Tessa23Oud lidBerichten: 3.927Lid sinds: 29 september 2009
Haha sonja goed van je!!
Babii schreef:Hahahahahah niet eens een turkse pizza Sonja :P
sonja2009 schreef:Het is zo raar he het lijkt nu wel of er per dag klachtjes bij komen
Storm1987 schreef: Ik herken het, Babii 😉 Al zit ik nog regelmatig thuis omdat ik onregelmatig werk en daarom dus vaak vrij ben op dagen dat andere mensen moeten werken. Zo is voor de meeste van jullie het weekend bijna begonnen. Maar i moet om 17:00 werken en dan zondag weer :?
Ziek meld ik me ook echt zelden. Vorige week liep ik echt met een snothoofd, k was zooo enorm verkouden en had ook iets verhoging. Maar ben toch de vrijdag en heel het weekend gaan werken. Vind het zo lullig om me ziek te moeten melden. Ik hoor soms mensen die wel erg makkelijk thuis gaan zitten en een uitkering aan gaan vragen. Vriendin van mij heeft een kindje, woont samen met haar man. Zij werkt niet en hij werd elke keer ontslagen, nu had hij wel weer werk... maar heeft hij binnen 3 weken ontslag genomen omdat hij te hard moest werken :shock: :shock: :shock: en nu trekken ze een uitkering...
nou sorry maar dat vind ik wel zo schandalig... te lui om te werken :twisted: bah. Als je wilt kan je altijd werken. (tenzij je een medische indicatie hebt, vind ik het totaal ander hor dus voel je niet aangesproken tessa) Maar al neemt hij een baantje bij de supermarkt als vakkenvuller. Niemand wilt toch afhankelijk zij van een uitkering? Als je zo jong bent en je bent gezond....
Essiee schreef:Verwar je met nona ... Iam so sorry 😉
Mijn mening over jou situatie zal ik maar niet geven .. heb er ervaring mee in de familie! :roll:
Storm1987 schreef:sonja2009 schreef:Het is zo raar he het lijkt nu wel of er per dag klachtjes bij komen
is niet raar.... hcg verdubbelt zich razendsnel. Ik was dagen voor mijn positieve test nog licht misselijk, maar op de maandag dat de test overduidelijk positief was heb ik ook voor het eerst boven de pot gehangen 😉 Zo gaat dat nu eenmaal.
Yesss mijn bestelling van h&m in eindelijk binnen 😃 😃
nonaa schreef:Essiee schreef:Verwar je met nona ... Iam so sorry 😉
Mijn mening over jou situatie zal ik maar niet geven .. heb er ervaring mee in de familie! :roll:
Essie ik zag dat het stukje bedoeld was voor mij, over waarom ik maar zo met iedereen een kindje zou willen?
Maar ik en mijn vriend zijn nu een jaar bij elkaar hoor en hebben er samen veel over gepraat en we willen het beide
heel erg graag dus vroeg me wel af hoe je er zo bij kwam? Is niet erg ofzo haha maar vroeg het me af. 😊
Babii wat jammer dat je negatief hebt getest met de ovulatietesten. Maar dat hoeft niks te betekenen hé je kan
vooralsnog gewoon zwanger zijn natuurlijk.
Sonja gefeliciteerd met jou zwangerschap. En goed aan de fruit lees ik al haha, dat is natuurlijk nooit verkeerd.
Volgensmij zijn er de laatste paar weken onwijs veel mensen ziek steeds. En blijft iedereen elkaar maar aansteken.
Ik voel me ook helemaal niet lekker en heb ook hartstikke keelpijn en me hele neus zit steeds verstopt.
En heb met vlagen ook buikpijn en hele erge steken, en dat is echt niet fijn. Wel ben ik ook echt zo om door en door
te gaan en ziek ik nooit goed uit. Heb net het hele huis heerlijk schoon gepoetst. Ben nu wel misselijk van de chloorlucht.
Babii schreef:nonaa schreef:Essiee schreef:Verwar je met nona ... Iam so sorry 😉
Essie ik zag dat het stukje bedoeld was voor mij, over waarom ik maar zo met iedereen een kindje zou willen?
Maar ik en mijn vriend zijn nu een jaar bij elkaar hoor en hebben er samen veel over gepraat en we willen het beide
heel erg graag dus vroeg me wel af hoe je er zo bij kwam? Is niet erg ofzo haha maar vroeg het me af. 😊
Babii wat jammer dat je negatief hebt getest met de ovulatietesten. Maar dat hoeft niks te betekenen hé je kan
vooralsnog gewoon zwanger zijn natuurlijk.
Sonja gefeliciteerd met jou zwangerschap. En goed aan de fruit lees ik al haha, dat is natuurlijk nooit verkeerd.
Volgensmij zijn er de laatste paar weken onwijs veel mensen ziek steeds. En blijft iedereen elkaar maar aansteken.
Ik voel me ook helemaal niet lekker en heb ook hartstikke keelpijn en me hele neus zit steeds verstopt.
En heb met vlagen ook buikpijn en hele erge steken, en dat is echt niet fijn. Wel ben ik ook echt zo om door en door
te gaan en ziek ik nooit goed uit. Heb net het hele huis heerlijk schoon gepoetst. Ben nu wel misselijk van de chloorlucht.
Ik zit 7 dagen voor NOD 😛 LOgisch dat ik negatief testen met een ovu test. Overigens zijn ze daar ook niet voor bedeold ;)
Lunanoa schreef:jahoor, ik ben weg & iedereen lult elkaars oren van de kop:P hahaha.
Nona, begrijp ik het goed dat jij nog niet samenwoont met je vriend?
Lunanoa schreef:Mama2b!
Weet eerlijkgezegd de reden niet waarom je weg bent :oops: Ben chaotisch in mijn kop en vergeet geloof ik alles van iedereen :roll:
Heb ik jou ook op hyves? :oops:
Jammer dat je er niet meer veel bent.
Ben je nog wel bezig met zwanger worden?
Hoe gaat het met je?
Liefs
Lunanoa schreef:hahaha ja precies 😛 Dat is ook wel zo..
Weet zeker dak niet zwanger ben.
Je gevoel is vast mis Kim...
Heb nog geen één kwaaltje & voel krampen. Zal wel van mijn a.s. ongi zijn..
Word er echt verdrietig van :cry:
moontjeh schreef:ik ben een jonge meid van net 21jr,
ik heb 14 mnd een vriend gehad maar dat is nu over en uit, maar nog steeds heb ik een hele grote kinderwens..
zou ik gek zijn om een donor papa te zoeken?
ik woon nog wel thuis maar de drang erna wordt steeds groter en groter, in mijn omgeving zijn er ook veel mensen zwanger en ik merk aan mezelf dat ik die donor papa wel heel wanhopig probeer te zoeken om maar een klein wondertje te krijgen..
pff.. tis moeilijk om het allemaal om me heen te zien gebeuren bij mensen die er misschien helemaal niet klaar voor zijn terwijl ik dat juist wel ben 😃 ..
vinden jullie dat ik moet wachten op een echte papa??
Babii schreef:Even een heel smerig iets, maar ik heb al 2x gepoept vandaag :oops:... Heb spastische darmen en normaal kan ik maar 1 a 2 keer per week...
Moet wel zeggen dat het de laatste tijd beter ging, maar 2x per dag?