Ram1988Oud lidBerichten: 3.146Lid sinds: 3 december 2012
Jullie zijn echt allemaal stuk voor stuk schatten!!
sylvia22 schreef:precies, dus dan gaan we voor de volgende maand.. 😉 lekker in de zomer een kindje krijgen en dan lekker in de stad wandelen en onze kinderen showen :D
EstherH schreef:sylvia22 schreef:precies, dus dan gaan we voor de volgende maand.. 😉 lekker in de zomer een kindje krijgen en dan lekker in de stad wandelen en onze kinderen showen :D
lijkt me een heeeeel goed plan :mrgreen:
k ga straks maar even naar de stad, ff shoppen helpt altijd goed he ;)
EstherH schreef:snippie schreef:ohh jammer esther!! maar je hebt het ook niet met ochtend urine gedaan;)
steff onderste is positief!
ik gebruikte die dip sticks van matecare
nee dat klopt, maar goed als mensen 4 dagen voor NOD kunnen testen moet ik na mn NOD toch ook positief kunnen testen zonder ochtendurine 😉
dus ik had gelijk er is gewoon niks!
snippie schreef:esther meid ga maar lekker shoppen!knuf!!!
en steff test is al positief de onderste
Lovelywoman schreef:En vanmorgen weer 2 testen gedaan, allemaal positief met een dikke 2e streep!
Dus.... 5 november naar de gyna... ;)
Lovelywoman schreef:En vanmorgen weer 2 testen gedaan, allemaal positief met een dikke 2e streep!
EstherH schreef:@ snippie... nee niet iedereen is t zelfde, maar het zou dus wel kunnen dat ik te vroeg heb getest en mn cyclus wat langer is....
Babii schreef:@ Sylvia, nog niet ongesteld meid?
Zo hier heb ik de verzekering zo op hun lazer gegeven dat ze ineens zegt:
Mevrouw u heeft toch OI? Ik zeg ja.... Dan wordt medicatie wel vergoed *#&$^&@^@^@^ik zag kan ik me telefoonrekening ook declaren bij jullie OMG :|
snippie schreef:EstherH schreef:@ snippie... nee niet iedereen is t zelfde, maar het zou dus wel kunnen dat ik te vroeg heb getest en mn cyclus wat langer is....
jah het kan heel goed zijn dta je tevroeg getest hebt esther meissie:Dik blijg voor je hopen en duimen.tot dat er zekerheid is.
loveley ga er lekker van genieten meid!hoe voel je nu?
babii wat een sukkels zeg!!!!!!!
knuf
Babii schreef:Gefelicitieerd Lovelywoman!!!
pfffff de volgende zwangere.... wanneer mogen wij nou eens :(
sylvia22 schreef:ik moest net even een traantje wegsnikken... morgen was ik volgens de berekeningen uitgerekend en volgens mijn eigen berekeningen over 5 dagen :cry:
Lovelywoman schreef:Allemaal een dikke knuffel voor jullie..
Ik vind het zo erg dat het allemaal langer duurt bij jullie...
Maar ook jullie komen er wel!
Ik ben ook nog niet door de kritieke fase heen, dat is wel iets waar ik mezelf zorgen om maak..
Maarja, ik moet alles gewoon maar eens op zn beloop laten...
Ik hoop dat jullie ook allemaal heel erg snel zwanger zijn!
Jullie zijn stuk voor stuk lieverds die het verdienen om mama te worden!
sylvia22 schreef:waar is sonja?
snippie schreef:dank je stef!!:D :oops:
EstherH schreef:Babii schreef:Gefelicitieerd Lovelywoman!!!
ook wij komen aan de beurt 😉 voor mij is het deze maand ook niet raak
sonja2009 schreef:haha ik heb de laatste keer me turkse pizza gedoneert aan het riool
Nee sylvia ik mag niet klagen er groeit iets prachtigs in me iets wat ik jullie met heel mijn hart gun en wat jullie ook krijgen!!!
Stef2203 schreef:sonja2009 schreef:haha ik heb de laatste keer me turkse pizza gedoneert aan het riool
Nee sylvia ik mag niet klagen er groeit iets prachtigs in me iets wat ik jullie met heel mijn hart gun en wat jullie ook krijgen!!!
Klaagmiepje 😉 :P
Lovelywoman schreef:Allemaal een dikke knuffel voor jullie..
Ik vind het zo erg dat het allemaal langer duurt bij jullie...
Maar ook jullie komen er wel!
Ik ben ook nog niet door de kritieke fase heen, dat is wel iets waar ik mezelf zorgen om maak..
Maarja, ik moet alles gewoon maar eens op zn beloop laten...
Ik hoop dat jullie ook allemaal heel erg snel zwanger zijn!
Jullie zijn stuk voor stuk lieverds die het verdienen om mama te worden!
Babii schreef:Zeg, hoe kom je van pukkels af ;)
EstherH schreef:Meiden ik ga even lekker shoppen!! even mn gedachten ergens anders!!
sonja2009 schreef:Stef2203 schreef:sonja2009 schreef:haha ik heb de laatste keer me turkse pizza gedoneert aan het riool
Klaagmiepje 😉 :P
niet zo'n grote mond jij he
Babii schreef:Zeg, hoe kom je van pukkels af ;)
Babii schreef:EstherH schreef:Babii schreef:Gefelicitieerd Lovelywoman!!!
ook wij komen aan de beurt 😉 voor mij is het deze maand ook niet raak
Ja, maar jullie hebben geen *#&($*$ medicatie nodig en hebben een eisprong uit nature.... Veel beter :)...
snippie schreef:Dit heb ik ooit geschreven toen ik net zwanger was:
klein wonder:
Jij bent een klein wonder!
zo ontzettend bijzonder!
nu al zo gelieft een echte harte dief.
je zit nu al in ons hart.
terwijl niemand je nog ziet
kan ik je al zeggen dat ik vol op geniet.
sonja2009 schreef:snippie schreef:Dit heb ik ooit geschreven toen ik net zwanger was:
klein wonder:
zo ontzettend bijzonder!
ah wat lief zou ik die van je mogen kopieren en op me hyves zetten
snippie schreef:sonja2009 schreef:snippie schreef:Dit heb ik ooit geschreven toen ik net zwanger was:
klein wonder:
zo ontzettend bijzonder!
ah wat lief zou ik die van je mogen kopieren en op me hyves zetten
Jah hoor:D!voel me alleen maar vereerd
Mrij schreef:Goedemorgen!
Heb niet alles bij gelezen, dus vergeef me als ik iemand vergeet :oops:
Esterh, wat klote meid! Had het je zo gegund!!!! Shopse!
Lovelywoman, gefeliciteerd, geniet er lekker van!!!
Sylvia, sterkte meid! Snap dat dit een hele moeilijke tijd voor je is!
snippie schreef:Mrij schreef:Goedemorgen!
Heb niet alles bij gelezen, dus vergeef me als ik iemand vergeet :oops:
Esterh, wat klote meid! Had het je zo gegund!!!! Shopse!
Lovelywoman, gefeliciteerd, geniet er lekker van!!!
Sylvia, sterkte meid! Snap dat dit een hele moeilijke tijd voor je is!
hej meissie
snippie schreef:opzich goed de ochtend perikelen na:S!
ik geef sinds dinsdag ochtend over en heb al vanaf maandag ochtend hoofpijn en een zeer licht gevoel in me hoofd.
en aventoe buikpijn!(maarjah dat is het vrouwen lichaam;) )
snippie schreef:hej son wil je het trouwens mensen al laten weten?of weet iedereen het al?
sonja2009 schreef:snippie schreef:hej son wil je het trouwens mensen al laten weten?of weet iedereen het al?
Iedereen weet het al het ging als een lopend vuurtje bij ons bij de carnaval en ik vind het ook niet echt een geheim ben ape trots
struffle schreef:hee mrij helaas niet, was t maar zo'n feest 😞
ik moet beide dagen werken en leren voor mn tentamen volgende week, moet er nog helemaal aan beginnen.
Godsiedorie word er soms wel eens moe van hoor, maar volgende week eindelijk halloween feest, kijk er al maanden naar uit!!!
Heeft iemand nog een lekker recpet om mosselen te bereiden?
Ga me er vanavond voor het eerst in mn leven aan wagen het zelf te maken hihi 😃
Hoest met jou verder mrij? Wanneer ga jij nou testen, las ik morgen ergens?
struffle schreef:hee mrij helaas niet, was t maar zo'n feest 😞
ik moet beide dagen werken en leren voor mn tentamen volgende week, moet er nog helemaal aan beginnen.
Godsiedorie word er soms wel eens moe van hoor, maar volgende week eindelijk halloween feest, kijk er al maanden naar uit!!!
Heeft iemand nog een lekker recpet om mosselen te bereiden?
Ga me er vanavond voor het eerst in mn leven aan wagen het zelf te maken hihi 😃
Hoest met jou verder mrij? Wanneer ga jij nou testen, las ik morgen ergens?
Mrij schreef:Oh jeetje, vind het echt knap hoor hoe jij dat allemaal doet! Krijg het er al benauwd van als ik eraan denk :?
Maar gelukkig heb je idd iets om naar uit te kijken, volgende week lekker alles eruit feesten!
Met mij gaat 't wel goed. Idd morgen testen.. maar ik ben bang dat het negatief zal zijn! Ik voel echt helemaal niks!
En mosselen, bleghh 😉
struffle schreef:Mrij schreef:Oh jeetje, vind het echt knap hoor hoe jij dat allemaal doet! Krijg het er al benauwd van als ik eraan denk :?
Maar gelukkig heb je idd iets om naar uit te kijken, volgende week lekker alles eruit feesten!
Met mij gaat 't wel goed. Idd morgen testen.. maar ik ben bang dat het negatief zal zijn! Ik voel echt helemaal niks!
En mosselen, bleghh 😉
ik had in de trein naar huis voor mezelf een lijst gemaakt van activiteiten die ik wil gaan doen als ik straks klaar ben met mn opleiding. Dat houdt ik mezelf voor ogen om ff door te zetten tot het einde, want als ik er straks vanaf ben dan kan ik de rust alleen maar meer waarderen.
Ik heb een aantal goeie ideetjes om mn geld mee te verdienen, en daarnaast wil ik meer tijd gaan besteden aan hobby, sport, reizen etc. Dus dat motiveert me om door te gaan.
Ga nu voor mezelf ff een planning maken, want ik merk dat ik het overzicht wel verlies van wat ik moet doen!
Mrij schreef:Oh jeetje, vind het echt knap hoor hoe jij dat allemaal doet! Krijg het er al benauwd van als ik eraan denk :?
En mosselen, bleghh 😉
struffle schreef:Mrij schreef:Oh jeetje, vind het echt knap hoor hoe jij dat allemaal doet! Krijg het er al benauwd van als ik eraan denk :?
En mosselen, bleghh 😉
ik had in de trein naar huis voor mezelf een lijst gemaakt van activiteiten die ik wil gaan doen als ik straks klaar ben met mn opleiding. Dat houdt ik mezelf voor ogen om ff door te zetten tot het einde, want als ik er straks vanaf ben dan kan ik de rust alleen maar meer waarderen.
Ik heb een aantal goeie ideetjes om mn geld mee te verdienen, en daarnaast wil ik meer tijd gaan besteden aan hobby, sport, reizen etc. Dus dat motiveert me om door te gaan.
Ga nu voor mezelf ff een planning maken, want ik merk dat ik het overzicht wel verlies van wat ik moet doen!
Tessa23 schreef:
@lovelywoman Gefeliciteerd meid , geniet er van..
Ja Mrij spannend morgen dan!!
ben eindelijk lekker thuis , heb een nieuwe telefoon gekocht , had sinds juni een nieuwe maar die was dus kapot sinds paar weken , beeldscherm vlekte helemaal door vandaag zag niks meer , nu een samsung star gekocht wel wennen.
Tessa23 schreef:thnx snippie ,
gaan jullie nog iets doen vanavond meiden?? ik niet veel , morgen verjaardag van theo s nichtje , is vandaag 1 geworden..en daarna nog niks in de planning