Babii schreef:Nee 😉 Want doe nog steeds ovulatietesten ;). En dat zelfs na me eisprong :P.
hahah waarom doe je die nog steeds dan?
Babii schreef:Nee 😉 Want doe nog steeds ovulatietesten ;). En dat zelfs na me eisprong :P.
Babii schreef:Omdat me gyn zegt dat ik de winkels geld bezorg met ovu testen 😛 Nee ik dacht vanwege de krampjes dat er nog een ei groeide, maar meneer de gyn zegt dat ze met die injectie allemaal moesten springen.... PFFF ben gewoon eigenwijs :P
sylvia22 schreef:Ik ga werken en heb de hik 😃 tot vanavond..
Babii schreef:Moet je je banner ff aanpassen mutsie :P.
Storm1987 schreef: Zo lekker vergaderd tot half 1. Toen ff gegeten met collega's en client en daarna mijn verlof besproken. Ik ga er 20 weken tussen uit :mrgreen: had nog 2 weken vakantie over en die neem ik op vóór mijn verlof. dus stop ik met 34 weken en met 36 weken gaat mijn verlof pas in. Na mijn verlof neem ik nog 2 weken op waardoor ik dus op 3 februari stop met werken en pas 23 juni weer terug kom :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: Yeah Baby!!
Sonja: Wat gaaf zeg, 17 juni :mrgreen: prachtige datum. Je bent precies 3 maanden na mij uitgerekend, ik ben 17 maart uitgerekend.
Over de meeting... het lijkt me niet de bedoeling dat we gaan babyshoppen toch? Lijkt me niet echt tof voor diegene die nog niet zwanger worden of net een tegenslag hebben moeten verwerken (zoals Sylvia & Jorina). Ik ga in ieder geval niet mee babyshoppen, dit vind ik niet tof voor de rest.
Babii: Water uit je muts hahahaha 😂 😂 😂 En die temperatuurstijging vandaag, wat kan dit betekenen? En dan wil ik graag een eerlijk antwoord *gniffelt* :mrgreen:
Storm1987 schreef:Kijk dit filmpje dan, hahaha hoe droog
http://www.youtube.com/watch?v=zBbMAJgBymA
Babii schreef:Vergeleken met Struffle heb ik amper klachtjes, behalve mega menstruatiekrampen....
moontjeh schreef:ik ben een jonge meid van net 21jr,
ik heb 14 mnd een vriend gehad maar dat is nu over en uit, maar nog steeds heb ik een hele grote kinderwens..
zou ik gek zijn om een donor papa te zoeken?
ik woon nog wel thuis maar de drang erna wordt steeds groter en groter, in mijn omgeving zijn er ook veel mensen zwanger en ik merk aan mezelf dat ik die donor papa wel heel wanhopig probeer te zoeken om maar een klein wondertje te krijgen..
pff.. tis moeilijk om het allemaal om me heen te zien gebeuren bij mensen die er misschien helemaal niet klaar voor zijn terwijl ik dat juist wel ben 😃 ..
vinden jullie dat ik moet wachten op een echte papa??
sylvia22 schreef:bollie, wat lees ik in een ander forum over je zusje en haar babynamen? :shock: is dat je zusje?
EstherH schreef:Sasjaa kletste toch ook hier mee?