
Lunanoa schreef:Heh Gedver Es. Begrijp wat je bedoelt.
Wij zijn ook al meer als een jaar bezig. September vorig jaar. Was toen al meer als een jaar van mijn anticonceptie af dus geen "ontpillingstijd".
Het is heel erg frusterend...
Mocht het niet raak zijn dan moeten we voor onderzoeken.
Die angst zal bij jou ook wel zijn. Wist niet dat je al zo lang bezig was! Dacht dat dit je eerste ronde was :oops: Zijn ook zoveel nieuwe mensen dat ik de verhalen niet meer uit mijn hoofd ken :roll:
Wie weet is ronde 12 ons geluksronde, dan raak jij dus a.s. maand zwanger 😃
En wie weet ben je deze maand al zwanger? ;)
EstherH schreef:Babii schreef:Gebruik je ovu testen Esther? Misschien klus je naast je ei namelijk...
Jaa wel geprobeerd, maar ookal doe ik het de hele maand om de dag ( dan mis ik niks )
is er nog niks :(
Babii schreef:EstherH schreef:Babii schreef:Gebruik je ovu testen Esther? Misschien klus je naast je ei namelijk...
Jaa wel geprobeerd, maar ookal doe ik het de hele maand om de dag ( dan mis ik niks )
is er nog niks :(
Je mist het niet, maar je kan het beste tijdens je positieve test klussen. Stel je hebt hem en dag ervoor is het ook prima, maar op de positieve ovu test is er meer kans 😛 Dat is watme gyn zegt hoor...
Maar om de dag kan ook :D.
sonja2009 schreef:Ik had ook niet gedacht zwanger te worden hoor
Lunanoa schreef:Ja, volgens mij blijft maar 1 of 3 procent ongewenst kinderloos!
Babii schreef:Hij slaat ook niet bij elke vrouw positief uit :)! Bij Sonja wel :P... Die luisterde een keer naar me ;). En der zwangerschapstest was ook positief.
Riep al sinds maandag dat ze moest testen haha.
Storm1987 schreef: Waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah SONJAAA G E F E L I C I T E E R D !!!!! Ik wist niet eens dat je van plan was om te gaan testen, die nuchtere Son hoor je ook nooit ergens over, maar test wel ineens postief :mrgreen: Super hoor meid. ga er lekker van genieten!! Wanneer zou je uitgerekend zijn?
@ Babii: Wat zielig voor Steph 😞 Dan stort je wereld echt even in voor hem. Gelukkig mag jij hem volgende week donderdag 14 oktober goed nieuws brengen, als pleister op de wond 😊 Hou maar je mond over dat je niet zwanger bent. Ik ben pas overtuigd dat je niet zwanger bent als je ongesteld wordt. Maar dat wordt je lekker niet... na na na na naaa!! 😛 Kijk maar naar die temp daling.... dat is niets anders stomme muts 😛 😉 Je kunt er gewoon niet omheen.... omdat je niet "wanhopig" wilt overkomen. maar meis, we wete toch dat jij neit aant zoeken bent naar een bevestiging van ons... maar sorry maar om de harde feiten kun je gewoon niet heen 😃
@ Struffle: Als jij echt het gevoel hebt dat je niet zwanger bent, zou ik gewoon je nod afwachten. Waarom dan vroeger testen als je er toch weinig vertrouwen in hebt? Ik denk nog steeds dat je een goede kans maakt hoor, maar als je er zelf geen goed gevoel bij hebt zou ik gewoon afwachten. Athans, dat was wat ik deed. Ik voelde alleen bij deze keer dat ik wel eens zwanger kon zijn, en daarom al ruim voor mijn nod getest. Eerdere rondes wist ik stiekem wel dat het niks was.
@ Lunanoa: Vervelend zeg die schimmelinfecties! Ik heb het in mei voor het laatst gehad. Die pillen en zalf hiervoor helpen goed, maar wanneer je zwanger wilt worden is het niet zo handig. Ze tasten namelijk je slijm aan waardoor het zaad nauwelijks kan overleven in de baarmoeder. Was voor ons toen wel balen want ik had t precies in mijn vruchtbare periode. Ik krijg het van stress, antibiotica of van het dragen van nylon ondergoed.
Ik had vandaag wat leuks joh. Ik ging met mijn clienten mee naar hun zwemles. Daar zat ook een client van een andere locatie. Ik had ze al een tijd neit gezien, voor de zomer voor het laatst. Komt ze naar me toe, zeg ben jij soms in verwachting? Hahah zo lief, ze vond me buik toch wel erg dik geworden 😉