BabiiOud lidBerichten: 10.267Lid sinds: 25 augustus 2009
Hahahha geeft niet 😛 Het is een teken dat me lichaam IETS doet... En denk echt ff dat de motor weer opnieuw gestart moet worden daarbinenn ;). want hij heb het zolang niet zelf gedaan 😃
b0llie schreef:goed joh kim 😃
dankje stef, ben ook benieuwd haha
Essiee schreef:Ik voel me supersupersuper kut ... :cry:
Essiee schreef:Kimmetje hoop het zoooooo voor je!
Ik voel me supersupersuper kut ... :cry:
struffle schreef:heeey essie what's up???
kom maar ff spuien 😉
ik ga lekker een cappuchino maken voor mezelf, nog liefhebbers?
struffle schreef:heeey essie what's up???
kom maar ff spuien 😉
ik ga lekker een cappuchino maken voor mezelf, nog liefhebbers?
Babii schreef:Snippie, bij Puregon moet je echt een pen krijgen hoor! Denk dat ze in de war zijn met het spuitje van de Pregnyl 😉 Dat is wel een echte spuit...
Je moet echt even de prikpen vragen!
Essiee schreef:Ik ook struffle! Doe dr voor mij maar een flinke likeur in..
Heb ruzie zitten zoeken net geloof ik... baal ik van! Hij is boos weggegaan, niks voor ons eigenlijk :cry:
snippie schreef:Babii schreef:Snippie, bij Puregon moet je echt een pen krijgen hoor! Denk dat ze in de war zijn met het spuitje van de Pregnyl 😉 Dat is wel een echte spuit...
Dank je meissie.ga ze morgen meteen bellen.
heb idd ook pregnyl en dat wist ik daar van.
wat een succels zeg:(!
Essiee schreef:kweet ook niet ...
Vervelende bui vandaag denk ik :cry:
Babii schreef:snippie schreef:Babii schreef:Snippie, bij Puregon moet je echt een pen krijgen hoor! Denk dat ze in de war zijn met het spuitje van de Pregnyl 😉 Dat is wel een echte spuit...
Dank je meissie.ga ze morgen meteen bellen.
heb idd ook pregnyl en dat wist ik daar van.
wat een succels zeg:(!
Hhaha behoorlijk ja 😛 Denk dat ze het zelf even niet meer snapten daar ;)
Stef2203 schreef:Babii, ik heb even een beetje hulp nodig, ik snap het niet meer.
In de onderste cyclus kan ik duidelijk zien dat ik een ei heb gehad, in de cyclus daarvoor die je niet ziet heb ik op CD 17 mijn ei gehad.
Tot nu toe lijkt het of ik nu nog geen ei heb gehad, en ik voel ook geen ei meer...
Ik snap r niets meer van 😖
http://www.fertilityfriend.com/home/296bc4
Mrij schreef:Lovelywomen, oke het kan dus geen ontpillen meer zijn, nou spannend!!!! 😃
Essie, he wat balen meid! 😞 Hoop dat ie snel terug komt, zodat jullie het uit kunnen praten!
Essiee schreef:Mrij schreef:Lovelywomen, oke het kan dus geen ontpillen meer zijn, nou spannend!!!! 😃
Essie, he wat balen meid! 😞 Hoop dat ie snel terug komt, zodat jullie het uit kunnen praten!
Mn vriend kan niet praten, daarom loopt ie ook weg...
en daar wrd ik dan nog bozer van.
Mannen denken altijd zo makkelijk, soms kan ik dat eeecht niet uitstaan :|
jorina schreef:jahoe jeeeeeej joepie super fantastisch
we mogen door voor de volgende ronde ben helemaal leeg
dat gedrocht wat ik vanmiddag had is toch echt het kindje geweest
de gyn gaat het omdat ik het toch mee had wel opsturen voor klinisch onderzoek over 2 weken mag ik bellen of daar wat uitgekomen is maar dat denk ik niet hoop eigelijk dat het gewoon domme pech was
nu afwachten wanneer het bloeden stopt en volgens de gyn moet ik nu geen buikpijn meer krijgen omdat ik nu alles kwijt ben
en dan mogen wij ook weer zoeken naar een ei 😃
en las ik nou ff tussendoor dat kim ongi geworden is heb niet helemaal goed gelezen dus ik hoop niet dat ik sta te juichen voor niets
Babii schreef:Het was echt oud en vies en bruin... BAH!
Lunanoa schreef:Zo zo'n beetje alles bijgelezen.
Jorina, wat fijn dat jullie door kunnen. Ik hoop dat ze niks "negatiefs" vinden aan het vruchtje & dat het gewoon domme pech was.
Zozo. Hier weer hardstikke moe. Last van mijn rug & benen, kan wel janken. Heb écht heel erg last. :shock:
Zo paar weer een paracetamolletje..
Morgen gaan we de kinderwagen ophalen :oops:
Ankie87 schreef:Daar ben ik weer......
Eerst een uur ofzo zitten bijlezen 😮
@ Kim, rot voor je! Zelf als ik ongesteld moet worden heb ik 2 dagen ofzo last van bruine slijm. En dan pas komt mijn ongesteldheid!
@ Jorina: een beetje dubbel. Maar toch fijn dat je eindelijk weer verder kan!
becky88 schreef:SCHORPIOENTJE!!!! :D
becky88 schreef:ik!!! 😃 😃 :D
Schorpioentje87 schreef:Wauw indd mooi filmpje!!Babii schreef:Nog mooier!!!
http://www.youtube.com/watch?v=GNp6oySz6V4
Ankie87 schreef:Lunanoa schreef:Zo zo'n beetje alles bijgelezen.
Jorina, wat fijn dat jullie door kunnen. Ik hoop dat ze niks "negatiefs" vinden aan het vruchtje & dat het gewoon domme pech was.
Zozo. Hier weer hardstikke moe. Last van mijn rug & benen, kan wel janken. Heb écht heel erg last. :shock:
Zo paar weer een paracetamolletje..
Morgen gaan we de kinderwagen ophalen :oops:
Paracetamol?
Lunanoa schreef:UH ja.. Paracetamol 😂 :roll:
Ken je dat niet ? :P
Ankie87 schreef:Lunanoa schreef:UH ja.. Paracetamol 😂 :roll:
Ken je dat niet ? :P
Nee, ik werk in een apotheek...maar Paracetamol geen id 😉
Ik vond t gewoon een beetje raar, omdat je zwanger bent. Wij raden t niet aan. T kan gebruikt worden na overleg met de arts....maar dat zal je wel hebben gedaan?! Ben altijd erg voorzichtig met zwangeren en tabletten....kan er niks aan doen
Schorpioentje87 schreef:En Lunanoa, je hebt de 5 weken, klinkt indd leuker als 4 weken en 6 dagen ;)
Stef2203 schreef:Aha!! je moet op zen minst 400 post hebben voor je een kletskous bent... kan ik nog wel ffies doorouwehoeren :P
Ankie87 schreef:Stef2203 schreef:Aha!! je moet op zen minst 400 post hebben voor je een kletskous bent... kan ik nog wel ffies doorouwehoeren :P
Dan blijf ik nog lang theeleut 😉 Ben er niet zo vaak. Overdag werken, kan dan niet op internet. En door de week en in het weekend ben ik maar ff. Maar misschien als we ooit es eg bezig zijn, babbel ik misschien ook vaker hier. Als die dag ooit komt....
Ankie87 schreef:Maar genoeg over paracetamol 😉
Ik (niet alles wetende apothekersassistente 😃 ), gaat lekker greys anotomy kijken 😂
Dus maybe tot strax of anders een hele fijne avond voor iedereen!
(@ Kim, ja dat weet ik....merk ik elke dag op mijn werk!Soms minder....)
Babii schreef:Snap het niet meer hoor :(. Geen slijmverlies en geen bloed!!! WAT IS DIT!
Stef2203 schreef:Hey Ladies ik wens jullie een heel gezellige avond, veel plezier met Grey's, Ratatouille en NTM en natuurlijk het forum, ik ga even lekker duo douchen en dan "oefenen" we nog maar een keertje
Slaap lekker tot morgen!! :D
Tessa23 schreef:Pff had net 2x heel erg kramp , duurde echt nog geen 5 min , dan voel ik het zo in mn onderrug en buik en zo is t over , eisprong denk ik , maar ovu test was nog wel positief , dus hoop dat klussen wel zin heeft (om vruchtbaar te zijn dan)
Mrij schreef:Becky, jeetje ben jij alweer een die hard, wanneer heb jij mij weer ingehaald? :shock:
Trouwens, ik vind je pas een echte die hard als je een plaatje bij je naam hebt hoor 😉
Schorpioentje, ik doe het net andersom wij kijken Ratatouille en ik neem BNTM op 😂 Maarja jij hebt tv en pc tot beschikking he 😉 😉
Schorpioentje87 schreef:Haha jij bent ook al bijna DIE HARD!! :shock:
Haha jaja ik heb allebei tot mijn beschikking En wat je zegt over Becky, ben ik helemaal met je eens 😃
:oops:Mrij schreef:Becky, jeetje ben jij alweer een die hard, wanneer heb jij mij weer ingehaald? :shock:
Trouwens, ik vind je pas een echte die hard als je een plaatje bij je naam hebt hoor 😉
Schorpioentje, ik doe het net andersom wij kijken Ratatouille en ik neem BNTM op 😂 Maarja jij hebt tv en pc tot beschikking he 😉 😉