Essiee schreef:Mijn temp wat vanmorgen trouwens echt raaar...
om half 6 36.3 ... en om half 7 36.8 :|
Je moet ook alleen op het tijdstip meten dat je wekker gaat om te tempen en niet vaker 😉 Schept alleen maar verwarring.
Essiee schreef:Mijn temp wat vanmorgen trouwens echt raaar...
Babii schreef:Essiee schreef:Mijn temp wat vanmorgen trouwens echt raaar...
Je moet ook alleen op het tijdstip meten dat je wekker gaat om te tempen en niet vaker 😉 Schept alleen maar verwarring.
Babii schreef:Kijk steeds in me slipje, maar er zit echt niks meer :(. Vindt het nu echt niet leuk meer 😢
Essiee schreef:Oke ik ben echt officieel verslaafd aan julliee..
Ik ben thuis gekomen, meteen laptop aan .... heb zlfs mn tas nog op schoot en mn jas nog aan!
Heeeeeel fout! :o
Essiee schreef:Babii schreef:Kijk steeds in me slipje, maar er zit echt niks meer :(. Vindt het nu echt niet leuk meer 😢
Had ik een paar dagen geleden ook... Ik probeer het ook steeds te verklaren, wil het dan weten en maak mezelf alleen gek zo 😉
Mn vriend zei gister ook nog.. jeetje waar jij je zo allemaal druk om kan maken.
Ik maakte me helemaal niet druk, ik wilde gewoon 'praten' .... hij kan dat gewoon niet snappen hahaha
En ik snap dan weer niet dat hij dat niet snapt..
naja volgens mij moet ik dat niet willen snappen!!
:shock: Wordt een ingewikkelde bedoeling....
Stef2203 schreef:Essiee schreef:Oke ik ben echt officieel verslaafd aan julliee..
Ik ben thuis gekomen, meteen laptop aan .... heb zlfs mn tas nog op schoot en mn jas nog aan!
Heeeeeel fout! :o
Verslaving wordt pas erger als je een telefoon hebt met wifi en je in de auto in de file nog mee zit te lezen ;)
becky88 schreef:
hier nog geen positieve ovulatietest 😞 zit nu op CD 19 dus het zal wel weer een langere cyclus worden 😞 :(
Stef2203 schreef:becky88 schreef:
hier nog geen positieve ovulatietest 😞 zit nu op CD 19 dus het zal wel weer een langere cyclus worden 😞 :(
Denk dat ik jullie achterna ga in de langere cyclussen, hier CD 17 en ook nog geen positieve ovulatietest... Suc6 meiss, ik hoop dat jij je ei sneller vindt dan ik :)
becky88 schreef:Stef2203 schreef:becky88 schreef:
Denk dat ik jullie achterna ga in de langere cyclussen, hier CD 17 en ook nog geen positieve ovulatietest... Suc6 meiss, ik hoop dat jij je ei sneller vindt dan ik :)
ja pff ook al is het pas ronde 3 ik weet het het is niet lang maar die rot lange cyclussen :evil:
Stef2203 schreef:@ Essie... heb toch niets beters te doen in de file dan stilstaan... ik denk dat het wel de spuigaten uit gaat lopen als ik probeer te autorijden en meelezen 😉 :mrgreen:
Storm1987 schreef:
Maar sowieso denk ik... dat de meeste kinderwensen bij de vrouw vandaan komen. Hoe gelukkig mijn mannetje er nu mee is, als ik had gezegd dat ik nog 5 jaar wilde wachten had hij dit prima gevonden.
Mrij schreef:Sonja, wat een schattige kleertjes zeg!!
Becky, balen hoor dat je ovu test nog steeds negatief is 😞
Wat betreft de mannen, die van mij is ook niet veel met het zwanger worden bezig, wel met de toekomst (als die kids er al zijn 😉 )
Maar hij wilde zelf ook dat ik met de pil stopte en ik weet zeker dat hij geen 5 jaar meer zou kunnen wachten!
Stef2203 schreef:Storm1987 schreef:
Maar sowieso denk ik... dat de meeste kinderwensen bij de vrouw vandaan komen. Hoe gelukkig mijn mannetje er nu mee is, als ik had gezegd dat ik nog 5 jaar wilde wachten had hij dit prima gevonden.
Ik denk dat die van mij een prima leven zou hebben idd als ik nog een jaar of 10 had gewacht ;)
Stef2203 schreef:Die van mij heeft gewoon af en toe een duwtje in de rug nodig...
Toen we het huis kochten was er paniek maar inmiddels vind hij het geweldig...
Toen ik begon over kinderen was het paniek maar inmiddels is hij ervan overtuigd dat hij en zijn superzaad een drieling gaan schieten!! 😉
Mannen * Zucht* :roll:
Babii schreef:Nou er is niks met me ;). Het komt door de prikpil maanden geleden.
Maar het feit is en blijft er:
- Heb een injectie gehad me eitje(s) te laten springen;
- Heb een positieve ovulatietest gehad en geklust die dag;
- Heb me eisprong zelfs gevoeld, want had die dag na me ovulatietest een erg drukkend gevoel, daarna 2 keiharde steken en weg was de druk;
- Heb een keurige eisprong gehad (wat gebeleken is uit de Progestoron waarde van mijn bloed);
Waar is dan die menstruatie? Die hoort gewoon te komen, omdat er een eisprong was!
Liminous schreef:Misschien toch gewoon zwanger?
Hoop in ieder geval voor je dat je óf zwanger bent óf je ongi alsnog snel komt zodat je door kunt naar de volgende ronde!
Meiden, ik ben nu werken.. Ben er vanavond laat nog ffies!Babii schreef:Nou er is niks met me ;). Het komt door de prikpil maanden geleden.
Maar het feit is en blijft er:
- Heb een injectie gehad me eitje(s) te laten springen;
- Heb een positieve ovulatietest gehad en geklust die dag;
- Heb me eisprong zelfs gevoeld, want had die dag na me ovulatietest een erg drukkend gevoel, daarna 2 keiharde steken en weg was de druk;
- Heb een keurige eisprong gehad (wat gebeleken is uit de Progestoron waarde van mijn bloed);
Waar is dan die menstruatie? Die hoort gewoon te komen, omdat er een eisprong was!
becky88 schreef:Mrij schreef:Sonja, wat een schattige kleertjes zeg!!
Wat betreft de mannen, die van mij is ook niet veel met het zwanger worden bezig, wel met de toekomst (als die kids er al zijn 😉 )
Maar hij wilde zelf ook dat ik met de pil stopte en ik weet zeker dat hij geen 5 jaar meer zou kunnen wachten!
mrij idd Danny was ook de gene wat zei gooi die pil maar weg :shock: hij wist dat ik hel graag een kindje wou . beiden trouwens maar hebben gewacht tot we ons eigen huisje etc hadden.
Babii schreef:Nou er is niks met me ;). Het komt door de prikpil maanden geleden.
Mrij schreef:becky88 schreef:Mrij schreef:Sonja, wat een schattige kleertjes zeg!!
mrij idd Danny was ook de gene wat zei gooi die pil maar weg :shock: hij wist dat ik hel graag een kindje wou . beiden trouwens maar hebben gewacht tot we ons eigen huisje etc hadden.
Ach ja, Dannyboy en Heinrich zijn me er ook eentje 😉 😂
Mrij schreef:Becky, hahah ja sorry, overnieuw:
Die Dannyboy en Heinrich zijn me er 2 😉
Nou meiden, ik ga jullie weer verlaten, ik ga weer behang peuteren (leuk he Sonja 😉 ) Ik denk dat ik ook maar zo'n stoommachine huur, we moeten 3 slaapkamers :shock:
Storm1987 schreef: Ik ben in september vorig jaar met de pil gestopt omdat ik niet langer hormonen wilde slikken. Op het begin deden we het keurig met condoom maar omdat ik zo'n regelmatige cyclus had gebruikten we de kalender methode. Die leek me wel veilig gezien ik zeer regelmatige cyclussen had. Wel hadden we afgesproken en wisten we ook van elkaar dat mocht er toch een wonder in aantocht zijn dat het dan hartstikke welkom zou zijn, maar we gingen er niet vanuit omdat we het in de vruchtbare dagen met condoom om helemaal niet deden....
Jaja... de kalendermethode :? mijn neus 😂 Niemand heeft mij ooit verteld dat er zaad bestaat dat 4 dagen overleven kan in de baarmoeder :roll: Toen ik eenmaal zwanger was waren we beide zo blij, en wisten we ook dat dit is wat ons gelukkig maakte. Helaas ging t mis maar al gauw was het weer raak :mrgreen:
Maar 1 ding weet ik wel... als ik straks bevallen ben laat ik direct een spiraaltje zetten, ik heb niet veel zin om 2 kinderen binnen een jaar te krijgen haha 😂
Schorpioentje87 schreef:Haha ik haat condooms!! Vind het echt verschrikkelijke dingen 😈 Nee voor mij en mijn mannetje zeker geen condooms :?
Stef2203 schreef:Kan je ook onderdeel maken van het voorspel ;)
Stef2203 schreef:Schorpioentje87 schreef:Haha ik haat condooms!! Vind het echt verschrikkelijke dingen 😈 Nee voor mij en mijn mannetje zeker geen condooms :?
Waarom haat jij condooms? :?
Stef2203 schreef:@ Sonja; Ik ga niet in details treden, maar ik weet wel maniertjes om het te betrekken bij t voorspel 😉
@ Schorpioentje, kan ik me wel voorstellen, is idd veel beter zonder ;)
sonja2009 schreef:Stef2203 schreef:@ Sonja; Ik ga niet in details treden, maar ik weet wel maniertjes om het te betrekken bij t voorspel 😉
Oke nou ik kan er niet echt eem voorstelling van maken maarja moet heel eerlijk bekennen dat alex en iik nog nooit wat hebben gebruikt
Essiee schreef:sonja2009 schreef:Stef2203 schreef:@ Sonja; Ik ga niet in details treden, maar ik weet wel maniertjes om het te betrekken bij t voorspel 😉
Oke nou ik kan er niet echt eem voorstelling van maken maarja moet heel eerlijk bekennen dat alex en iik nog nooit wat hebben gebruikt
De pil toch?
Stef2203 schreef:@ Sonja, Je kan hem met je mond omdoen, als je een beetje handig bent, en dan is het gelijk al een stuk minder klinisch... Maar nu zeg ik niets meer erover hoor (preuts) :oops: :oops: :oops:
Babii schreef:Ik denk dat ik goed nieuws heb!
Heb nu weer mega veel bruin slijm. Echt dikke proppen, maar ook echt een zeurderige buikpijn momenteel. Heb net even een tampon ingedaan en gelijk eruit gehaald en het is echt bruinig slijm.
Ruik nu ook aan me afscheiding dat vieze menstruatiegeurtje... Me lichaam is dus bezig met iets, er gebeurd in ieder geval iets momenteel!
Hoop dat het ook echt gaat doorzetten, maar het is iets. Denk dat, dat bruine alles is van de prikpil wat die ooit tegenhield! We wachten het weer af ;). HOOP ZO DAT HET DOORZET!
sonja2009 schreef:Stef2203 schreef:@ Sonja, Je kan hem met je mond omdoen, als je een beetje handig bent, en dan is het gelijk al een stuk minder klinisch... Maar nu zeg ik niets meer erover hoor (preuts) :oops: :oops: :oops:
hahah nee dat valt voor mij al af lig dan sowieso in een deuk haha
Essiee schreef:sonja2009 schreef:Stef2203 schreef:@ Sonja, Je kan hem met je mond omdoen, als je een beetje handig bent, en dan is het gelijk al een stuk minder klinisch... Maar nu zeg ik niets meer erover hoor (preuts) :oops: :oops: :oops:
hahah nee dat valt voor mij al af lig dan sowieso in een deuk haha
hahahahha wij oook! Onze seks wrd daarbij vaak 'verpest' door de slappe lach bij vreemde dingen!
Stef2203 schreef:
Kan het ook alleen maar bij mijn huidige vriend hoor, maar wij lachen dan ook heel wat af in bed :P
Stef2203 schreef:@ Essie, wij kunnen prima seksen en lachen, we hebben ook praatseks, we nemen gerust de hele dag door als we bezig zijn 😂 Nou ja dat valt wel mee... maar we lachen en lullen wel heel wat af 😉
@ Bollie, Jammer joh, ook voor je vriendin... Maar misschien, misschien geef de moed niet op ;)
b0llie schreef:whahaha essie :lol:
Babii schreef:OMG :| Ik voel me buik like hell 😢 Ach het hoort erbij... Ben benieuwd of ik nu echt ongesteld ben ;).Dit voelde ik gisteren niet...
Ach wij zijneen keer door het bed gestort 😛 Dat was te komisch voor woorden haha.
wendyl schreef:Hahaha ja wij al 2x!! We zitten inmiddels bij bed nummer 3! Hopelijk houdt die het wat langer! 😃Babii schreef:OMG :| Ik voel me buik like hell 😢 Ach het hoort erbij... Ben benieuwd of ik nu echt ongesteld ben ;).Dit voelde ik gisteren niet...
Ach wij zijneen keer door het bed gestort 😛 Dat was te komisch voor woorden haha.
Babii schreef:OMG :| Ik voel me buik like hell 😢 Ach het hoort erbij... Ben benieuwd of ik nu echt ongesteld ben ;).Dit voelde ik gisteren niet...
Essiee schreef:wendyl schreef:Hahaha ja wij al 2x!! We zitten inmiddels bij bed nummer 3! Hopelijk houdt die het wat langer! 😃Babii schreef:OMG :| Ik voel me buik like hell 😢 Ach het hoort erbij... Ben benieuwd of ik nu echt ongesteld ben ;).Dit voelde ik gisteren niet...
haha waaaaat :shock:
Volgens mij hebben wij gewoon vet duffe seks dan ofzo, hier storten geen bedden in hoor :lol:
b0llie schreef:whahaha wendy
was echt te komisch toen dat gebeurde
alleen vond mn vriend t ff minder toen t gebeurde toen die net op zn hoogtepunt aant komen was whahaa :lol:
b0llie schreef:@ stef,thnx voor t positief blijven 😊
hoop t echt, maar ja,kweet t niet
Stef2203 schreef:Ik ken dat mannen het minder vinden om onderbroken te worden op hun hoogtepunt.
Zo heeft onze kater Karel een keer besloten bovenop te duiken toen het bijna zover was... 😂
En ik ben stiekem een keertje heel hard in de lach geschoten om het hoofd wat mijn vriend trok 😂
In beide situaties kon mijn vriend er uiteindelijk ook heel hard om lachen ;)
wendyl schreef:Ik heb ook zoiets gehad. Alweer een tijd geleden... Mijn vriend en ik waren bezig en uit het niets kwam mijn hondje er ineens tussen. De rest van de avond hebben we de dvd verder gekeken. Mijn vriend wilde niet meer verder, zijn zin was in 1x weg! hahahStef2203 schreef:Ik ken dat mannen het minder vinden om onderbroken te worden op hun hoogtepunt.
Zo heeft onze kater Karel een keer besloten bovenop te duiken toen het bijna zover was... 😂
En ik ben stiekem een keertje heel hard in de lach geschoten om het hoofd wat mijn vriend trok 😂
Stef2203 schreef:wendyl schreef:Ik heb ook zoiets gehad. Alweer een tijd geleden... Mijn vriend en ik waren bezig en uit het niets kwam mijn hondje er ineens tussen. De rest van de avond hebben we de dvd verder gekeken. Mijn vriend wilde niet meer verder, zijn zin was in 1x weg! hahahStef2203 schreef:Ik ken dat mannen het minder vinden om onderbroken te worden op hun hoogtepunt.
Hahaha wel jammer dat ie niet verder wilde... soms moet ik ook eerst even bijkomen (van het lachen) en dan weer verder
Stef2203 schreef:Ach de eerste x dat wij gingen seksen voor een baby zijn we ook gestopt...
We liepen zo godsgruwelijk te klunzen met zijn tweeën, dan lag mijn arm weer in de weg dan lag zijn been niet goed. Echt we keken elkaar aan en we kwamen echt niet meer bij... kleren maar weer aan en idd een dvdtje gekeken... het was echt niet te doen zo nerveus waren we allebei... :oops: 😛 :lol:
Stef2203 schreef:Die van mij vertelde me gisteren tijdens het oefenen dat ik me er maar op voor moest bereiden want hij ging raak schieten.... :oops:
Snap je nu dat ik af en toe gewoon lekker de slappe lach krijg 😉 Mannen zijn zo grappig :)