Babii schreef:@ Ankie, soms gebeurd dat weleens hoor meis. Slikte jij de pil nog? Ja toch? Vaak gebeurd dit door een pil heen. Althans dat is mijn ervaring ermee :)
Nee, ben van mei gestopt met de pil
Babii schreef:@ Ankie, soms gebeurd dat weleens hoor meis. Slikte jij de pil nog? Ja toch? Vaak gebeurd dit door een pil heen. Althans dat is mijn ervaring ermee :)
Mrij schreef:Schorpioentje, ik heb geen idee of ik m´n al heb gehad! Gebruik (nog) geen ovulatietesten he! Daarom twijfel ik ook nog of ik vrijdag zal testen, of dat ik gewoon wacht tot de 51 dagen weer voorbij zijn :?
Girl, welkom!
Schorpioentje87 schreef:Hmm, oke.. Heb je wel kwaaltjes of waarom moet je van Becky vrijdag testen? Vrijdag is mijn NOD dus wel een leuke dag voor jouw om te testen 😉Mrij schreef:Schorpioentje, ik heb geen idee of ik m´n al heb gehad! Gebruik (nog) geen ovulatietesten he! Daarom twijfel ik ook nog of ik vrijdag zal testen, of dat ik gewoon wacht tot de 51 dagen weer voorbij zijn :?
Girl, welkom!
Mrij schreef:Nee, heb eigenlijk nergens last van! Ik had vrijdag of zaterdag (weet ´t even niet meer :oops: ) een beetje lichtroze bij het afvegen, dus daarom!! 😉Schorpioentje87 schreef:Hmm, oke.. Heb je wel kwaaltjes of waarom moet je van Becky vrijdag testen? Vrijdag is mijn NOD dus wel een leuke dag voor jouw om te testen 😉Mrij schreef:Schorpioentje, ik heb geen idee of ik m´n al heb gehad! Gebruik (nog) geen ovulatietesten he! Daarom twijfel ik ook nog of ik vrijdag zal testen, of dat ik gewoon wacht tot de 51 dagen weer voorbij zijn :?
Girl, welkom!
Babii schreef:
Hou je er wel rekening mee dat dit geen menstruatie was wat je had, maar een ontrekkingsbloeding?
Heel veel succes!
Babii schreef:Ben zelf ook me geduld soms kwijt ;). Maar ja, je bereikt niks met ongeduldigheid... Je stelt het alleen maar uit dan (kijk naar mij en het wachten op me menstruatie).. De tijd gaat er helaas niet sneller door.
Dus blij maar rustig ;)
Schorpioentje87 schreef:Babii schreef:
Hou je er wel rekening mee dat dit geen menstruatie was wat je had, maar een ontrekkingsbloeding?
Heel veel succes!
Babii: Even question he 😉 Dit is dan toch evengoed gewoon haar eerste ronde toch?? Ik nben namelijk bij mijzelf ook gaan tellen vanaf mijn ontrekkingsbloeding, die eerste dag was zeg maar mijn cd1.. Of moet je pas met rondes gaan tellen vanaf dat je, je eigen echte ongesteldheid hebt gehad?? :oops:
Ankie87 schreef:word nog vreemder hier.....net weer es naar de wc (tja grote boodschap menselijk he 😉 )...
nu geen oud bloed, maar hartstikke slijmerig rood.....
moet niet gekker worden!
sylvia22 schreef:ik raak me geduld op.. ik wil nu ongesteld worden! morgen dag 5, dan moet het!
welkom nieuwe meiden!
Ankie, wanneer kan je testen meid?
Lautje schreef:Mag ik hier heel ff uitlaten??? wil ff me frustratie kwijt!!! :oops:
Las hier net 'n nieuw onderwerp "ben ik nu zwanger... of niet?" door l70 (ook bij forum clubje zwanger worden)...
Werd 'n beetje boos toen ik het las...bla bla bla ik zie 'n 2e streepje maar weet niet zeker bla bla bla...
Als ik zoiets lees denk ik soms van: komen jullie op dit forum om 'n beriggie te schrijven om ons jaloers te maken?
Snappen jullie 'n beetje wat ik bedoel?
:oops:
b0llie schreef:joehoe???
ik wil t ook weten :lol:
Babii schreef:@ Lautje, ze schreef eerst zo onduidelijk dat ik dacht dat ze 1 streepje zag en dacht zwanger te zijn!
Zo heb mooi een foto van dat zwarte bloed en klonten gemaakt, dat is echt heel raar....
b0llie schreef:die van die kv?
b0llie schreef:hooow, zie ook n titel geloof ik, daar heb ik overheen gelezen
excuse moi :oops:
Lautje schreef:oeh gaan we weer aan de bugles vanaaf? :lol:
Schorpioentje87 schreef:Haha weet nog niet of ik ze vanavond ga eten, maar Jorina had mer er best lekker mee gemaakt, dus d8 dat moet ik ook een keer proberen.. Denk dat ik vandaag een ander chippie pak, heb sinds gister al zin in bolognese :oops: Haha en vanavond kom Desperate Housewives erop en dat is vaste prik mijn snoepavond hahaha :oops: Wil niet elke avond snoepen vandaar 😉Lautje schreef:oeh gaan we weer aan de bugles vanaaf? :lol:
Haaaj Becky, wie geths?
becky88 schreef:hahaha goedzo struffle
becky88 schreef:hahaha goedzo struffle
b0llie schreef:volgens mij seizoen 5
is mike met catherine nu? :oops:
sorry als ik wat verlul hehe
Mrij schreef:Struffle, vervelend dat je zo´n gedoe hebt met je werk!!
En? Heb je, je ovulatietest al gedaan?? Ben benieuwd naar je cyclus!
En.. bij deze verbreek ik mijn deal hoor... 31 dagen, daar had ik wel op gehoopt, maar ik voel zo weinig, dat ik bang ben dat dat hem niet wordt!! 😉
Schorpioentje87 schreef:Als je zwanger bent vergeven wij het je helemaal!!! :mrgreen: 😃Mrij schreef:Struffle, vervelend dat je zo´n gedoe hebt met je werk!!
En? Heb je, je ovulatietest al gedaan?? Ben benieuwd naar je cyclus!
En.. bij deze verbreek ik mijn deal hoor... 31 dagen, daar had ik wel op gehoopt, maar ik voel zo weinig, dat ik bang ben dat dat hem niet wordt!! 😉
EstherH schreef:Schorpioentje wanneer gaan we testen?? ikke niet voor mn NOD hoor zonde van mn geld want wordt ongesteld dus 😉
Nog meer mensen eind van de week testen??
struffle schreef:Kim is je ongi nu duidelijk doorgebroken?
jorina schreef:he esther je weet het he
het komt wanneer je het het minste verwacht :D
b0llie schreef:@estherHduim duim duim hihi
Schorpioentje87 schreef:Zaterdag!?!? 😂EstherH schreef:Schorpioentje wanneer gaan we testen?? ikke niet voor mn NOD hoor zonde van mn geld want wordt ongesteld dus 😉
Mrij schreef:Als jullie zaterdag testen, dan test ik ook!!! (als ik nog niet ongi ben natuurlijk 😉Schorpioentje87 schreef:Zaterdag!?!? 😂EstherH schreef:Schorpioentje wanneer gaan we testen?? ikke niet voor mn NOD hoor zonde van mn geld want wordt ongesteld dus 😉
EstherH schreef:b0llie schreef:@estherHduim duim duim hihi
hou s op jij 😉 k geloof dr allemaal niks van :D
Schorpioentje87 schreef:EshterH: Zeg het maar wanneer?? Zaterdag?? Of wil je nog loanger wachten?? Denk dat ik dan wel ondertussen ongie benn geworden whahah :?
EstherH schreef:Maar zaterdag is prima!! :mrgreen:
Babii schreef:struffle schreef:Kim is je ongi nu duidelijk doorgebroken?
Nee helaas niet 😞 Verlies zwarte dikke stolsels vol met slijm. Maar dan ook echt pikzwart, Snippie heeft het gezien op de foto!
En meid ;). Adem in en adem uit, laat die mensen lekker gaan op je werk ;).
jorina schreef:oe lekker kimmetje heb er nu al zin in ;)
jorina schreef:vind ik ook struffle you go girl
monsters zijn het gewoon achterbakse monsters
van mij hadden ze allang mijn rug op gekund hoor jij er wel altijd voor hun maar hun niet ff hun best doen voor jou
Babii schreef:@ Struffle, dat klinkt inderdaad behoorlijk EGO! OMG dat doe je toc niet. Dat is echt niet collegiaal en dat je vervolgens ook nog liegt over je nek uit steken... Oké snap je frustratie en zou inderdaad even bellen! Belachelijk dit, maar probeer lekker rustig te blijven, daar heb je ze sneller mee. Zulke mensen kicken op negatieve aandacht ;).
jorina schreef:moehahaha nou waar wacht je nog op terug op kickboksen jij
ken je ze ffies een peopie laten ruiken daar omhoog geschoten achterbakse kuttekoppen 😃
kim je hebt pb hoor