BabiiOud lidBerichten: 10.267Lid sinds: 25 augustus 2009
Tsjah, er spelen helaas meer factoren mee dan alleen het zwanger willen worden ;). En dat beseft men vaak niet als ze willen beginnen met.
Lovelywoman schreef:Tjee Snippie, dat is ook echt al heel lang...
Dat je daar zo rustig onder blijft vind ik heel knap...
Alhoewel dat voor mij wss nu zo lijkt omdat ik er zo erg mee bezig ben...
Maar ik heb al heel lang het gevoel dat ik er klaar voor ben en nu heeft mijn man ook zoiets van dat hij er klaar voor is en kan het mij niet snel genoeg gaan, maar goed, dat is allemaal zo herkenbaar voor jullie hier...
Voel mezelf al echt een sukkel als ik al die verhalen hier lees over iedereen die er al zo lang mee bezig is...
Sorry daarvoor... :(
Lunanoa schreef:Het is normaal om een jaar bezig te zijn om zwanger te raken.
De wens van een kindje wordt soms erg op de proef gesteld, maar hoelang het ook duurt & hoeveel moeite het ook kost, het is het waard!
Agh jij komt pas kijken. Je verwacht dan niet hoe het in de werkelijkheid gaat. Er rust ook een beetje een taboe op. Niemand vertelt hoelang ze al bezig zijn geweest of wat voor onderzoeken of behandelingen ze hebben moeten ondergaan.
Is normaal dus 😉
Ik was me er vantevoren al heel erg bewust van. Heb altijd babyboom gevolgt & was er al vanaf mijn 14 mee bezig :oops: Niet bezig met zwanger worden. Maar gewoon informatie opzoeken e.d.
Lovelywoman schreef:LunaNoa, ook van mij gefeliciteerd 😃
Na hoeveel tijd was het raak??? :p
Lovelywoman schreef:LunaNoa, ook van mij gefeliciteerd 😃
Na hoeveel tijd was het raak??? :p
Babii schreef:Seks????
Lunanoa schreef:Ongi wat opwekkenBabii schreef:Seks????
Lovelywoman schreef:Owh das jammer snippie 😞
Pfff krijg net telefoon van mn schoonouders, die hebben mn man nodig maar meer kon ik er ook niet uit wijs worden hiih...
Maarja die werkt... Dus nu moet hij ze vannacht bellen als hij thuis komt, hoop maar dat ze dan nog op zijn want daar (Koerdistan) is het toch al een uur later... Klonk niet echt vrolijk.. Hoop maar niet dat het negatief nieuws is...
Ze bellen anders nooit uit zichzelf...
Lunanoa schreef:Oeh lekker schorpioentje.
Iedereen heeft andere smaak bij kinderwagens. Ik vind de Stokke ge-wel-dig. Echt mijn nummer 1.
Daarintegen vinden anderen de Bugaboo vaak heel mooi, maar die vind ik weer niet mooi :oops:
Kim: Balen dat het nog niet is doorgebroken. Hoop dat het vandaag of morgen nog komt meid! Dan kun jij ook weer door!
Gets, ze maken je het niet gemakkelijk.
Liefs
jorina schreef:wauw het internet is echt zo traag als dikke stront door een trechter :?
en hij opend niet een mijn startpagina
nu durf ik deze niet eens af te sluiten
Mrij schreef:
Ik denk dat hier m´n ongi vandaag of morgen gaat doorbreken, heb vandaag bij het afvegen steeds een beetje bruin roze kleur aan het papier.. maar dan heb ik dus een geweldig mooie cyclus! 😃
Babii schreef:Lieve meiden,
Sorry, maar ben toch weer me bed in... Me schoonmama heeft trouwens de Mexicaanse Griep, ze is dood- en doodziek! Helaas heeft ze het ook aan der hart, dus ze wordt goed in de gaten gehouden... Arme vrouw, ze is zooo lief!
Schorpioentje87 schreef:Mrij schreef:
Ik denk dat hier m´n ongi vandaag of morgen gaat doorbreken, heb vandaag bij het afvegen steeds een beetje bruin roze kleur aan het papier.. maar dan heb ik dus een geweldig mooie cyclus! 😃
Woeeh of een innesteling!! Zou in ieder geval allebei helemaaltop zijn! Of je hebt een perfecte cylcus en ben je hopleijk van die extreem lange cyclussen af of je bent zwanger!!
Mrij schreef:Schorpioentje87 schreef:Mrij schreef:
Woeeh of een innesteling!! Zou in ieder geval allebei helemaaltop zijn! Of je hebt een perfecte cylcus en ben je hopleijk van die extreem lange cyclussen af of je bent zwanger!!
Idd, ik zou met allebij blij zijn (natuurlijk liever zwanger 😉 ) maar ik sprak m'n mams net en die vertelde dat zij altijd onregelmatige cyclussen had, meestal was haar korste cyclus rond de 7 weken :shock: Nouja het hoeft natuurlijk niets te zeggen en dan nog.. ze heeft 6 kinderen gebaard 😉
Mrij schreef:Je hoeft idd niet zoveel bij te lezen! 😊
Hoe is het?
Babii schreef:Lieve meiden,
Sorry, maar ben toch weer me bed in... Me schoonmama heeft trouwens de Mexicaanse Griep, ze is dood- en doodziek! Helaas heeft ze het ook aan der hart, dus ze wordt goed in de gaten gehouden... Arme vrouw, ze is zooo lief!
Schorpioentje87 schreef:Mrij: Ik heb niet echt kwaaltjes en wil daar mijn hoop ook niet meer op vestigen hihi..Dus ik wil daar zelf niet teveel mee bezig proberen te zijn. Ik hoop natuurlijk wel dat ik over 6 dagen gewoon positief test :mrgreen: :mrgreen: Whahaha!
Heb alleen soms echt harde tepels, maar ja dat zegt niks!
Mrij schreef:Zou mooi zijn he 😉 Als we nou gewoon samen in verwachting zijn van nummertje 1.. dan zijn we ook nog bijna gelijk met elkaar uitgerekend! 😉
snippie schreef:dame sik ga slapen!altans ik ga richting bed.nog even muziek luisteren en dan heerlijk slapen.
morgen were druk met inpakken.
tot morgen dames tot morgen!
mrij me man komt uitgezin van 5 ook veel en ik ook alleen heeft mij moeder er 3zelf gebaard en 2 geadotered waar onder ik zelf:)
liefs
Schorpioentje87 schreef:Dat zou helemaal te gek zijn!! Dan gaan we zeker een keertje samen babyshoppen en gaat Becky mee!Mrij schreef:Zou mooi zijn he 😉 Als we nou gewoon samen in verwachting zijn van nummertje 1.. dan zijn we ook nog bijna gelijk met elkaar uitgerekend! 😉
Storm1987 schreef: Hoi meiden
Even snel een berichtje van mij. Ik heb EINDELIJK de fotos op mijn beebiesite gezet. Buikfotos, testen, echofotos en fotos van het kamertje en de spulletjes staan er op.
Mijn excuses dat jullie hier al ruim 11 weken op wachten ahhahaah :oops:
En Jorina, ik las dat het nu eindelijk een beetje los komt. Heel fijn voor je meid, hopelijk is een curretage niet nodig. Dikke knuffel!
Storm1987 schreef: Hoi meiden
Even snel een berichtje van mij. Ik heb EINDELIJK de fotos op mijn beebiesite gezet. Buikfotos, testen, echofotos en fotos van het kamertje en de spulletjes staan er op.
Mijn excuses dat jullie hier al ruim 11 weken op wachten ahhahaah :oops:
En Jorina, ik las dat het nu eindelijk een beetje los komt. Heel fijn voor je meid, hopelijk is een curretage niet nodig. Dikke knuffel!
jorina schreef:kom ff snel tussendoor en dan ben ik ook weer weg
ik ben het kwijt
heb heel erg hevig gebloed zelfs op het punt gestaan om naar de eh te gaan maar daarna stopte het ergste weer dus ben nog thuis kijk het nog een uurtje aan en dan ga ik lekker naar bed
jorina schreef:kom ff snel tussendoor en dan ben ik ook weer weg
ik ben het kwijt
heb heel erg hevig gebloed zelfs op het punt gestaan om naar de eh te gaan maar daarna stopte het ergste weer dus ben nog thuis kijk het nog een uurtje aan en dan ga ik lekker naar bed
Babii schreef:Lunanoa schreef:Misschien is het bij jou ook wel een teken van de innesteling!
Dan kun je toch ook bruinige afscheiding hebben? Of is dat alleen helder bloed?
:roll:
Dat houdt over het algemeen niet 2 dagen aan :(. en ook vaak niet iedere keer bij het afvegen, maar eenmalig...
Babii schreef:STORM!!! Je bent er weer, miste je al :oops: Ik ga snel je site checken!
Meiden,
Mijn temp is ineens giga omhoog geschoten naar 37.4 :|
snippie schreef:spannend hoor babii:D
sylvia eindelijk:)!en nu hopen dat het allemaal werkt.maar er vanuit van wel meid:D!
ikke bij vgz!
Babii schreef:WHOAAAA Syl is er nog :mrgreen: Ik ga alleen zo ffies douchen, moet me was ophangen en weer een nieuwe erin gooien! Wordt zo kriegel van de was he.
Heb je die wasmand geheel weggewassen en gestreken, ligt ie binnen een mum van tijd weer vol :(
Storm1987 schreef:Sylvia: Thanks :oops: Maar kan het dat een bloedtest niet goed is? Dat zou dan toch wel een blunder zijn van het ziekenhuis.