MilaOud lidBerichten: 8.663Lid sinds: 27 juni 2008
oeps las net je bericht pas dat je geen test in huis hebt haha
sylvia22 schreef:essie, voelt het als een beetje zeurende menstruatie gevoel?
Essiee schreef:sylvia22 schreef:essie, voelt het als een beetje zeurende menstruatie gevoel?
Ja beetje ... alleen zit ht iets meer naar links lijkt.
sylvia22 schreef:Essiee schreef:sylvia22 schreef:essie, voelt het als een beetje zeurende menstruatie gevoel?
Ja beetje ... alleen zit ht iets meer naar links lijkt.
oh meis, ook dat had ik toen ik zwanger was.. oeh spannend!
wanneer ga je testen, morgen? :D
Ankie87 schreef:hmmm nu begrijpt ik t niet meer...essie?
Je vroeg net of t je eisprong was en nu lees ik iets over testen????
Hmmmm????
EstherH schreef:hahahaha ik ga morgen naar de stad , ff langs kruidvat en dan zie ik nog wel wanneer ik test 😃
Essie wanneer testen we :P
Ankie87 schreef:dat is plat gezegd klote! Jij weet al helemaal niet waar je aan toe bent....
En temperaturen doe je dat?
struffle schreef:sooooooow mn muffins zijn lekkerrrrrr
Essiee schreef:struffle schreef:sooooooow mn muffins zijn lekkerrrrrr
:shock: 😮 :shock:
Kom hier, kom hier.. hb ik zoooooooooooooooooooooooooooon zin in :| :mrgreen:
EstherH schreef:Essiee schreef:struffle schreef:sooooooow mn muffins zijn lekkerrrrrr
:shock: 😮 :shock:
Kom hier, kom hier.. hb ik zoooooooooooooooooooooooooooon zin in :| :mrgreen:
hahahahaha jij mag niet :P
Essiee schreef:Klopt lunanoa ... denk dat ik dat vanaf de volgende ronde maar eens ga doen, dit is niks idd!!
Het voelt een beetje weeig , kramp achtig ... dus vanavond toch maar even klussen voor de zeeeekerheid!!
Ik ga kokeeeeen!!
Lunanoa schreef:Oehoeh!
Ik ben niet meer van bil geweest vanaf mijn positieve test. Ik durf niet :oops:
Kookze!
Ik ga ook weg. Lekker chillen. Na GTST op bed & nog even mn Jill Mansell lezen!
Aanrader: Krijg nou tieten! Van Claudia de Breij. Érg leuk boek 😃 Heb 'm binnen 1 dag uitgelezen!
Trusten voor later ladies!
Morgen wordt mijn schatje 25 jaar. Hij heeft vandaag een nieuwe jas gekregen voor zijn b-day 😃
xxx
Babii schreef:Als je niet de predictor vroege test hebt gedaan kan het zo zijn ;). Maar een week voor je NOD lijkt me HEEL STUG!
Lovelywoman schreef:He meiden,
Ik heb net een test gedaan, ruim een week voor mijn NOD.
Daarop zie ik heel licht een 2e streepje...
Zou het zo kunnen zijn????
Babii schreef:@ Anne, ja doe het zelf, maar kan em zelf de spuiten niet permiteren! € 403 per injectie!!
Anne87 schreef:sowww dat is duur!!! :shock:
En hoeveel spuiten moet je per ronde?
Anne87 schreef:sowww dat is duur!!! :shock:
En hoeveel spuiten moet je per ronde?Babii schreef:@ Anne, ja doe het zelf, maar kan em zelf de spuiten niet permiteren! € 403 per injectie!!
sylvia22 schreef:Anne87 schreef:sowww dat is duur!!! :shock:
En hoeveel spuiten moet je per ronde?Babii schreef:@ Anne, ja doe het zelf, maar kan em zelf de spuiten niet permiteren! € 403 per injectie!!
nee dat is niet per injectie.. ik betaal nu 430 euro voor 12 dagen, dus 12 injecties
jorina schreef:ga morgen eerst maar eens aan unive vertellen wat je gevonden hebt wat dit is echt belachelijk
en als je de mogelijkheid hebt zou ik persoonlijk langs gaan op kantoor
heb jij trouwens een tussenpersoon die je verzekering regelt en je declaraties doet enzo want anders kun je het ook eens bij hem neer leggen dan gaat hij alles uitzoeken voor je
Babii schreef:Haha, ja ik heb 1 voorgevulde injectie en jullie volgens mij ampullen toch?
Ga morgen ruzie maken met Unive, ze kunnen toch niet zomaar de landelijke regels veranderen? Het staat op de site.
OI is toch ovulatie-inductie? Nou geloof me, het staat landelijk zo dat het uit de basisverzekering moet en ik pak ze! Krijg ook een medische verkaring en een machtiging van de gynaecoloog...!!! Maar ze gaan me niet naaien hoor! Ik kan er toch niks aan doen dat het zo gaat in me lichaam...
Babii schreef:Ja dat heb ik ook 😉 Wist je trouwens dat Gonal F precies hetzelfde is als Puregon haha. Kwam daarachter door het in te typen op http://www.medicijnkosten.nl
Gonal F is alleen net iets lichter!!
Nog 1 keer de vraag:
Medicatie bij vruchtbaarheidsbehandelingen OI, KI en IUI: 100%
OI heb ik toch?
snippie schreef:ik heb nu alleen dus dat ik niet naar vergaderingen kan deze maand.
moet s;avonds spuiten.maar werk werkt gelukkig mee en probeerd ze s'morgens te plannen
en anders hoef ik er niet heen
syl wat vervelend zeg
Babii schreef:@ Syl, zo begon het deze keer ook bij mij! Maar kan bets meid omdat je natuurlijk net als mij niks te bloeden had!
Weet iemand hoe ik een bezwaarschrift aan Unive moet schrijven? Een soort van voorbeeldbrief?
Want als dit zo is heeft Syl dus wel gelijk he (geloofde je wel, maar Unive gelooft me niet)....!!
sylvia22 schreef:maar kim, jij had de vorige keer ook geen slijmvlies toch? die van mij was nu wel 8 mm, dus die was wel groot.
sylvia22 schreef:snippie schreef:ik heb nu alleen dus dat ik niet naar vergaderingen kan deze maand.
moet s;avonds spuiten.maar werk werkt gelukkig mee en probeerd ze s'morgens te plannen
en anders hoef ik er niet heen
syl wat vervelend zeg
dan heb je geluk!
ik moet ze van het ziekenhuis 's morgens zetten op hetzelfde tijdstip!
en aangezien ik onregelmatig werk en het in de koelkast bewaard moet worden, moet ik uitgaan van de vroegste dienst die ik heb, dus dan moet ik 6.30 de deur uit, dus moet ik om 6.30 spuiten, dus dan moet ik alle dagen om 6.30 gaan spuiten, dus ook als ik vrij ben, of een late dienst heb en dat vind ik toch wel een belasting hoor.. maar ach je moet er wat voor over hebben en duik daarna mijn bedje wel weer in
becky88 schreef:sylvia dat heb je goed in een paar zinnen samengevat 😉