becky88 schreef:dat is wel erg vervelend kim!
pff verveel me
ik verveel me ook......
becky88 schreef:dat is wel erg vervelend kim!
pff verveel me
Kimberly20 schreef:Je bent niet de enige 😉 Zit hier nog alleen op kantoor 😛 Ga ook vroeger naar huis denk! Werk wel vanuit huis :)!
Kimberly20 schreef:Haha gewoon in een doosje van de AH doen 😉 Is het nog goedkoop ook....
@ Mayella, je moe ook de VK bellen voor een echo en niet de HA die moet je alleen maar op de hoogte stellen... Alles verloopt via de VK :)!!!
Kimberly20 schreef:PS zegt ie ook hoelang je zwanger bent :D
becky88 schreef:mayella dan ben ik eens benieuwd maandag
becky88 schreef:haha ik heb nog niet eens een positieve test en heb gister voor de 2e x sokjes gekocht :oops:
Kimberly20 schreef:SLim gedaan Vosje 😉
En ehm Mayella spannend hoor :)!!!
Kim gaat om 15.45 naar huis, Ze gaat wel vanuit huis werken want is MOEEHOEEEEHOEEEE!!!! SNappen jullie hem???
Ik ben nog NIET EENS VRUCHTBAAR en heb al 2 rompertjes gekocht!!!
Anne87 schreef:ik moet zo nog een keer testen met haar, ze durfde het niet nog een ker alleen...
Ben helemaal aan het trillen
Als iemand er niet klaar voor is, is zei het wel!!! 😢
En ze heeft maar 2 keer gesext he!!!
Niet normaal, en iedereen hier is allemaal bezig!
struffle schreef:ik drink op zich ook niet veel maar met dit weer leg ik wel flesjes water in de koeling die ik er nu en dan uithaal en leegdrink..
krijg je wel van die mierenplasjes van hele tijd, maarja 😉
ben benieuwd hoe het met anne dr vriendin afloopt...
struffle schreef:volgens mij kan het wel gewoon maar dan weet je niet precies hoe je cyclus gaat lopen, omdat je ontwenningsverschijnselen krijgt na de pil...
struffle schreef:volgens mij kan het wel gewoon maar dan weet je niet precies hoe je cyclus gaat lopen, omdat je ontwenningsverschijnselen krijgt na de pil...
vlindertje23 schreef:Mayella, jeetje.. dat zijn ook echt mannen heh? 😛 Ergens begrijpelijk dat hij zo denkt, maar toch.. Het is voor het kind alleen maar belangrijk als het direct bij mama ligt! Hij mag de baby vast ook wel even lenen, haha.. 😉
Celeste, borstvoeding en borstvoeding gaat ook niet makkelijk samen nee.. En als je vervelende ervaringen van vriendinnen om je heen hoort, kan ik het me goed voorstellen dat je er tegen op ziet. Gewoon je gevoel volgen hoor! Voordeel aan flesvoeding is dat je het wel weer makkelijker aan een ander kunt uitbesteden als je bijv. moe bent. :mrgreen:
Anne87 schreef:Nou dit was echt een moeilijk gesprek.... :?
Ze wil het weg laten halen, ze is nog niet helemaal zeker maar denk t wel..
Moest met haar testen, best dubbel om dan een positieve test te zien.. :roll:
Maar goed ze is al bijna 5 weken..
Ze heeft de morningafterpil genomen tot 2 keer toe, en nog zwanger..
Vind het echt toevallig maar goed het kan..
Maar ze is zo niet klaar voor een kind!
Echt oneerlijk he!
SOmmige knokken er zo hard voor, en zei heeft 2 keer sex en hoepla meteen zwanger.. 😞
Vind t echt erg voor der.. maar ja wel beter zo denk ik zelf.
Anne87 schreef:Weet je waar ik bang voor ben? ff tussendoor nog snel.
Als ze het weg laat halen en ik word over paar maanden zwanger..
Ik hoop niet dat ze dan verdriet krijgt..
Hmm maar ja dat kan ik haar niet vertellen