Babii schreef:sonja2009 schreef:Ik zou gek worden zonder me auto
Jij bent al gek 😛 (oooo sorry hoor:P)
Je word weer bedankt he kan je ook iets aardigs zeggen 😉
Babii schreef:sonja2009 schreef:Ik zou gek worden zonder me auto
Jij bent al gek 😛 (oooo sorry hoor:P)
Essiee schreef:Sonjaaaaaaaaaaaaaaa hoe is het met joooou?
Babii schreef:snippie schreef:jah he babii en waraom dan je verhaal weer opnieuw moeten doen hihi!
kijk ze hebebn de formulieren wel en zo maar je moet toch altijd were vertellen hoe os wat.
Is ook zo.... En bovendien kent je eigen gyn je het beste, want die heb alle onderzoeken gedaan!
sonja2009 schreef:Essiee schreef:Sonjaaaaaaaaaaaaaaa hoe is het met joooou?
GOOOOOEEEEDDDDDDD
Kimberley schreef:Heb net naar het ziekenhuis in Woerden gebeld, ik kan daar nog niet terecht.
Daarom heb ik weer naar het ziekenhuis hier in Gouda gebeld en heb ik de 20ste om half 3 een afspraak bij een andere gyn.
Ben erg benieuwd hoe de afspraak gaat verlopen, heb nu wat meer hoop.
Essiee schreef:Weet iemand of je je autoverzekering ieder moment kan opzeggen, of dat je daar een bepaalde periode aanvast zit....
Weetniet in welke map mijn vriend de papieren heeft gestopt 😉
Ik heb volgens mij écht een dure verzekering, niet eens allrisk!
Essiee schreef:Weet iemand of je je autoverzekering ieder moment kan opzeggen, of dat je daar een bepaalde periode aanvast zit....
Babii schreef:Essiee schreef:Weet iemand of je je autoverzekering ieder moment kan opzeggen, of dat je daar een bepaalde periode aanvast zit....
Ligt eraan waar je zit, of je maandelijks of per jaar betaald.
Volgens mij kan je alleen bij Ditzo tussentijds je verzekering beeindigen.
@ Kimberley, hoezo kan je daar niet terecht?
Babii schreef:Haha Snippie 😛 Ik zat al te denken... :roll:
Jootje82 schreef:Klusse vandaag Snippie; Hoop dat het deze ronde raak is voor je..!
Jootje82 schreef:Klusse vandaag Snippie; Hoop dat het deze ronde raak is voor je..!
snippie schreef:hihi wta je niet hebt mis je niet.kost voor ons alleen maar geld.want gebruiken hem helemaal niet!!!
struffle schreef:oeh lekker vroeg weekend dus voor jou kim 😃
ik mag vrijdagavond eindelijk oppassen op mn nichtje, die is nu 9 maanden. Helaas maar voor een avondje, valt er nog steeds weinig te beleven, maarja... Straks hebben we onze eigen kleine en dan valt er nog zat op te passen haha!
Jeeej ik heb weer een stuk van mn opdracht af en doorgestuurd, kan er morgen weer mee verder.
Helaas moet ik dan nu met mn onderzoeksopzet verder en een planning maken voor het komende jaar...
En vervolgens aan mn theoretische inleiding gaan werken, blegh!
Meiden waar zijn jullie op t moment mee bezig?
Mrij schreef:Storm, idd bij een normalere cyclus zit mijn NOD eraan te komen, wij hebben lekker veel geklust, dus ik ben heeel benieuwd!!! 😉
Babii schreef:Mrij schreef:Storm, idd bij een normalere cyclus zit mijn NOD eraan te komen, wij hebben lekker veel geklust, dus ik ben heeel benieuwd!!! 😉
Hij wordt wel steeds korter ;). Van 81 naar 51 :). Nu naar 31? Dan vindt ik hem mooi ;).
Babii schreef:@ Snippie, ja hij zal het ongetwijfeld weten, maar als ik de hele tijd sms of roep: Lieverd ik ben rvuchtbaar we moeten vanaaf ff dan lukt het hem niet ;). Op deze manier zit er minder druk.
En gelukkig hoeven we niet naar de ziekenhuis voor de injectie van het eitje te laten springen ;). Dat doe ik nu zelf :D.
Babii schreef:Mrij schreef:Storm, idd bij een normalere cyclus zit mijn NOD eraan te komen, wij hebben lekker veel geklust, dus ik ben heeel benieuwd!!! 😉
Hij wordt wel steeds korter ;). Van 81 naar 51 :). Nu naar 31? Dan vindt ik hem mooi ;).
Essiee schreef:Babii schreef:Mrij schreef:Storm, idd bij een normalere cyclus zit mijn NOD eraan te komen, wij hebben lekker veel geklust, dus ik ben heeel benieuwd!!! 😉
Ja hoop het voor je Mrij!!
Bij mij wordt het alleen maar langer lijkt :|
Ben benieuwt ;)
Essiee schreef:Inderdaad Mrij... en aangezien we nu niet zo super vaak kunnen klussen is het ook niet echt handig, maargoed.. even afwachten! 😉
Sylvia, ik ben ook pas geschwichtst.. nu echt een super fijne tandarts! Ga je ook naar de mondhygieniste dan?
Storm1987 schreef:Hoop het echt voor je Mrij 😊 Zou wel keurig zijn, cyclus van 31 dagen. Al zou ik toch maar voor de 28 dagen gaan hoor 😛 😛 😛 😛 😛
ik verveel me. Heb trouwens een leuk boek. Babypraat van Risa Green. Echt lachen!!
Storm1987 schreef:dat zou ik maar niet te snel aannemen, je zal niet de eerste zijn met een drie of vierling ;)
Mrij schreef:Sylvia, ik heb geen idee.. heb nog nooit m´n eisprong gevoeld! Heb nu wel weer hele zere borsten, dus misschien komt ie eraan??
😮 goed dat jij over een tandarts begint! Ik moet er ook nog 1 zoeken!!!! Thnx!! 😉
Essie, ja dat is echt vervelend, vooral omdat je nu niet weet wanneer het klussen zin heeft he! Gebruik jij ovu testen?
Storm, haha jij moet altijd weer meer he! 😂 Nee, 28 dagen zou helemaal perfect zijn natuurlijk! Zal m'n best doen hoor (of liever niet 😉 )
Babii schreef:Heb echt een goed filmpje over Puregon gevonden :D.
http://hcp.organon.com/start/ifu_purego ... 6325231481
snippie schreef:Babii schreef:Heb echt een goed filmpje over Puregon gevonden :D.
http://hcp.organon.com/start/ifu_purego ... 6325231481
prima filmpje meis!!! waarschijnlijk heb ik er ook wat aan:D
Babii schreef:Hij is wel HEEL handig als ik het zo lees :D. Alleen vindt die naald toch een beetje groot :oops:
Babii schreef:Owwww snippie, hij was niet bedoeld om je verdriet te doen :(. Maar meer om de meiden die het spuiten niet snappen het te laten zien.
En dacht misschien hebben jullie er rwat aan.
Hij was niet rot bedoeld :oops: Sorry sorry!! En meis, wees niet ban!! Heb vertrouwen!! Heb zelf ook veel verdriet dat het niet lukt :(
Babii schreef:Jaaa hebben ze dat beaamt Sylvia dat het altijd werkt ;). Ben echt heel benieuwd. Verga van de buikpijn, maar er zet niks door :(. Dat moet toch wel door de Clomid?
sylvia22 schreef:Babii schreef:Jaaa hebben ze dat beaamt Sylvia dat het altijd werkt ;). Ben echt heel benieuwd. Verga van de buikpijn, maar er zet niks door :(. Dat moet toch wel door de Clomid?
ja volgens haar werkt het altijd, het kan de eerste keer wel langer duren omdat ze de juiste hoeveelheid moeten zoeken, maar als ze die hebben gevonden werkt het volgens haar altijd.
ons lichaam komt iets te kort, de hoeveelheid wat ons lichaam te kort komt weet niemand en die gaan we aanvullen met het hormoon alleen is dus de vraag hoeveel mijn lichaam nodig heeft en zodra ze dat weten, werkt het hetzelfde al bij iemand die wel de juiste hoveelheid hormonen heeft :D
Tessa23 schreef:Al vrij snel :oops: ben nog net geen 3 weken van de pil af , maar vorige week donderdag begonnen , kijk het is al snel maar was benieuwd!
sylvia22 oke , ja en vorige week zegt hij nog dat het wel kon (mn vriend zoekt er ook nog 1 ) maar die hoef ik dus niet meer te proberen , eerbeek nam wel nieuwe aan op de loenenseweg , denk ook dat ik er heen ga want mijn tandarts praat niet eens nederlands en als ik daar lig en assistente is weg snap ik er geen barst van met al mn zenuwen, ben als de dood voor die tandartsen haha
EstherH schreef:hee meiden,
ik ga even bijlezen..
zal er wat minder zijn komende dagen, mijn moeder wordt op dit moment geopereerd aan een gezwel in haar oksel.
Ze is vanochtend naar de dokter geweest en nu wordt ze gelijk geopereerd.
Dan weten jullie dat vast :)
sylvia22 schreef:EstherH schreef:hee meiden,
ik ga even bijlezen..
zal er wat minder zijn komende dagen, mijn moeder wordt op dit moment geopereerd aan een gezwel in haar oksel.
oh, niks ernstigs hoop ik :?
EstherH schreef:hee meiden,
ik ga even bijlezen..
EstherH schreef:sylvia22 schreef:EstherH schreef:hee meiden,
ik ga even bijlezen..
oh, niks ernstigs hoop ik :?
jaa ff afwachten het is een gezwel.. dus of goedaardig of kwaadaardig dat is ff afwachten...
Maar onzettend kut nu omdat ze in duitsland woont en ik er niet zo even heen kan :(
EstherH schreef:jaa ik hoop het ook...
ga ff mn werk bellen zo of ze mijn dienst morgen niet kunnen schrappen..
maar weet niet of je daar vrij voor krijgt!?
snippie schreef:EstherH schreef:jaa ik hoop het ook...
ga ff mn werk bellen zo of ze mijn dienst morgen niet kunnen schrappen..
maar weet niet of je daar vrij voor krijgt!?
weet het ook niet meis.lijkt me wel toch?
Kimberley schreef:Hallo meiden,
Ik moest even een heel stuk terug om te lezen hoe of wat.
Begrijp dat er meiden zijn die negatief staan met de feit dat ze moeten spuiten, maar ik denk dat zolang er hulpmiddelen zijn, dat er nog hoop is :oops:
Liefs Kimberley
snippie schreef:is wle vroeg hoor omdat nu al te worden.spannend mss innesteling?
EstherH schreef:snippie schreef:is wle vroeg hoor omdat nu al te worden.spannend mss innesteling?
daar durf ik niet op te hopen haha
sylvia22 schreef:EstherH schreef:snippie schreef:is wle vroeg hoor omdat nu al te worden.spannend mss innesteling?
daar durf ik niet op te hopen haha
kan het niet je eisprong zijn?
mayella schreef:Meiden, ik ga even een beetje afstand van t forum nemen.. Merk dat ik mezelf helemaal gek maak. En ben nu op het punt dat ik het belangrijker vind dat ons huisje af komt dan een kindje.. In deze zooi kan ik nooit de rust vinden mocht er een kindje komen.. Het is niet dat ik het idee nu eerst aan de kant wil zetten maar gewoon even rust in mn hoofd en maar afwachten waneer t raak is.. Even geen testen, geen banners etc meer.. Vind het heel moeilijk maar dit is nu gewoon het beste.. Ik ga deze ronde afwachten en dan horen jullie zeker nog hoe het is afgelopen. Maar volgende maand zal ik hier minder zijn...
Mijn bedoeling is wel om bij de meeting te zijn!! Maar nu eerst even een maandje in huis bezig. En vooral even rust in mn hoofd!! Hoop dat jullie me begrijpen..
Liefs Mayella