hahah dank jullie wel
ik weet nog niet precies heb maandag afspraak met HA
ik was aant werk
wodjeOud lidBerichten: 71Lid sinds: 1 januari 2005
Storm1987 schreef:Wodje: Wat gaaaaaaf ! Gefeliciteerd! Hoever ben je nu??
@ Babii/Sonja en de andere kattenmensen: Ik vind het echt onwijs zielig om je kat binnen te houden. Wij hebben geen andere keus omdat we in een flat wonen en ik bang ben dat als ik Tom in de portiek laat hij opgesloten raakt in iemands schuur. Maar ik vind het echt een beperking. Ik gun hem het echt om lekker buiten achter de vogels/vlinders aan te rennen en lekker te kunnen ravotten. Zijn energie kwijt te kunnen en dus gewoon kat te zijn. Nu vind ik het echter wel zaak dat je een beetje rustig woont. Wij wonen heel rustig, hij moet wel een flink stuk lopen voor hij bij de drukke weg is 😉 Groter is de kans dat hij botten gaat graven op de begraafplaats 😛 daar woon ik 20 meter vanaf.
Zeggen dat je kat dood gereden kan worden vind ik niet helemaal realistisch, in huis kan er net zo goed wat gebeuren! Mijn katje kan ook van het balkon storten.
wodje schreef:waarschijnlijk 2 en een halve maand
wodje schreef:waarschijnlijk 2 en een halve maand
Storm1987 schreef:Wodje: Wat gaaaaaaf ! Gefeliciteerd! Hoever ben je nu??
@ Babii/Sonja en de andere kattenmensen: Ik vind het echt onwijs zielig om je kat binnen te houden. Wij hebben geen andere keus omdat we in een flat wonen en ik bang ben dat als ik Tom in de portiek laat hij opgesloten raakt in iemands schuur. Maar ik vind het echt een beperking. Ik gun hem het echt om lekker buiten achter de vogels/vlinders aan te rennen en lekker te kunnen ravotten. Zijn energie kwijt te kunnen en dus gewoon kat te zijn. Nu vind ik het echter wel zaak dat je een beetje rustig woont. Wij wonen heel rustig, hij moet wel een flink stuk lopen voor hij bij de drukke weg is 😉 Groter is de kans dat hij botten gaat graven op de begraafplaats 😛 daar woon ik 20 meter vanaf.
Zeggen dat je kat dood gereden kan worden vind ik niet helemaal realistisch, in huis kan er net zo goed wat gebeuren! Mijn katje kan ook van het balkon storten.
Babii schreef:En elke dag klussen toch 😛 Of was jij dat niet :oops: Ik vroeg me toen nog af hoe iemand dat volhield met een drukke baan haha
@ Stef, jawel hoor ;). GEwoon de dure CB digitaal halen 😉 Heb je 7 tseten voor 32 euro :| Maar kan met ochtendurine...
Babii schreef:Ik heb trouwens ipv bloed dikke witte afscheiding?
Babii schreef:Ik heb trouwens ipv bloed dikke witte afscheiding?
Jamilah79 schreef:EstherH schreef:Babii schreef:Ik heb trouwens ipv bloed dikke witte afscheiding?
geeeen idee meid....
Toch de gyn maar even laten spieken meid! Dikke witte afscheiding kan zwanger betekenen, al is het niet gezegd dat je gyn iets ziet. Bij mij heeft een echoscopist gekeken toen ik 2 dagen voor mijn NOD zat. Hij zag niks zitten en 1 daG voor mijn NOD teste is positief!
Babii schreef:Nee, maar me vorige zwangerschap teste ik alleen maar negatief, maar was echt 7 wkn en 2 dagen.
Laat wel ff kijken door de gyn, maar ze kunnen nu toch nog niks zien? Zou nu net 4 weken zijn? En geloof er ook geen snars van :P.
EstherH schreef:pff k moet nog steeds douchen enz hahaha wordt weer helemaal niks vandaag :mrgreen:
Stef2203 schreef:@ Essie/ EstherH Stelletje luie donders hup douchen jullie!! 😛 :lol:
EstherH schreef:Stef2203 schreef:@ Essie/ EstherH Stelletje luie donders hup douchen jullie!! 😛 :lol:
hahahahaha jaaaa maar dat ik nog moet douchen is allemaal essie dr schuld :D
Stef2203 schreef:@ Babii, Balen dat je neg testte, maar was wel te verwachtten... Ik had ook dat ik te laat was vorige ronde.. maar toen zat ik er zo op te hameren... ik werd pas 2 dagen later s 'avonds ongi
Babii schreef:Stef2203 schreef:@ Babii, Balen dat je neg testte, maar was wel te verwachtten... Ik had ook dat ik te laat was vorige ronde.. maar toen zat ik er zo op te hameren... ik werd pas 2 dagen later s 'avonds ongi
Maar ik heb een injectie gehad en hoor het keurig 14 dagen daarna te worden ;). Maar me temp gaf dat ook al aan, dus weet bijna zeker dat het negatief is! Laat wel even kijken..
Weetje, iedereen vindt het balen. Natuurlijk is het niet leuk, aar kom op het is pas me eerste echte ronde! Daarvoor had ik nooit eitjes ;). Dus gewoon op naar the next ronde ;).
Babii schreef:Ach bij de pakkeneer gaan zetten heb je alleen jezelf mee en je komt er geen stap mee vooruit ;). Je kan beter positief denken dan negatief.
EstherH schreef:Babii schreef:Ach bij de pakkeneer gaan zetten heb je alleen jezelf mee en je komt er geen stap mee vooruit ;). Je kan beter positief denken dan negatief.
Je hebt weer eens helemaal gelijk :mrgreen:
Nou ik wacht lekker tot december hahaha
EstherH schreef:Joehoeee meisjes ik ga nu echt douchen hoor!!
Schandalig tis al 12uur :mrgreen:
jorina schreef:ja ik weet helaas ook al hoe het eruit ziet weet dus ook zeker dat het er nog niet is
zit nu de taste of life te kijken en das niet best alleen al kijken zorgt voor de extra kilo´s
ze zijn in wenen het walhalla van de sachertorte en aangezien ik het liefst 100 taarten in de week bak is dit niet best om naar te kijken krijg nu onwijs veel zin om ook een sachertorte te bakken
mjam mjam mjam :D
Babii schreef:Ben btw ook BHV'er. En in december ga ik de opleiding BHV regisseur doen (het BHV team leiden).
Babii schreef:Meisjes,
Ik ga nu rijden en naar het ziekenhuis! Ben er daarna wel weer.
Stef2203 schreef:Was ikke, kan ik me ook voorstellen dat je dan lekker de tijd voor jezelf neemt om wakker te worden hoor. :D
Essiee schreef:Neeeee! Ik ben net uitgedouched ...
Moet nu wel eeecht iets gaan doen, dis echt schandoaaaalig! :lol:
Stef2203 schreef:Als ik een vrije dag heb doe ik ook alles lekker chill rustig aan, ik heb al zo'n lekkere stressbaan (soms, als het stollentijd is) dus dan is een vrije dag wel heel erg welkom 8-)
Stef2203 schreef:Wat voor een werk doen jullie hubbie's eigenlijk? .... ben niet nieuwsgierig 😂
Die van mij is verwarmingsmonteur ( in opleiding)
Essiee schreef:Jeeee es, goedman!!
Ik moest net plassen..
In mn string heel veel bruine afscheiding! Huh, heb ik nog noooit gehad ... zit op CD 23, hoe kan dát nu :| :roll:
Essiee schreef:Jeeee es, goedman!!
Ik moest net plassen..
In mn string heel veel bruine afscheiding! Huh, heb ik nog noooit gehad ... zit op CD 23, hoe kan dát nu :| :roll:
sonja2009 schreef:Stef2203 schreef:Wat voor een werk doen jullie hubbie's eigenlijk? .... ben niet nieuwsgierig 😂
Die van mij maakt operatie laptop karretjes ofzoiets heel ingewikkeld in ieder geval met electriciteit erin enzo geloof dat 1 zo'n karretje €25000,- kost
Stef2203 schreef:Gefeliciteerd, ben benieuwd wat er komt na theeleut :lol:
Stef2203 schreef:sonja2009 schreef:Stef2203 schreef:Wat voor een werk doen jullie hubbie's eigenlijk? .... ben niet nieuwsgierig 😂
Die van mij maakt operatie laptop karretjes ofzoiets heel ingewikkeld in ieder geval met electriciteit erin enzo geloof dat 1 zo'n karretje €25000,- kost
Ik ken dat "iets ingewikkelds" die van mij probeert ookaltijd uit te leggen wat hij doet, met buigen en meten en lassen ik snap er geen snars van :roll: