struffle schreef:Lovelywoman schreef:Misschien even een stomme vraag tussendoor...
Ik heb echt mega last van ''het zuur'' iemand toevallig een idee wat je ertegen kan doen als je geen rennie in huis hebt???
Komt misschien wel door mijn milkshake van vanavond.. Had er al sinds gisterenavond kei veel zin in dus heb mn man weggestuurd met de mededeling dat hij niet thuis mocht komen zonder een grote aardbeien milkshake van de mac hihi...
maagzuur is ook een zwangerschapskenmerk 😉
wanneer is je nod?
Enneh ik heb mn kaarsje wel uitgeblazen hoor gisteravond haha! Ik kan niet slapen als het licht is in de kamer namelijk.
Oh trouwens, jullie gaan nu echt hard lachen denk ik, maar ik heb een afschuwelijke trouwjurk via marktplaats gekocht. Ik zie jullie al denken 😉 Maar ik heb over 2 weken een halloweenfeest en ik ga dan als dooie bruid, vond ik wel een tof idee.
Moet je even de foto's zien van de jurk 😃
http://link.marktplaats.nl/287530107
Ik weet het dat het ook een kenmerk is...
En vanmiddag ook weer zoiets raars, ik moest zo erg huilen omdat ik het zo zat was allemaal vandaag..
Nou het sloeg nergens op... Of dat ik zomaar ineens een milkshake MOEST en zou krijgen 😖
Ik weet niet wat het is, maar ik voel verder niets aan mn lichaam ofzo, van een innesteling o.i.d.
Terwijl ik toch al ver richting mijn NOD zit. Die komt er de 28e normaal gezien aan...
Verder ook geen bloeding ofzo gehad..
Dus het zullen misschien de spanningen zijn van het beginnen zwanger proberen te worden allemaal..
Ik weet het niet, maar ik weet wel dat ik nu nog steeds last heb van het zuur en zware emotionele buien 😖