http://nl.tinypic.com/r/r952kx/4
http://nl.tinypic.com/r/nzexyq/4
dit zijn fotos van vanmorgen
sonja2009Oud lidBerichten: 2.422Lid sinds: 1 januari 2005
Essiee schreef:Oooh sonja zo leuk he :mrgreen:
Ik ga dalijk lekker shoppen!!! Moet even opschieten want had me wel een beetje verslapen! :oops:
Gister waren mn ventje en ik allebei niet lekker na de pizza, echt raar ..... stond meneer te douche, ik wilde even tandenpoetsen enzo, willie zn vinger in zn keel stoppen :shock: GEK , gat ver dammeee!
Ik ga even snel haartjes fohnen enzooo!! ;)
sonja2009 schreef:Nee het is nog zo raar
Heb wel even de dokter gebeld ivm me mygraine want ik mag geen pijnstillers meer
sonja2009 schreef:Nee het is nog zo raar
Heb wel even de dokter gebeld ivm me mygraine want ik mag geen pijnstillers meer
Stef2203 schreef:sonja2009 schreef:Nee het is nog zo raar
Kan ik me wel voorstellen, is wel het laatste wat je verwachtte, zeker na die opmerkingen van je mams. Ik neem aan dat ze nu wel in de wolkjes is?
En Alex, heeft hij al wat meer gezegd dan boormachine en babykamer? :D
secret schreef:Sonja, ik snap het, het is waarschijnlijk bezorgdheid. M'n excuses.
Gelukkig was ze verder wel blij.
Hoe voel je jezelf? Onwennig, raar? 😃 haha
Essie, veel plezier!
Stef2203 schreef:Je moeder is wel een lekkere positiva 😖 Ach ik hou het erop dat ze het goed bedoelt!!
Wel Lief dat je mannetje even niet weet wat ie moet zeggen, ik denk dat die van mij een hartaanval zou krijgen !!
sonja2009 schreef:Die van mij zei dat hij heteitje had gebroken enzo zulke domme dingen
Ik heb wel gelijk me navelpiercing uitgedaan
Babii schreef:Dit gebeurde er dus:
Ik kwam vorige week niet meer bij:
Had me injectie gehad een eisprong te creeeren... Dus in de ochtend ene CB digitaal gedaan met 😊 of een rondje... Schrok me werkelijk waar rot toen ik ineens een 😊 zag staan...
Ik me mannetje wakker gemaakt, lieverd, lieverd kijk! Geeft ie me een kus zegt ie: gefeliciteerd met je zwangerschap.... :shock: :roll:
Ehm schat, het is een ovulatietest we moeten klussen.... Owwww dacht dat je zwanger was... Ik zeg ja na een injectie in te spuiten moeten we toch eerst klussen hahahhawha...
Stef2203 schreef:sonja2009 schreef:Die van mij zei dat hij heteitje had gebroken enzo zulke domme dingen
Ik heb wel gelijk me navelpiercing uitgedaan
Awww zo schattig!!! 😛
Jij denkt ik haal die piercing er nu uit voordat het te emotioneel wordt?
Babii schreef:Dit gebeurde er dus:
Ik kwam vorige week niet meer bij:
Had me injectie gehad een eisprong te creeeren... Dus in de ochtend ene CB digitaal gedaan met 😊 of een rondje... Schrok me werkelijk waar rot toen ik ineens een 😊 zag staan...
Ik me mannetje wakker gemaakt, lieverd, lieverd kijk! Geeft ie me een kus zegt ie: gefeliciteerd met je zwangerschap.... :shock: :roll:
Ehm schat, het is een ovulatietest we moeten klussen.... Owwww dacht dat je zwanger was... Ik zeg ja na een injectie in te spuiten moeten we toch eerst klussen hahahhawha...
Babii schreef:Hoezo is dat erg? Het is een man, die snapt er niks van ;). Nu wel ja :P.
Babii schreef:Ja die is uitgenodigd. Ze zei dat ze nog ff keek hoe of wat i.v.m. de verhuizing, maar dat het der erg leuk leek :).
sonja2009 schreef:Meiden
Ik ga even proberen te werken vandaag probeer vanmiddga nog even online te komen
Stef2203 schreef:sonja2009 schreef:Meiden
Ik ga even proberen te werken vandaag probeer vanmiddga nog even online te komen
Suc6 met werken!!!
sonja2009 schreef:Stef2203 schreef:sonja2009 schreef:Meiden
Suc6 met werken!!!
Ik weet nu al dat dat niks word vandaag hahahahah
sylvia22 schreef:zooo weer flink gekletst..
wat zijn jullie toch allemaal lekker aan het praten over kwaaltjes 😃
ik ben echt benieuwd! wie kan wanneer testen: Kim, Lunanoa, Stuffle?
ik zit vandaag pas aan mijn tweede provera pil, dus duurt nog even en dan moeten we nog de goede hoeveelheid spuiten inzoeken, dus nee 21 november helaas! dan kan ik niet mee babyshoppen..
ik hoop zo dat ik voor februari nog zwanger raak, dan ben ik nog 24 als ik mama wordt (dat roep ik al mijn hele leven, dat ik moeder wil worden op mijn 24ste)...
sonja2009 schreef:sylvia22 schreef:zooo weer flink gekletst..
wat zijn jullie toch allemaal lekker aan het praten over kwaaltjes 😃
ik ben echt benieuwd! wie kan wanneer testen: Kim, Lunanoa, Stuffle?
ik zit vandaag pas aan mijn tweede provera pil, dus duurt nog even en dan moeten we nog de goede hoeveelheid spuiten inzoeken, dus nee 21 november helaas! dan kan ik niet mee babyshoppen..
ik hoop zo dat ik voor februari nog zwanger raak, dan ben ik nog 24 als ik mama wordt (dat roep ik al mijn hele leven, dat ik moeder wil worden op mijn 24ste)...
We gingen toch niet babyshoppen?????
Dan ga ik ook niet mee hoor vind dat sneu voor de meiden/vrouwen die nog niet zwanger zijn
Babii schreef:@ Sylvia, ik kan volgens me banner over 7 dagen testen :mrgreen:. Maar heb met Storm afgesproken dat ik de 14e test :). Lijkt mij dat stel ik ben zwanger er wel genoeg HCG is. En anders wordt ik 16 oktober ongesteld ;).
En ja dan ben ik allang blij dat me lichaam eitjes heeft geaccepteerd!
EstherH schreef:ff over dat babyshoppen, ik ga wel ergens in een cafetje zitten dan 😛
vind er niet zoveel aan als ik niet zwanger ben :oops:
Kimmie je bent gewoon zwanger dat moet gewoon :D
sonja2009 schreef:EstherH schreef:ff over dat babyshoppen, ik ga wel ergens in een cafetje zitten dan 😛
vind er niet zoveel aan als ik niet zwanger ben :oops:
Kimmie je bent gewoon zwanger dat moet gewoon :D
Ik kom wel gezellig bij je zitten hoor !!!!
Babii schreef:Maar ze gaan niet babyshoppen hoor :). Dat was een grapje :).
becky88 schreef:nee zo'n lange cyclus schiet niet op en tis gewoon echt k*t!
sylvia22 schreef:ik ga deze maand ook ovutesten gebruiken :?
sonja2009 schreef:Als iemand nog ovutesten wil ik heb er nog een stuk of 6 moet je maar even een PB sturen dan versturen ik ze gewoon per post
Stef2203 schreef:becky88 schreef:nee zo'n lange cyclus schiet niet op en tis gewoon echt k*t!
Ik hoop inderdaad wel voor je dat het snel ophoudt met die rare cyclussen, ik wordt al ongeduldig na 30 dagen, kan me wel voorstellen dat jij er nog ongeduldiger van wordt
Stef2203 schreef::shock: Ik verbaas me soms over jullie uithoudingsvermogen. Ik ben echt heel slecht daarin. Nou moet ik zeggen dat ik ook wel een emotionele muts ben hoor!!
Stef2203 schreef::shock: Ik verbaas me soms over jullie uithoudingsvermogen. Ik ben echt heel slecht daarin. Nou moet ik zeggen dat ik ook wel een emotionele muts ben hoor!!
Babii schreef:Je kan de natuur niet dwingen he ;). Dus het gewoon ze beloop laten gaan.
EstherH schreef:Babii schreef:Je kan de natuur niet dwingen he ;). Dus het gewoon ze beloop laten gaan.
Was het maar zo'n feest dat je de natuur kon dwingen hahaha :D
Stef2203 schreef:Ben niet hebberig :oops:
sonja2009 schreef:EstherH schreef:Babii schreef:Je kan de natuur niet dwingen he ;). Dus het gewoon ze beloop laten gaan.
Was het maar zo'n feest dat je de natuur kon dwingen hahaha :D
Ja dan was ik ook ronde 1 al zwanger geweest
sylvia22 schreef:als ik de natuur had kunnen dwingen, dan had ik geen miskraam gehad, was ik niet 16 maanden bezig en liep ik niet in de mmm. 😉 maar helaas!
EstherH schreef:sylvia22 schreef:als ik de natuur had kunnen dwingen, dan had ik geen miskraam gehad, was ik niet 16 maanden bezig en liep ik niet in de mmm. 😉 maar helaas!
Wij worden binnenkort gewoon samen zwanger, Kunnen we samen achter de kinderwagen wandelen in de stad 😉
Gezelli!
Babii schreef:Gadver de gadverdamme 😈 😈
Ik moet me slipje verschonen 😈 😈 Er loopt allemaal water uit me mutsje :oops: :oops: (sorry voor de details) walg hiervan BAH!
Babii schreef:Heb geen idee wat het is, maar het is te ranzig voor woorden!
Babii schreef:Ja 😞 Had het 1 dag na me eisprong en dat hield 2 dagen aan.
Nu weer :(.