Tessa23 schreef:Ik doe het geld gebeuren van mn vriend ook , nou ja we wonen samen en we zien het als ons geld mijn geld en zijn geld maar toch zorg ik er voor dat alles optijd betaald word en de boodschappen gedaan worden door mezelf enz, ja hij werkt dan toch dus moet ik toch alleen doen. Voor dat hij mij kende zat hij 8 jaar lang aan de drugs , snuiven enz , andere crimenele dingen zoals stelen van bedrijven ofzo oud ijzer of weet ik veel , maar toen ik hem leerde kennen heb ik gezegt jij kiest of voor je toekomst met mij of zonder mij , en dat werd met mij , en gelijk gekapt met drugs en alles , werk gezocht , werkt er nog en gaat super goed ze zijn zo blij met hem, 40 kilo aangekomen al snel en veel moe geweest in het beginnen , maar het was het allemaal waard , we zijn gelukkig wonen samen en alles komt verder wel goed , ook hij zal leren met geld om te gaan.
tessa dat herken ik erg goed!
mijn vriend was niet meer zo extreem maar zat nog aan de drugs enzo.
werkte bij z'n moeder maar vaker niet als wel.
toen ik wat met hem kreeg werd ie steeds rustiger en toen hij is gestopt heb ik hem ook gezegt als je ooit weer begint is het over!
hij heeft toen ook gezegd ik kies voor jou en niet voor de drugs!
toen is hij ook weer begonnen met school, helaas heeft degene waarbij heeft werkte (bbl) hem behoorlijk genaait en kon hij z'n opleiding niet afmaken.
hij is toen de steigerbouw ingegaan en dat bevalt hem super!
hij is sinds woensdag begonnen aan zijn eerste opleiding binnen de steigerbouw en kreeg gisteren te horen dat ze bij het hoofdkantoor allemaal superblij zijn met hem en dat ze de volgende opleiding al hebben aangevraagd 😃
toch blijf ik elke x een soort van angst houden als hij naar een vriend van hem gaat die wel nog aan de drugs zit ook al weet ik dat hij er echt niet meer aan zou beginnen