Hoi vlindertje!
Ja het was zo raar om te zien "ZWANGER 2-3 WEKEN"
En ze kon alleen maar huilen!
We mogen volgende week al naar de kliniek... pff zie er best tegenop, maar ze wil graag dat ik mee ga!
Denk dat ik het hondsbenauwd krijg daarzo.. :|
Ja ik vind het ook raar, maar alles kan zien we maar weer!!
Ik ben ook niet voor abortus, maar in zo'n omstandigheden wel..bedoel ze is op alle vlakken niet in staat om moeder te worden, de nadelen wegen veeeeeel zwaarder dan de voordelen!
Ze heeft de keuze al gemaakt..
Het is zeker niet vanzelfsprekend om een gezond kindje te krijgen!
Prijs me gelukkig als het gezond is!
vlindertje23 schreef:Jeetje Anne.. Hier wordt ik wel ff stil van! Kan me heel erg voorstellen dat het raar is om een positieve test voor je te zien die niet van jou is. Vind het trouwens ook best vreemd dat je vriendin ondanks 2 x de morning after pil, nog zwanger is.. Lijkt me ook niet goed voor het kleintje! Bedoel.. Er komen wat stoffen en andere dingen vrij die zo'n vruchtje niet verdragen kan. Kun jij het een beetje aan??
Wat heb ik bewondering voor je zeg!!
Moet wel te kennen geven dat ik niet voor abortus ben.. Er zijn uitzonderingen waarin ik denk; Oke, ik kan me voorstellen dat je dan je kindje niet op de wereld wilt zetten. Maar, het is en blijft wel een levend mensje.. Misschien speelt het overlijden van mijn neefje hierin ook wel mee.. Hij is geboren met een zeer ernstige hartafwijking en overleed 5 maanden na zijn geboorte. Ondanks dat we het zagen aankomen heeft het me zoveel verdriet gedaan en nog gaat er geen dag voorbij dat ik niet aan hem denk en hem niet mis. Maar, door zijn komst en veel te vroege overlijden, besef ik eens te meer dat het niet vanzelfsprekend is om een gezond kindje te krijgen.
Ik weet overigens niet wat ik in haar situatie gedaan zou hebben.. Alleen redt je het wel.. en een kindje heeft helemaal niet zoveel nodig. Maar, kan me haar ook heel erg voorstellen dat je het beste wilt voor je kindje..
Sterkte meid!! Ook voor je vriendin..
En dan ga ik nu gezellig bij de buren even oppassen! :mrgreen: