sonja2009Oud lidBerichten: 2.422Lid sinds: 1 januari 2005
ik weet het ook niet er komen elke keer zoveel nieuwe bij
sylvia22 schreef:hoe is het met je sonja? kun je het al een beetje bevatten?
Essiee schreef:Hee meiden!
Ik ga weer even bijlezen, is weer veeeeel!
Zit hier al op CD16 .. zou het weeeer zo lang gaan duren? :roll:
Gister besloten dat we ook een nieuwe keuken gaan uitzoeken .. jeeeeeeeeeeeee :mrgreen:
EstherH schreef:Volgens mijn banner moest ik gister klussen, dus maar gedaan nu hopen dattie raak heeft geschoten!!
Babii schreef:Geen mexicaantje he Syl, bij mijn manager begon het hier ook mee. Ik zeg ffies bellen meis :).
sylvia22 schreef:Babii schreef:Geen mexicaantje he Syl, bij mijn manager begon het hier ook mee. Ik zeg ffies bellen meis :).
ik durf niet, bang dat hij me een zeikerd vind :oops:
sylvia22 schreef:mijn dokter is op vakantie.. :shock:
sonja2009 schreef:sylvia22 schreef:mijn dokter is op vakantie.. :shock:
Nou lekker is dat dan bel je eindelijk is hij er niet
moontjeh schreef:je bent een zeikerd als je niet belt:P
waar is je dokter anders voor?
je kunt beter zekerheid hebben,, er komen mensen bij de dokter omdat ze een zere teen hebben,, dus je longen zijn wel wat belangrijker
gewoon belle dus
jorina schreef:weet er alles van mied ik heb zelfs wel eens op de eerste hulp :oops: gezeten na zo´n hikaanval ook omdat ik zo benauwd was toen ik daar na 2 uur vetelde dat ik de dag daarvoor 5 uur lang de hik had gehad kon ik meteen van de apparaten af omdat meteen mijn klachten verklaarde :lol:
Babii schreef:De vriendin van me schoonmoeder (paranormaal begaafd of een zesde zintuig is hetzelfde toch:P) beweert dat ik NU zwanger ben van een jongen!
Ik geloof er GEEN DROL VAN!
Babii schreef:Als je ovu testen had gebruikt had je het zeker kunnen weten ;). Die banners gaan uit van een luteale fase van 14 dagen en dat een vrouw op de 14e dag na de menstruatie op ze vruchtbaarst is. Daarom klust men er vaak naast, dus misschien weer ovu testen de volgende ronde?
Dan weet je zeker dat je goed klust ;-)
Babii schreef:Dit stuurt ze, begint wel midden na een ander verhaal:
Nu even over jullie.
Ik heb net gelijk gependeld voor jullie daaruit kwam
Dat je deze maand zwanger zal zijn....of om precies te zijn in september nouja als jouw laatse menstruatie of in ieder geval je cyclus vanaf september telt.
Dan ben je nu zwanger. Aangezien je 2 eitjes had heb ik even gecheckt of het een tweeling werd daaruit kwam dat het een eenling werd.
Het geslacht van de baby zou dan een jongen zijn.
Nou dat was mijn pendel voor jouw mischien komt het niet uit maar vooralsnog komen de meeste voorspelling wel uit....
Dus zet hem op en hou me op de hoogte ben er benieuwd of het klopt.
Oja ik ben nu ook wel benieuwd naar de andere pendel en of het povereenkomt.
liefs Amy
sylvia22 schreef:EstherH schreef:Sasjaa kletste toch ook hier mee?
weet ik niet meer?
Babii schreef:Nou ze heb gependeld en een foto reading gedaan... Moest een recente foto net maken dus ff verstuurd,,, en daar kwam dit uit :|
Babii schreef:Ik geloof het toch niet :). Heb totaal geen klachten meer ;).
sylvia22 schreef:en nog ontkent ze het? :?
b0llie schreef:sylvia22 schreef:EstherH schreef:Sasjaa kletste toch ook hier mee?
weet ik niet meer?
haj dames
ik weet idd 99% zeker dat t mn zusje is
tegen mij ontkent ze in alle toonaarden, maar heb n "vriendin" hier op t forum, hier leren kennen dus ,stuur er altijd pbtjes mee,van elkaar op de hoogte blijven
en die heeft ook us nagevraagd
en daar verteld ze wel de waarheid tegen
en dezelfde nod datum, zelfde datum van stoppen met pil,zelfde leeftijd, zelfde leeftijd vriend, vriend hindoestaans, zelfde woonplaats, en zelfs n dag t gezelfde gegete(wat eten we vandaag?), oohja en ze heb tegen haar gezegd dat ze n zus hier had
b0llie schreef:ik vermoedde zelf al wat, en heb dr een beetje uitgehoord
ook die vriendin hier op t forum heb ik dr wat laten vragen
maarja ik heet hier b0llie, enop msn ook haha
dus vandaar dat ze tegen mij wat anders verteld
ik roep t hier ook echt niet om n ruzie uit te lokken ofz
vind het alleen echt niet leuk dat ze zo doet, en hopelijk bereik ik hiermee dat ze t , of toegeeft
of gewoon stopt hier
dames, ik ga werken
ben er vanavond wel weer, voor meer vragen, pb, of hierzo
fijne dag allemaal hoor :)
Babii schreef:Vindt het raar dat je het niet toegeeft..... Schaam je, je dan ergens voor. Je kan juist je zusje steunen dan in zo een tijd :). Weet ze ook dat BOllie miss der zusje is?
Babii schreef:OMG :| Hoe kinderachtig :|
Babii schreef:Als je dat zusje bent geef je het toch toe!!! Hoezo schaam je, je voor een kindje te willen? Zo komt het nu over...
EstherH schreef:Babii schreef:Als je dat zusje bent geef je het toch toe!!! Hoezo schaam je, je voor een kindje te willen? Zo komt het nu over...
jaa idd maar is toch ook leuk, ik zou t super vinden als me zus en ik samen bezig waren :D
sylvia22 schreef:ik had net op de w.c heel veel melkachtige witte klonten.. dit had ik vorige maand ook 2 dagen voor mijn eisprong en na de echo.. alleen die echo heb ik vandaag en gisteren niet gehad, dus ik denk dat mijn baarmoederslijm zo groot is dat hij klaar is voor een eisprong alleen is er geen ei, kan dat wat ik nu bedenk?
kan dat te maken hebben met een nadere eisprong normaal, als je een ei hebt?
Essiee schreef:Idd geeeeen idee syll! Herken het wel ... maar zou het in jou geval niet weten :|
Ik heb trouwens gister zoooon gave schoenen van guess gezien, waren wel suuuuper duur dus heb ht alleen bij passen gelaten. Nou wil ik ze denk ik tóch .. overal al op internet aant zoeken enzo, maar kan ze nrgens vinden, shttt! ;)
Essiee schreef:Idd geeeeen idee syll! Herken het wel ... maar zou het in jou geval niet weten :|
Ik heb trouwens gister zoooon gave schoenen van guess gezien, waren wel suuuuper duur dus heb ht alleen bij passen gelaten. Nou wil ik ze denk ik tóch .. overal al op internet aant zoeken enzo, maar kan ze nrgens vinden, shttt! ;)
Storm1987 schreef: Moontje: Welkom hier. Ik vind het niet gek om voor een donorpapa te kiezen. Al zou ik in jouw geval nog even wachten. Je woont nog thuis bij je ouders... heb je al een vaste baan? Hoe ga je huis/kind/werken combineren, zowel kwa tijd als financieel?
Ik ga niet zeggen wat je wel of niet moet doen, maar als je samen een kind krijgt is dit wel makkelijker dan dat je het alleen moet doen. Een kindje opvoeden is niet alleen maar leuk en schattig, maar er zitten ook slapeloze nachten bij, wanneer je dit allemaal alleen moet doen is dit zwaar. Er was trouwens iemand hier die ook voor een donor ging, en bewust alleenstaande moeder wilde worden, vlindertje was dat, heb haar alleen al een tijd niet gezien.
Ik vind overigens niet dat je over andere mensen kan zeggen dat ZIJ er niet klaar voor zijn. Het is niet aan jou om te bepalen wie het het meest verdient.
Sylvia: Doe ff een ovulatietest! Wie weet zit er alsnog een eitje! Ik zou het echt even doen voor de zekerheid. Anders mis je m straks en wie weet.... wat er nog kan gebeuren voor bijzonders :mrgreen:
Bollie: Dat meen je niet!!!!!! Wist je dat zij bezig is met haar kinderwens dan?
Babii: Ik was me toen ook helemaal niet bewust van het feit dat ik verminderde eetlust had en soms wat misselijk was. Ik wijdde dit aan het warme weer. Ik heb geen seconde gedacht dat het door de zwangerschap kwam. Pas toen ik op zondagavond 5 juli uit mijn werk kwam (cyclusdag 25) en zo vreemd misselijk geweest was, en s ochtends voelde mijn tepels al een beetje "rauw", werd ik wat achterdochtig. Maar ook dit dacht ik te kunnen verklaren door het eten van patat gebakken in oud vet. 😂 Toen de test positief aangaf wist ik het nog niet eens zeker.
Als ik terugkijk op die periode dan is de lichte misselijkheid en de verminderde eetlust begonnen op dag 15 van mijn cyclus. Dus 8 dagen na mijn eisprong. Je moet niet zo gek doen meid, ik ga gewoon bijna denken dat je het niet wilt :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: (gelukkig weten wij wel beter hier 😉 ) Het is zelfbescherming en dat snap ik ook. Maar je bent nu obsessief bezig met het zoeken van aanwijzingen en dat is gewoon nog veel en veel te vroeg. Laat de tijd zijn werk doen en over 6 dagen test je positef. Daar ben ik echt zeker van. Klachtjes zeggen namelijk niks. Jij weet net z goed als ik dat hier om de hevaerklap iemand komt melden de meest mooie zwangerschapsklachtjes te hebben en dan vervolgens gewoon ongesteld wordt. Hou je dus absoluut niet vast aan klachtjes. Bij mijn vorige zwangerschap had ik geen enkele klacht. Alleen wat zere borsten vanaf mijn NOD, maar dat was het. Over mijn vorige zwangerschap gesproken, als ik geen mk gehad had, had ik nu nog maar 8 weken gehoeven tot de uitgerekende datum :shock: oke niet aan denken, nu krijg ik van het voorjaar ons wonder :mrgreen:
struffle schreef:haha helaas (nog) geen goed nieuws 😞
geen tweede streep dus negatief!
en mn temp is weer gezakt naar 36,62 dus blijft wisselvallig
Ga nu of zondagmorgen of dinsdagmorgen testen.
Dat weet ik nog niet zo goed.
Fijne dag allen!
Babii schreef:Ik heb nergens zin in :(