sylvia22 schreef:EstherH schreef:snippie schreef:is wle vroeg hoor omdat nu al te worden.spannend mss innesteling?
daar durf ik niet op te hopen haha
kan het niet je eisprong zijn?
dat zou ook nog kunnen. maar weet niet hoe je cyclussen zijn?
sylvia22 schreef:EstherH schreef:snippie schreef:is wle vroeg hoor omdat nu al te worden.spannend mss innesteling?
daar durf ik niet op te hopen haha
kan het niet je eisprong zijn?
mayella schreef:Meiden, ik ga even een beetje afstand van t forum nemen.. Merk dat ik mezelf helemaal gek maak. En ben nu op het punt dat ik het belangrijker vind dat ons huisje af komt dan een kindje.. In deze zooi kan ik nooit de rust vinden mocht er een kindje komen.. Het is niet dat ik het idee nu eerst aan de kant wil zetten maar gewoon even rust in mn hoofd en maar afwachten waneer t raak is.. Even geen testen, geen banners etc meer.. Vind het heel moeilijk maar dit is nu gewoon het beste.. Ik ga deze ronde afwachten en dan horen jullie zeker nog hoe het is afgelopen. Maar volgende maand zal ik hier minder zijn...
Mijn bedoeling is wel om bij de meeting te zijn!! Maar nu eerst even een maandje in huis bezig. En vooral even rust in mn hoofd!! Hoop dat jullie me begrijpen..
Liefs Mayella
sylvia22 schreef:Babii schreef:Jaaa hebben ze dat beaamt Sylvia dat het altijd werkt ;). Ben echt heel benieuwd. Verga van de buikpijn, maar er zet niks door :(. Dat moet toch wel door de Clomid?
ja volgens haar werkt het altijd, het kan de eerste keer wel langer duren omdat ze de juiste hoeveelheid moeten zoeken, maar als ze die hebben gevonden werkt het volgens haar altijd.
ons lichaam komt iets te kort, de hoeveelheid wat ons lichaam te kort komt weet niemand en die gaan we aanvullen met het hormoon alleen is dus de vraag hoeveel mijn lichaam nodig heeft en zodra ze dat weten, werkt het hetzelfde al bij iemand die wel de juiste hoveelheid hormonen heeft :D
Kimberley schreef:Hallo meiden,
Ik moest even een heel stuk terug om te lezen hoe of wat.
Begrijp dat er meiden zijn die negatief staan met de feit dat ze moeten spuiten, maar ik denk dat zolang er hulpmiddelen zijn, dat er nog hoop is :oops:
Liefs Kimberley
Tessa23 schreef:mayella succes verder en rustig aan!
Koud he vandaag?? brr ik vind van wel, kachel weer lekker aan :p
Babii schreef:Kimberley schreef:Hallo meiden,
Begrijp dat er meiden zijn die negatief staan met de feit dat ze moeten spuiten, maar ik denk dat zolang er hulpmiddelen zijn, dat er nog hoop is :oops:
Liefs Kimberley
Volgens mij vat je dat helemaal verkeerd op ;)... Ik ben totaal niet negatief, ik heb een naaldenangst. Als ik dit niet had gewild had ik gelijk de behandelingen gestopt, maar ik doe alles vooor ons wondertje.
Dus je interpeteert het helemaal verkeerd ;). En je praat er ook wel HEEL makkelijk over... Het is namelijk niet niks de mmm. En jezelf prikken is ook niet jut van het, maar we hebben het er allemaal voor over!
snippie schreef:Babii schreef:Kimberley schreef:Hallo meiden,
Liefs Kimberley
Volgens mij vat je dat helemaal verkeerd op ;)... Ik ben totaal niet negatief, ik heb een naaldenangst. Als ik dit niet had gewild had ik gelijk de behandelingen gestopt, maar ik doe alles vooor ons wondertje.
Dus je interpeteert het helemaal verkeerd ;). En je praat er ook wel HEEL makkelijk over... Het is namelijk niet niks de mmm. En jezelf prikken is ook niet jut van het, maar we hebben het er allemaal voor over!
miss omdat ik zo negatief bezig was :oops: maar was mij niet om het prikken maar gewoon het feit.maar laat maar hihi
sylvia22 schreef:weet je wat ik me afvraag, als ik straks die hormonen in mijn buik spuit, spuit ik het niet in mijn bloed maar gewoon in mijn vlees, waar komt dan die vloeistof terecht? en hoe werkt het dan? ik vind het raar dat als je het in je vlees spuit het dan uiteindelijk ervoor zorgt dat je ei krijgt? :?
sylvia22 schreef:weet je wat ik me afvraag, als ik straks die hormonen in mijn buik spuit, spuit ik het niet in mijn bloed maar gewoon in mijn vlees, waar komt dan die vloeistof terecht? en hoe werkt het dan? ik vind het raar dat als je het in je vlees spuit het dan uiteindelijk ervoor zorgt dat je ei krijgt? :?
Tessa23 schreef:Mrij die van mij zou dat ook doen hoor haha , alleen hij werkt van 3 tot meestal 11 of 12 dus is dan niet thuis , in deze dagen wel een voordeel haha
Pff morgen moet ik bij de politie komen of ik gister wat gezien heb ivm de brand in de gang schuin boven ons , was brandstichting:S en werd verdacht veel rond gereden door die vijanden van die jongen schuinboven ons , voel me er niet zo lekker onder, lekker gevaarlijk ook , blij dat het alleen de gang was en niet verder gebrand
Babii schreef:Ja dat bedoel ik met dat het automatisch je bloedbaan ingaat, dat is net als je bijv. Clomid slikt.
Jeetje, buikpijn is weg, heb nu hoofdpijn.. Snap er niks meer van... Snippie help! Had een temp daling, dat houdt in dat me menstruatie eraan komt, maar die moet dan toch vandaag komen of morgen pas?
Babii schreef:O GOD Snippie. ik heb geen zin meer te tempen!!! :oops: Steph kreeg net ook al een uitbrander terwijl ie super lief was...
Echt me lijf doet raar!
Babii schreef:O GOD Snippie. ik heb geen zin meer te tempen!!! :oops: Steph kreeg net ook al een uitbrander terwijl ie super lief was...
Echt me lijf doet raar!
snippie schreef:Babii schreef:O GOD Snippie. ik heb geen zin meer te tempen!!! :oops: Steph kreeg net ook al een uitbrander terwijl ie super lief was...
Echt me lijf doet raar!
ohh meid als je niet meer wilt gewoon niet meer doen en dan rustig afwachten meissie.
Babii schreef:snippie schreef:Babii schreef:O GOD Snippie. ik heb geen zin meer te tempen!!! :oops: Steph kreeg net ook al een uitbrander terwijl ie super lief was...
Echt me lijf doet raar!
ohh meid als je niet meer wilt gewoon niet meer doen en dan rustig afwachten meissie.
Het is zo confronterend he ;). Je weet gelijk wanneer het einde verhaal is e/o je medicatie werkt. Durf gewoon niet te temperaturen morgenochtend.... Maar doe het wel :).
Voel overigens weer dezelfde klachten als die 7 dagen na me ei. Rare krampjes... Ach het zal erbij horen, me lichaam is goed bezig zeg...
Maar waarom daalt me temp dan NU al als morgen me menstruaite komt? Raar lichaam ;).
EstherH schreef:Meisjes ik ga even eten..
Lekker boerenkool mmmmmm
snippie schreef:EstherH schreef:Meisjes ik ga even eten..
Lekker boerenkool mmmmmm
eeet smakkelijkmeissie!!!
ik ga zo rode kool met pof aardappel en zelf gemaakte gehakt bal eten:D
sylvia22 schreef:kim, had je nog getest vandaag? het is woensdag :)
Lunanoa schreef:Nou spannend, morgen maar afwachten.
Kan je temp. ook dalen terwijl je wél zwanger bent ?
EstherH schreef:Ik hoop het wel!!
Meisjes ik ga lekker tv kijken!!
Slaap lekker voor straks ( als jullie hebben geklust ) 😉
liefs xx tot morgen!!
Babii schreef:Weet iemand hoe FF mijn banner met verwachten menstruatiedatum aangeeft?
Haha SNippie, waarom niet :(.... Hier weer buikpijn inmiddels... Nou me temp was niet zo hoog hoor :P. 36.9 hihih
Lunanoa schreef:Ojee Snippie, probleempje :P
Babii schreef:Snippie, zie dat ik pas 12 DPO zit? Bij 14 DPO wordt je toch pas ongesteld? Dat zou dus 17 oktober zijn. Kom ik weer hoor.... SORRY!
Babii schreef:Nee dat kan niet Snippie :oops: Kan ECHT ECHT NIET! Veel te laat op 12 DPO... Kan toch tussen 5 DPO en 10 DPO???? Heb wel een zeurderig gevoel in em buik hoor... En heb al 2x gepoept weer today,.... Wie heb dat nog meer voor ze menstruatie?
Babii schreef:Ja denk dat het ook aan de weersverandering ligt hoor... Had ook al een koortslip (1.5 jaar niet gehad).
Babii schreef:Jawel, want het is hoogst onwaarschijnlijk dat er een innesteling op 12 DPO plaatsvindt...
En ik voel echt dat het niet zo is, dus het zal wel uitkomen.. Ach we zien het morgen of overmorgen wel toch :D.
Essiee schreef:Huh.. dr zijn ineens megaveel krabbels van mijn hyves verdwenen :|
Mrij schreef:Schorpioentjeeeeeeeee :mrgreen:
struffle schreef:hoe is het met onze nieuwe zwangere meiden, sonja en lunanoa?
jullie hebben een fan hoor haha, ik ben stinkend jaloers en héél benieuwd hoe jullie dit nu in godesnaam zullen ervaren, dus lul maar lekker, want ik geniet van jullie verhalen 😊
storm weet je dat je gewoon al bijna op de helft zit 😮 :shock:
Ongeloofeloos!! De tijd vliegt echt...
Babii schreef:Nee dat kan niet Snippie :oops: Kan ECHT ECHT NIET! Veel te laat op 12 DPO... Kan toch tussen 5 DPO en 10 DPO???? Heb wel een zeurderig gevoel in em buik hoor... En heb al 2x gepoept weer today,.... Wie heb dat nog meer voor ze menstruatie?
Lunanoa schreef:Oeh wat proeft de melk goor trouwens! Het is dus wel waar dat je smaak verandert.
Heb mn laatste testje gedaan die ik nog had & die is nog donkerder. Opzich dus een goed teken. Staat wel op mijn babysite.
Kwaaltjes vallen hier vooralsnog heel erg mee. :roll: Wat volgens ervaren bekenden niks hoeft te betekenen maar me toch wel een onzeker gevoel geeft.
snippie schreef:jah koud he essie ik heb de kachel alweer aan hoor!veel plezier he meid
en sonja lekekr door blijven poepen meid:)!
liever dit dna verstopping.dahmzz das pas vervelend!!
kus