MilaOud lidBerichten: 8.663Lid sinds: 27 juni 2008
whahahahahaha mijn vriend heeft opruim/verplaats woede... hij is de hele bovenverdieping aan het veranderen/opruimen en ik mag me er niet mee bemoeien 😂 nou veel plezier!
sylvia22 schreef:whahahahahaha mijn vriend heeft opruim/verplaats woede... hij is de hele bovenverdieping aan het veranderen/opruimen en ik mag me er niet mee bemoeien 😂 nou veel plezier!
Babii schreef:sylvia22 schreef:whahahahahaha mijn vriend heeft opruim/verplaats woede... hij is de hele bovenverdieping aan het veranderen/opruimen en ik mag me er niet mee bemoeien 😂 nou veel plezier!
Wmhoaaaaaa dat flikt steph iedere week, wordt er scheitziek van. Hij doet het ook als ik slaap. Kom dan in de nacht beneden en stoot dan bijv. tegen een bank of een kastje aan dat anders staat. PFFFFF
Lijkt soms wel of die mannen nesteldrang hebben :P
Tessa23 schreef:Haha babii dat kan wel kloppen die van mij roept al een jaar dat hij zwanger is alleen waarvan is hij nog niet uit haha
omdat hij toen zoveel aankwam haha
jorina schreef:meiden heb ff adviesje nodig van iedereen die het weet maar vooral ankie denk ik
ik heb behoorlijk last van de weeen (ff erger als menstruatiepijn ok beetje boel erger 😞 )
nu heb ik aleve feminax gehaald bij mijn schoonmoedertje
is dit verstandig want het is natuurlijk ondanks dat het gewoon een pijnstiller is niet bedoelt voor een miskraam
maar het werkt gelukkig wel een beetje want gewone paracetamol werkte dus echt helemaal niet en ging echt door de grond dit haalt de ergste scherpte er af
jorina schreef:nou ik weet dus niet of die feminax alleen de pijn stopt of ook de samentrekkingen want als dat laatste ook het geval is en mijn lichaam nog duidelijk bezig is met opschonen dan houd dat het misschien wel tegen en dat wil ik natuurlijk ook niet
Tessa23 schreef:mrij ik kijk dat ook ja , haha wat vind je nou van die stille , wietse geloof ik ?
Storm1987 schreef:Suus85: Wat is daar raar aan? Het is heel normaal dat je cyclus na het stoppen met de pil een tijdje ontregeld is hoor.
Suus85 schreef:Storm1987 schreef:Suus85: Wat is daar raar aan? Het is heel normaal dat je cyclus na het stoppen met de pil een tijdje ontregeld is hoor.
Ik vind 83 dagen erg, heel erg veel dagen!!
Storm1987 schreef:Mrij haar eerste cyclus duurde 81 dagen.... sommige vrouwen moeten langer ontpillen dan de ander.
Ik snap ook niet goed waar je heen wilt met je bericht. Wil je ze ongerust maken? :?
Zowel Becky en Mrij hebben beide de huisarts gebeld ivm hun lange cyclus en hij deed dit ook af als ontpillen. Uiteindelijk worden de cyclussen steeds korter, tot ze een regelmatige cyclus hebben ontwikkeld. Bij mij was mijn cyclus direct normaal na het stoppen met de pil. Maar dit zegt niks over de vruchtbaarheid of de kans op een zwangerschap.
Lovelywoman schreef:Misschien even een stomme vraag tussendoor...
Ik heb echt mega last van ''het zuur'' iemand toevallig een idee wat je ertegen kan doen als je geen rennie in huis hebt???
Komt misschien wel door mijn milkshake van vanavond.. Had er al sinds gisterenavond kei veel zin in dus heb mn man weggestuurd met de mededeling dat hij niet thuis mocht komen zonder een grote aardbeien milkshake van de mac hihi...
Lautje schreef:Suus85 schreef:Storm1987 schreef:Suus85: Wat is daar raar aan? Het is heel normaal dat je cyclus na het stoppen met de pil een tijdje ontregeld is hoor.
Ik vind 83 dagen erg, heel erg veel dagen!!
Ik zag vandaag dat iemand nadat ze gestopt was met de pil het 108 dagen heeft geduurd voordat ze haar eerste echte mensruatie kreeg...
'n ontregelde en lange cyclus krijg je meestal als je gestopt bent met de pil...d'r zijn vrouwen die geluk hebben en die dat niet hebben...
En natuurlijk wordt je frusty en onzeker van...heb ik tenmiste wel...heb 2x over 'n lange cyclus gehad en nu weer, zit nog steeds te wachten...
struffle schreef:ja ik vraag me ook af of het misschien een echte trouwjurk is geweest, aangezien de naam nogal buitenlands is en die mensen (marrokanen ofzo) nogal kitcherig zijn, vooral in hun bruidsjurk enzo...
ik zit erover te denken er bloedspetters op te maken, maar ben er nog niet over uit...
Babii schreef:Bij mij moet de eerste keer nog komen qua menstruatie ;). Zou ook al rond de 200 dagen zitten volgens mij... :roll:
@ Esssie, je kan je temp alleen zeker weten als je elke dag, vanaf je menstruatie temperatuurt op hetzelfde tijdstip... Weet niet of je dat doet?
@ Struffle, OMG hoe kan men trouwen in zo een jurk mwohhahahahahahahahaha
Essiee schreef:Babii schreef:Bij mij moet de eerste keer nog komen qua menstruatie ;). Zou ook al rond de 200 dagen zitten volgens mij... :roll:
@ Esssie, je kan je temp alleen zeker weten als je elke dag, vanaf je menstruatie temperatuurt op hetzelfde tijdstip... Weet niet of je dat doet?
Jups weet ik!
Babii schreef:Essiee schreef:Babii schreef:Bij mij moet de eerste keer nog komen qua menstruatie ;). Zou ook al rond de 200 dagen zitten volgens mij... :roll:
Jups weet ik!
Mooi zow ;)
Essiee schreef:Estheeeeeeeeeeeeeeeeeeer!! :mrgreen:
sylvia22 schreef:erg vreemd kim... zijn er meiden die nu zwanger zijn en rond hun NOD een dip hadden van 2 dagen?
vraagje: ik wil ook een nieuw plaatje alleen is alles te groot, hoe krijg ik het kleiner?
EstherH schreef:Essiee schreef:Estheeeeeeeeeeeeeeeeeeer!! :mrgreen:
hoi :geek:
struffle schreef:haha hijs goed he die jurk :mrgreen:
Mn vriend zei dat ik misschien ebter de onderkant kapot kon knippen, kunnen mensen er ook niet over vallen, en scheurt ie ook niet van mn kont. Is dat misschien een idee? Wil een beetje een look creeren alsof ik zo uit het graf ben opgestaan haha, ik ga ook een wurgnek met schmink maken, lijkt me wel kick.
Hier wordt eigenlijk ook geen halloween gevierd, alleen geven wij en vrienden een feest met thema halloween. Het is op 31 oktober, dus over 2 weken.
Als jullie willen komen, mag hoor, 10 euro entree, de rest is dan onbeperkt, wordt echt weer een te gek feestje haha! Slaapplaatsen zijn ook aanwezig. Als jullie de uitnodiging willen moet je het even laten weten!
struffle schreef:neejoh kimmetje is zwanger van een mooie twee eiige twin, hoe cool is dat!
Schorpioentje87 schreef:EshterH: Ook bijna je NOD he!! Vind je et al spannend aan het worden?? Ik zelf probeer er niet teveel aan de te denken en blijf er ook best nuchter onder, ga er gewoon vanuit dat ik vrijdag ongier wordt :?
EstherH schreef:Schorpioentje87 schreef:EshterH: Ook bijna je NOD he!! Vind je et al spannend aan het worden?? Ik zelf probeer er niet teveel aan de te denken en blijf er ook best nuchter onder, ga er gewoon vanuit dat ik vrijdag ongier wordt :?
Nou ik ben dr eigenlijk van overtuigd dat het niks is, dus vind het niet echt spannend...
Ons nachtelijke leven zat een beetje in een dip deze maand omdat manlief zoveel moest werken ;)