BabiiOud lidBerichten: 10.267Lid sinds: 25 augustus 2009
Mwhahhaahah Kim heeftde verzekering al te pakken 😉 Heb zoveel bewijsstukken nu 😉
sylvia22 schreef:volgens mij hebben 3 hier morgen hun NOD, spannend.. dus als ik morgen wakker word hebben we er 3 zwangeren bij 😂
dat is nog eens goed wakker worden
sylvia22 schreef:\
lovelywoman, heeft een licht 2e streepje een week voor haar NOD
Kim, heeft gezeik met haar verzekering
anne, krijgt een jongetje
ik, begin bruin slijm te verliezen, begin van mijn mensruatie
Mrij schreef:sylvia22 schreef:\
lovelywoman, heeft een licht 2e streepje een week voor haar NOD
Kim, heeft gezeik met haar verzekering
anne, krijgt een jongetje
ik, begin bruin slijm te verliezen, begin van mijn mensruatie
Liminous, Sylvia heeft het net heel mooi samengevat 😉
Babii schreef:Nou ben ook slapen he! Moet morgen weer vroeg me nest uit 😞 En ff unive naar de *************** schelden ;)
Mrij schreef:Schorpioentje, ik doe met je mee zaterdag!!! 😃 En dan Becky een positieve ovu test.. nou dat wordt een geweldige dag 😂
Guess07 schreef:Kan iemand me uitleggen hoe ik er een avatar op krijg? Hij zegt steeds dat het formaat niet goed is.. Maar ik heb vista en heb geen idee hoe ik die kleiner krijg..?
Mrij schreef:Guess07 schreef:Kan iemand me uitleggen hoe ik er een avatar op krijg? Hij zegt steeds dat het formaat niet goed is.. Maar ik heb vista en heb geen idee hoe ik die kleiner krijg..?
Dan moet je, je plaatje even in Paint verkleinen!
EstherH schreef:Nou meiden van mijn kant weet ik wel zeker dat er niks is, maar duim heeeeeeel hard voor jullie!!! :mrgreen: :mrgreen:
Ik ga nu nog even terug mijn bedje in!!
xxx
Stef2203 schreef:Goeiemorgennnn!!!
@ Lunanoa, hoop dat je je snel beter voelt meiss 😉
@ Snippie, hoe is het met jou, voel jij je al iets beter?
@ Babii, verzekeringsmaatschappijen zijn bagger, veel suc6 metr schelden...
Hier nog niets bijzonders, ik dacht een posi ovu te hebben maar mijn temp laat geen ovu zien dus denk dat ik een ovuloze ronde heb... Nu maar wachtten tot de rode dagen en dan hup hup naar ronde 4 :D
Stef2203 schreef:Hey Essie was je er al uit of je ging testen of nog niet?
Stef2203 schreef:Kan t oprekken van je baarmoeder zijn, welke CD zit je nu? ( Al die banners ik heb geen idee welke klopt 😛 )
Stef2203 schreef:@ Snippie, Ik heb met mijzelf de afspraak dat ik tot zondag de ovutesten blijf doen, dan zit ik op CD 22 en dan is het klaar, dan wacht ik wel af of tot ik ongi wordt of niet.
Wel mooi klote voor je dat jeje tot woensdag beroerd moet gaan voelen, hoop toch dat het ietsje minder wordt 😉
@ Essie, ik zou wel een kilotje kwijtwillen... niet dat ik te dik ben maar een kilotje of 5 minder lijkt me beter 😉 :oops:
Stef2203 schreef:@ Essie, ik blijf lekker voor je duimen dan mag jij lekker (in spanning maar niet teveel) afwachtten 😉
@ Snippie, vrouwenlichamen zijn waardeloos, altijd wel weer wat, misschien een griepje onder de leden, of misschien toch ook zwanger? :?
Stef2203 schreef:Wil je ook niet tegen de borst stuitten, wel vervelend dat je lichaam zo heftig erop reageerd. Hoop dat het snel doorbreekt bij je, dan kan je verder :)
snippie schreef:Stef2203 schreef:Wil je ook niet tegen de borst stuitten, wel vervelend dat je lichaam zo heftig erop reageerd. Hoop dat het snel doorbreekt bij je, dan kan je verder :)
geeft niet meid!!!en moet woensdag worden.ben altijd redelijk optijd.hoef nooit lang te wachten dus dat scheeld.
essie toch spannend hoor dat weeige kan ook iets anders beteken.
maar als hij komt hoop dan idd voor je niet vandaag!
knuf
Stef2203 schreef:Ja dat zou wel lekker zijn woensdag al beginnen 😊 Lijkt me heerlijk voor je dat je actief kan beginnen aan het maken van een kindje :)
EstherH schreef:dankje meissie, maar heb dr echt geen goed gevoel over
snippie schreef:EstherH schreef:dankje meissie, maar heb dr echt geen goed gevoel over
toch blijf ik duimen en hopen meissie!!!
knuf
EstherH schreef:en je moet altijd tempen als je in bed nog ligt he?? anders is er verschil toch??
Stef2203 schreef:Ik gebruik ook wel ovutesten, alleen inmiddels vertrouw ik de sensitest niet meer, en ik durf niet te vertrouwen op matcare 😛 dus niets is zaligmakend.
Maar als je een lekker regelmatige cyclus hebt moet je vooral de ovutesten doen werkt wel zo makkelijk :D
EstherH schreef:ga jij maar even bijlezen 😉
ik kijk nog wel even wat ik volgende maand ga doen ovu testen of tempen :mrgreen:
ben nog niet ongesteld dus kan nog ff denken :geek:
snippie schreef:Stef2203 schreef:Ik gebruik ook wel ovutesten, alleen inmiddels vertrouw ik de sensitest niet meer, en ik durf niet te vertrouwen op matcare 😛 dus niets is zaligmakend.
Maar als je een lekker regelmatige cyclus hebt moet je vooral de ovutesten doen werkt wel zo makkelijk :D
ohh heb altijd matecare gebruikt en nog nooit probleem gehad!!!
snippie schreef:hihi:D denk maar goed na esther:D!mss heb je niet nodig hihi!!!
goede morgen andere dames
syl ik hoop dat die snel komt.
knuf
snippie schreef:ohh jammer esther!! maar je hebt het ook niet met ochtend urine gedaan;)
steff onderste is positief!
ik gebruikte die dip sticks van matecare
EstherH schreef:nou meiden k was er al van overtuig dus tsjaa t is natuurlijk wel heel jammer maar goed... t is nu eenmaal zo
Babii schreef:@ Stef, je krijgt meestal pas nadat je ei gesprongen is een verhoogde temp 😉 Dus niet wanneer je een positieve test hebt. Zodra je eitje gesprongen is stijgt je temperatuur!
EstherH schreef:en je moet altijd tempen als je in bed nog ligt he?? anders is er verschil toch??
EstherH schreef:pff ondanks dat ik al dacht dat er niks was voel ik me toch klote....
EstherH schreef:maar ze zeggen geen bloed geeft moed he ;)
Stef2203 schreef:EstherH schreef:maar ze zeggen geen bloed geeft moed he ;)
kan zijn dat je nog niet genoeg zwangerschapshormoon hebt, maar ben jij regelmatig of niet?
EstherH schreef:Stef2203 schreef:EstherH schreef:maar ze zeggen geen bloed geeft moed he ;)
kan zijn dat je nog niet genoeg zwangerschapshormoon hebt, maar ben jij regelmatig of niet?
hmmm redelijk.. maar er kan een paar dagen tussen zitten, dus als ik volgende week niet ongesteld ben dan test ik nog een x....
sylvia22 schreef:EstherH schreef:pff ondanks dat ik al dacht dat er niks was voel ik me toch klote....
dat is logisch meid! je blijft toch elke maand weer hoop houden..