b0llieOud lidBerichten: 3.683Lid sinds: 1 januari 2005
ja dan moet je idd nog langer wachten als ik haha
Babii schreef:Even een heel smerig iets, maar ik heb al 2x gepoept vandaag :oops:... Heb spastische darmen en normaal kan ik maar 1 a 2 keer per week...
Moet wel zeggen dat het de laatste tijd beter ging, maar 2x per dag?
Essiee schreef:Gewoon lekker rustig aan doen sonja! Hoe voel je je vandaag?
Vanavond moeeeet ik seks :mrgreen: hahaha!
sonja2009 schreef:Essiee schreef:Gewoon lekker rustig aan doen sonja! Hoe voel je je vandaag?
Vanavond moeeeet ik seks :mrgreen: hahaha!
ik voel me kut dacht vanmorgen dat ik niet meer zwanger was maar misselijkheid en krampen zijn er weer en tepels doen weer pijn
Ik lus in ene ook geen manderijn meer
Maarja het is voor een goed doel he
jorina schreef:goedemorgen dametjes
is lunanoa al gespot want word nu toch wel erg nieuwsgierig
Babii schreef:@ Esther, nee ben je niet vergeten, lag om 21.30 in bed.
Babii schreef:Heb deze week geloof ik 16 uur genotuleerd, dus was bekaf :(.
Lunanoa schreef:Eindelijk. Na een fucking jaar......
Ik hoop dat het dit keer helemaal goed loopt.
Heb zo gejankt van blijdschap. Kon het niet geloven... Na 1 minuut was er op de gevoelige al een streep te zien, dat is die met het hartje.
Toen heb ik de "normale" test gedaan, die onderste & zelfs daar kwam een streep op!
Ik tril helemaal :oops:
Kim, je had weer eens gelijk :P
Lunanoa schreef:
IK BEN ZWANGER WHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
EstherH schreef:Lunanoa schreef:Eindelijk. Na een fucking jaar......
Heb zo gejankt van blijdschap. Kon het niet geloven... Na 1 minuut was er op de gevoelige al een streep te zien, dat is die met het hartje.
Toen heb ik de "normale" test gedaan, die onderste & zelfs daar kwam een streep op!
BEN ZO BLIJ VOOR JE!!!!!
Ben straks de enige op de meeting die niet zwanger is haha
EstherH schreef:Lunanoa schreef:Eindelijk. Na een fucking jaar......
BEN ZO BLIJ VOOR JE!!!!!
Ben straks de enige op de meeting die niet zwanger is haha
Babii schreef:Next month ;).
EstherH schreef:Babii schreef:Next month ;).
wat next month? :?
EstherH schreef:hahahahaha ikke over een jaar of 6 :geek:
Essiee schreef:EstherH schreef:hahahahaha ikke over een jaar of 6 :geek:
Naja kunnen we iig samen sokjes breien! :ugeek:
Lunanoa schreef:Mijn laatste menstruatie was 31 aug.
Heb het al opgezocht. Ben uitgerekend op 21 juni 2010 :oops:
Heb zo'n leuke ticker van Lillypie maar die doet het verkeerd. Daar staat dat ik al 5 weken en 5 dagen ben maar in werkelijkheid is dat 3 weken en 5 dagen :P
Lunanoa schreef:Whahahahaha cool 😃 Kunnen we samen party-en mhoehahaha.
leuk, een zomerkindje :roll: Lekker feestjes in de tuin houden :D
Babii schreef:Woow Lunanoa, als je 1 september voor het laatst ongesteld was en je cyclus is 42 dagen dan ben je nu al 6 weken man :|
Babii schreef:
@ Lunanoa, oooo jij hebt ook geen klachtjes, nou dan is er nog hoop :P. Voel zelfs me tieten nog niet 😛 Hhahahahaa nee maar ben ook niet op zoek naar klachten, dat kan ook meespelen... Ben echt te nuchter deze ronde :oops:
Babii schreef:Nou die banner geeft echt aan 5 weken en 3 dagen geloof ik bij der. En dat is aan de hand van haar cyclus en laatste menstruatie datum... :| Dat heb ik niet bedacht hoor 😛 Doet lilypie hahahahahaha...
Babii schreef:Ja je hebt wel gelijk inderdaad, maar dan moet ze even denken dat ze een cyclus had van 28 dagen? En dan ff der banner aanmaken...
Storm1987 schreef:Ja en zo moet het ook. En ik hoop ook echt dat dit andere meiden onder ons hoop geeft. Zoals EstherH & Essie, die zien het soms al somber in. Terwijl dat helemaal niet hoeft. Het komt, écht waar!! Lunanoa is het bewijs. En de 1 is zo zwanger, en de ander doet er even over.
echt gaaf, mijn gevoel zegt dat er binnen nu en 2 weken nog een aantal zwangere bij gaan komen.
Storm1987 schreef:Ja en zo moet het ook. En ik hoop ook echt dat dit andere meiden onder ons hoop geeft. Zoals EstherH & Essie, die zien het soms al somber in. Terwijl dat helemaal niet hoeft. Het komt, écht waar!! Lunanoa is het bewijs. En de 1 is zo zwanger, en de ander doet er even over.
echt gaaf, mijn gevoel zegt dat er binnen nu en 2 weken nog een aantal zwangere bij gaan komen.
Babii schreef:Ik zit een zak met cheese onion chips leeg te eten... WAT SLECHT!!!
Babii schreef:Ik zit een zak met cheese onion chips leeg te eten... WAT SLECHT!!!
Babii schreef:Heb gisteren ook augurken gehaald met boterham worst 😛 LEKKER MAN
@ esther, ja hoor kom maar ;)
Babii schreef:Ik ben al heel lang wakker 😞 HEb al 2 nachten dat ik steeds wakker ben en dan ook klaarwakker....
ach ja chips drang, kan er niks aan doen 😉 Train het er wel weer af met wedstrijdzwemmen :)