zo ben er weer en ben moe! ga niet alles terug lezen.. is er nieuws?
ik ben nog steeds niet ongsteld!
jij, dan, heeft het al doorgezet?
MilaOud lidBerichten: 8.663Lid sinds: 27 juni 2008
sylvia22 schreef:zo ben er weer en ben moe! ga niet alles terug lezen.. is er nieuws?
Babii schreef:sylvia22 schreef:zo ben er weer en ben moe! ga niet alles terug lezen.. is er nieuws?
Moet zo even me tampon eruit halen (ben nu nog aan het notuleren)... Maar heb het gevoel dat het wel aan het doorzetten is.
Heb namelijk al ruim 30 tot 40 minuten veel buikpijn. Hoeveel dagen zit je nu na je laatste Provera?
Schorpioentje87 schreef:En Mrij, dat was niet de afspraak he,het is vandaag CD 31 voor jou, dit zou je NOD zijn en anders moet je zwanger zijn whahah :mrgreen: Dus ben je al zwanger?? ;)
Stef2203 schreef:@ Sonja, die van mij vindt zichzelf nu al een scherpschutter... ondanks het feit dat het nog niet raak is 😉
@ Babii, ik wens je al het goeds wat bij een echte menstruatie hoort 😉
@ Sylvia, drukke dienst achter de rug?
Mrij schreef:Schorpioentje87 schreef:En Mrij, dat was niet de afspraak he,het is vandaag CD 31 voor jou, dit zou je NOD zijn en anders moet je zwanger zijn whahah :mrgreen: Dus ben je al zwanger?? ;)
Hahah geeen idee! Heb nog maar even geduld jij 😉 Misschien test ik vrijdag (op verzoek van Becky :roll: 😉 ) maar ik kijk eerst deze week even aan!! :mrgreen:
Jeetje, als ik ga geinen onder de seks wordt mijn mannetje heeeel boos, dus dat probeer ik ook niet meer 😉
sylvia22 schreef:'s morgens om 6.30 uur... heb wel buikpijnaf en toe sinds net , maar er komt niks
Stef2203 schreef:@ Lautje, Ik heb schijnbaar niets te doen op t werk 😉 ik blijf maar kwebbelen.
Maar ik geloof dat ik een stukje van je introductie mis, hoe oud ben je , je vriend en wat doe je voor leuk werk? (ben niet nieuwsgierig)
Mrij schreef:Schorpioentje87 schreef:En Mrij, dat was niet de afspraak he,het is vandaag CD 31 voor jou, dit zou je NOD zijn en anders moet je zwanger zijn whahah :mrgreen: Dus ben je al zwanger?? ;)
Hahah geeen idee! Heb nog maar even geduld jij 😉 Misschien test ik vrijdag (op verzoek van Becky :roll: 😉 ) maar ik kijk eerst deze week even aan!! :mrgreen:
Jeetje, als ik ga geinen onder de seks wordt mijn mannetje heeeel boos, dus dat probeer ik ook niet meer 😉
becky88 schreef:Mrij schreef:Schorpioentje87 schreef:En Mrij, dat was niet de afspraak he,het is vandaag CD 31 voor jou, dit zou je NOD zijn en anders moet je zwanger zijn whahah :mrgreen: Dus ben je al zwanger?? ;)
je weet wat ik gezegd heb he 😉 hahaha
Mrij schreef:
Hahah jaa, die postduif met m'n bakje urine stuur ik vrijdag jouw kant op 😂
Lautje schreef:@ Stef;
Yups, ik klets al idd 'n poosje mee :mrgreen:
Geeft helemaal niks hoor, maar speciaal voor jou zal ik me nog ff voorstellen:
Lautje is 27,
Lautje is getrouwd (maandje geleden),
Lautje is kassamiep,
Lautje woont 4 jaar samen,
3 huisdieren: 2 katten 3 en 15 jaar en 'n hagedis Rocky.
Wat wil je nog meer weten???? Me pin? Me bankrekeningnummer? whahahhahaahah
GEINTJUH meis!
Babii schreef:Volgens mij was Lautje er nog voor jou 😛 Maar ze schrijft niet zo veel als ons. Wilde je bijna succes wensen met het zoeken naar de Intro, maar dat is BIJNA ONMOGELIJK ZOVEEL ALS WE PRATEN :P
Babii schreef:Volgens mij was Lautje er nog voor jou 😛 Maar ze schrijft niet zo veel als ons. Wilde je bijna succes wensen met het zoeken naar de Intro, maar dat is BIJNA ONMOGELIJK ZOVEEL ALS WE PRATEN :P
Stef2203 schreef:
Misschien dat ik haar daarom niet kon herinneren 😉
Sorry nogmaals ;)
Stef2203 schreef:Hey maar Lautje,
Jij mag al bijna testen, voel je al iets of is er geen klachtje te bespeuren :?: :)
b0llie schreef:lautje, waar ben jij kassamiep
ben ook kassamiep :geek:
Babii schreef:PS lautje, hoe ben je deze maand achter je ei gekomen? I.v.m. je banner ;).
Anne87 schreef:Je dacht een jongetje toch??
Wij namelijk ook, maar de laatste week ben ik wat meer neutraal geworden, dus ik heb nu niet echt een voorgevoel meer.. :?
Babii schreef:Heb je hem de dag erna ook nog gedaan ;). Dat je zeker weet dat ie negatief was en dat het je ei was?
Anne87 schreef:Ja in het April topic is de jongste na mij ook al 26 volgens mij, maar ik vind het wel fijn om te kletsen met meiden die net zo ver zijn 😃
Ik hoop ook heel erg dat ons kindje er goed voor ligt, het liefst hup met die benen wijd 😉
Ja het gevoel jongen overheerst een beetje, maar ik wil net zo lief een meisje, ik vind het allebei zo leuk!!
Ik denk wel dat ik de baby gevoeld heb, het is alleen een beetje kijken wat de baby is of je darmen.. soms voel ik wel iets wat ik niet kan plaatsen, dus ik denk dat het dat is!
Mijn vriend en ik voelden het wel duidelijk toen ik in bed lag, met onze handen op mijn buik voelde we wat plopjes!! heel mooi!!
Mijn placenta ligt ook naar voren, vertelde ze gisteren bij de VK.
Spannend he die 20 weken echo! Ik heb hem 17 november staan..
Gewoon vanuit gaan dat alles goed is toch!?
Ja ik vind mijn buik ook groot haha moet je nagaan hoe die straks is dan stelt dit buikje niets meer voor 😉
Maar wel grappig dat iedereen nu ziet dat ik zwanger ben:D
Wat is jou babysite?
De mijne ben ik nog aan het afmaken!
Mrij schreef:
Maar dat jouw cyclussen zo relmatig, onregelmatig zijn (30-60-30..) haha snap je wat ik bedoel? Beetje moeilijk uitleggen 😉
Lautje schreef:Mrij schreef:
Maar dat jouw cyclussen zo relmatig, onregelmatig zijn (30-60-30..) haha snap je wat ik bedoel? Beetje moeilijk uitleggen 😉
Ik snap precies wat je bedoeld meid ;)
Mrij schreef:Gaat goed hoor! Heb eigenlijk niks te klagen haha 😉
En met jou? Voel je, je al iets fitter??
snippie schreef:Mrij schreef:Gaat goed hoor! Heb eigenlijk niks te klagen haha 😉
En met jou? Voel je, je al iets fitter??
jah hoor ben alweer aan het werk:)!gewoon door blijven gaan:)!
heb de eerste week van nov lekker vrij:D en verder mag ik met kerst vrij:D!en me man wil dan naar parijs met me:D
snippie schreef:hej das leuk:D
ik heb pnverwachts te veel uur dus moet verplicht op nemen das nou erg hihi!
sylvia22 schreef:kim, vervelend meid, maar nu weet je wel waar je aan toe bent.
vandaag dan cd1 bij jou, dan moet je donderdag beginnen met spuiten..