Stef2203Oud lidBerichten: 1.128Lid sinds: 4 augustus 2009
@ Sonja: Awww... Knuffel voor je dip 😊
Essiee schreef:Wat isst Sonja?
Zou mijn ongi nu ook al kunnen komen?
hmm nee kan echtniet Es, we hebben deze maand echt helemaal de verkeerde tijden seks gehad (denk ik)!
Stef, ik ga uit van een langere cyclus ......
EstherH schreef:die van mij zit in de isolatietechniek ;)
Essiee schreef:Wat isst Sonja?
Zou mijn ongi nu ook al kunnen komen?
hmm nee kan echtniet Es, we hebben deze maand echt helemaal de verkeerde tijden seks gehad (denk ik)!
Stef, ik ga uit van een langere cyclus ......
Stef2203 schreef:Laten we het erop houden, 14 dagen na je eisprong hoor je te gaan menstrueren... Jij weet niet of jij je eisprong al gehad hebt toch?
dus laten we zeggen dat je hem al gehad hebt dan zou het kunnen dat je nu in je innesteling zit 8-)
sonja2009 schreef:Ik had vette ruzie met een kut makelaar wat een debiel, omdat de keurder was vergeten een afspraak door te geven kreeg ik volle laag..
Ik leek op de DSB bank waar slaat dat op en hij zei ook nog jeugd van tegenwoordig je bent gewoon te lui om een pen op te pakken 😮
IK HAAT MAKELAARS
Essiee schreef:sonja2009 schreef:Ik had vette ruzie met een kut makelaar wat een debiel, omdat de keurder was vergeten een afspraak door te geven kreeg ik volle laag..
Ik leek op de DSB bank waar slaat dat op en hij zei ook nog jeugd van tegenwoordig je bent gewoon te lui om een pen op te pakken 😮
IK HAAT MAKELAARS
HEE HEE HEEE...
Willen jullie wel eens even heeeeeeeeeeeeeel snel je mondje houden 😮 😮 😮 :mrgreen:
Essiee schreef:Pas op met het woord haten hoor, dalijk wil storm je nog na laten kijken :shock: :shock:
Essiee schreef:Thanxx stef!
sonja2009 schreef:Essiee schreef:Pas op met het woord haten hoor, dalijk wil storm je nog na laten kijken :shock: :shock:
Nou ze mogen me nakijken hoor heb een hekel aan makelaars niet aan personen
Essiee schreef:Ik ook Jorina!!
Es jij bent zoon dotje!!! Wil samen met jooooooooou!!
Essiee schreef:sonja2009 schreef:Essiee schreef:Pas op met het woord haten hoor, dalijk wil storm je nog na laten kijken :shock: :shock:
Nou ze mogen me nakijken hoor heb een hekel aan makelaars niet aan personen
Grapje hoor meid!
Er zitten ook super goeie makelaars tussen hoor, niet iedereen wordt makelaar voor de naam en de 'wereld'!
Stef2203 schreef:sommige makelaars vind ik wel lief... Maar ik had er 1 en die was gewoon pissig dat ik na de 2de x het huis bekijken toch besloten had het niet te nemen...
Vond ik niet echt tof
Essiee schreef:Waaaaah mayellaaaaaaaa :mrgreen: :mrgreen:
Stef2203 schreef:Hey Lieve Mayella, een voorzichtige felicitatie dan... maar had jij niet besloten een beetje afstand te nemen van het verhaal 😂
Het is wel typisch dat iedereen die het ffies rustig aandoet plotsklaps met positieve testen om de oren gezwaaid wordt...
Gefeliciflapstaart!!
Stef2203 schreef:gewoon blijven chillen meiss... komt wel goed!! ;)
EstherH schreef:t wordt straks 1 zwangere boel in utrecht haha
mayella schreef:Stef2203 schreef:gewoon blijven chillen meiss... komt wel goed!! ;)
Ga mn best doen!! Maare nu ga ik weer wat doen in huis 😉 en t forum voor nu weer laten voor wat t is!! :D
mayella schreef:Stef2203 schreef:gewoon blijven chillen meiss... komt wel goed!! ;)
Ga mn best doen!! Maare nu ga ik weer wat doen in huis 😉 en t forum voor nu weer laten voor wat t is!! :D
Essiee schreef:Jeeee es, goedman!!
Ik moest net plassen..
In mn string heel veel bruine afscheiding! Huh, heb ik nog noooit gehad ... zit op CD 23, hoe kan dát nu :| :roll:
Babii schreef:Heel simpel. Ben niet zwanger ;). Woensdag terug voor het bespreken van de nieuwe medicatie. Wss spuiten, iig geen Clomid meer.
sylvia22 schreef:johoe Mayella gefeliciteerd! gaaf man!
nou ik kan me niet concentreren om zoveel pagina's bij te lezen..
Ik heb goed nieuws: Puregon word vergoed.. heb het net opgehaald en het kost: 430 euro voor 12 dagen :o
jorina schreef:ben ik er net weer kan ik de lappie weer afstaan vriend lief is thuis en die wil hem meenemen naar beneden
meiden eigelijkalleen maar goed nieuws dus
syl begint met spuiten
kim kan ook beginnen met spuiten wat dus voor beide meer zekerheid bied
en snippie alle testen waren goed en mogen beginnen met icsi wat natuurlijk ook wel positief is want das toch weer een stap dichterbij de grote droom
nu ga ik de lappie afstaan
tot vanavond meiden
snippie schreef:dank je syl je bent een lieverd:D!
gyn denkt dat me mans het gewoon niet aan kan na de behandelingen.ze zijn dus niet sterk genoeg.zodra ze bewerkt worden des te slechter de worden.
dus icsi is echt een uitkomst voor ons:D.zo worden ze meteen naar de plaats van bestemming gebracht:D!
sylvia22 schreef:snippie schreef:dank je syl je bent een lieverd:D!
gyn denkt dat me mans het gewoon niet aan kan na de behandelingen.ze zijn dus niet sterk genoeg.zodra ze bewerkt worden des te slechter de worden.
dus icsi is echt een uitkomst voor ons:D.zo worden ze meteen naar de plaats van bestemming gebracht:D!
super meid, ben echt heel blij veel jullie! :D
Stef2203 schreef:Ik werk bij mijn vader in het bedrijf, ik ken het wel als het prive teveel over t werk gaat :)