Mn vriend zegt soms ook wel dat ik eens wat meer vrouwelijk moet doen & minder lomp moet zijn mhoehahaha dus het klopt wat je zegt. :oops: Misschien komt het wel omdat ik Fries ben, iedereen heeft toch het beeld van boeren & boerinnen 😂 Ik verneuk het weer flink voor de rest van Friesland 😂
Oh heerlijk, chocotofs. Nu wil ik ook 😮
Balen dat je zo kapot bent! Ik heb wel eens dat ik een vergadering heb 's avonds maar eigenlijk strontkapot ben & 's ochtends weer vroeg moet. Ben dan hardstikke kapot want heb enorm veel slaap nodig.
Balen Struffie 😞 Wou dat ik je wat energie kon geven maar ik heb ook niet zoveel 😛
Rot van die vergadering ook :| Mooi lomp dat er weinig mensen kwamen opdagen :x
Hoever zit je in je cycles eigenlijk? :D
struffle schreef:hee moppies
zjooow wat een gelul hier haha
en wat ben ik weer gaar zeg van mn stage, allemensen..
ik moet ook nog eens aan een opdracht werken en vanavond om half 10 nog langs mn ma terwijl ik echt hondsmoe ben poeeeeeeeeehhh
moest echt hard lachen om jou lunanoa, jij bent zo lekker makkelijk in het schrijven, hou daar wel van hoor, ben ook niet zo'n tuttebel
ik ga even een kopje thee zetten, de chocotofs erbij pakken en proberen me tot mn schoolopdracht te zetten
shit, kan niet vroeg naar bed, ben zo moe, moet morgen weer zo vroeg op... kent iemand dat?
oh en de vergadering gister ging niet door omdat er te weinig leden op kwamen dagen waardoor er geen rechtsgeldige besluiten konden worden genomen grrrr, weer de halve avond kwijt aan niks...
ben toe aan weekend :shock: