Ben eten, maybe tot strax anders een hele fijne avond voor iedereen
veel liefs
BatiOud lidBerichten: 2.877Lid sinds: 19 juli 2009
Babii schreef:Zo damn, de volgende injectie is gezet!
mayella schreef:Babii schreef:Zo damn, de volgende injectie is gezet!
Respect Kim!!! Zou t niet kunnen...
struffle schreef:kim, yo go girl 😉
tessa: weekend werken en leren blegh! Maar straks komen vrienden ff buurten, dus ff relaxen!
Luna, kan me voorstellen hoor... ik hoop dat je iets op recept kan krijgen. Nou zou afvallen voor mij geen kwaad kunnen, maar dit is natuurlijk niet de manier! Heb je het je collega's al verteld??
Mayella hoe is het met jou meid? Wanneer kon jij nou testen, toch ook snel?
Babii schreef:Denk dat ik meer respect heb voor Snippie! Wat die moet ondergaan voor der wens. Bij mij is het nog spuiten, maar Snippie moet puncties etc....
Lunanoa schreef:Nou mag er bij mij ook wel 10 kg af, als het er geen 15 zijn.
Ik zei ook altijd dat ik het op die manier wel snel kwijt zou willen. Maar geloof me. Dit wil je écht niet :shock:
Heb tegen mijn collega's gezegd dat ik gisteravond al ziek was, dus die hadden niks door & waren alleen maar heel lief.
Mocht zelfs naar huis rond een uur of 1 maar ik heb volgehouden. S'middags gaat het opzich wel. Het zijn vooral de ochtenden & avonden 😞
Ben benieuwd naar die druppels van Sonja!
Ik wil het best accepteren dat ik veel overgeef door mijn zwangerschap maar tis vooral het werk. Ik houd het gewoon niet uit, val gewoon bijna flauw & dat is niet goed...struffle schreef:kim, yo go girl 😉
tessa: weekend werken en leren blegh! Maar straks komen vrienden ff buurten, dus ff relaxen!
Luna, kan me voorstellen hoor... ik hoop dat je iets op recept kan krijgen. Nou zou afvallen voor mij geen kwaad kunnen, maar dit is natuurlijk niet de manier! Heb je het je collega's al verteld??
Mayella hoe is het met jou meid? Wanneer kon jij nou testen, toch ook snel?
Lunanoa schreef:ohw klote man!
Lees op internet veel over gember. Gemberproducten zouden helpen tegen de misselijkheid. Eens kijken of er ook supplementen zijn!
Heb er alles voorover :|
sonja2009 schreef:Lunanoa schreef:ohw klote man!
Lees op internet veel over gember. Gemberproducten zouden helpen tegen de misselijkheid. Eens kijken of er ook supplementen zijn!
Heb er alles voorover :|
Ach ja het hoort erbij he de Ha zegt ook dat dat de eerste 3 maanden gewoon het ergst is
Ankie87 schreef:@ Sylvia PROFICIAT!!!! (beetje raar, maar dan kun je eindelijk verder)
sylvia22 schreef:ohja ik ben ongesteld! JOEHOE vandaag dag 1, zondag beginnen met spuiten! :D
sylvia22 schreef:Ankie87 schreef:@ Sylvia PROFICIAT!!!! (beetje raar, maar dan kun je eindelijk verder)
thanks ben er echt heel blij mee! hahaah gek he dat je zo blij kan zijn met een menstruatie
Babii schreef:sylvia22 schreef:Ankie87 schreef:@ Sylvia PROFICIAT!!!! (beetje raar, maar dan kun je eindelijk verder)
thanks ben er echt heel blij mee! hahaah gek he dat je zo blij kan zijn met een menstruatie
Als je het volgende maand maar niet meer wordt ;).
struffle schreef:mayella schreef:Babii schreef:Zo damn, de volgende injectie is gezet!
Respect Kim!!! Zou t niet kunnen...
sjees zo zie je maar weer
wat een domme opmerking maak ik toch
er stond me iets van bij dat je weer zwanger was maar was het gewoon weer vergeten
dom dom dom!!!
hoe verloopt de zwangerschap tot nu toe?
struffle schreef:nog steeds geen mrij!!
zozo essie ga jij het zolang volhouden? jij gebruikte geen ovulatietesten he?
ben benieuwd hoor 😉
snippie woensdag testen, komt al dichtbij, zie je op tegen deze nieuwe fase met prikken en puncties enzo?
Essiee schreef:struffle schreef:nog steeds geen mrij!!
zozo essie ga jij het zolang volhouden? jij gebruikte geen ovulatietesten he?
ben benieuwd hoor 😉
snippie woensdag testen, komt al dichtbij, zie je op tegen deze nieuwe fase met prikken en puncties enzo?
hihi ja :mrgreen:
Misschien dat ht me zelfs wel lukt helemaal tot CD45 te wachten, ben ik miss al wel ongesteld 😉
haha gekke snippie :D
struffle schreef:hee bummer nu mis ik alsnog het bericht van mrij 😞
meid ik hoop dat het geluk deze ronde voor jou komt en dat je een posiiteve test in je handen hebt op het moment!!
ik moet weg meiden, werken, eerst nog een kleine 20min door de regen fietsen 😞
tot vanavond!
Essiee schreef:Ik ben zoooooooooooo boos...
Mn vriend heeft de koelkast en de vriezer dr al uitgesloopt ...
Heeft ALLES buiten in de regen gezet en ik kan straks 6 lades uit de vriezer WEGGOOOOIEN omdat de helft al aan het ontdooien is
Grr ik koook!! Ipv dattie even wacht totdat ik ook beneden ben, dat ik de spulletjes probeer bij iemand anders in de vriezer te doen ofzo!
Mannen :shock: :|
Schorpioentje87 schreef:Ja tis ook best even kut, maarja moet niet zeuren, zit alweer in mijn nieuwe ronde!
En moet het maar positief bekijken, want nu kan ik tenminste op mijn verlate housewarming voor mijn handbalteam wat drinken 😉 Valt het ook niet op..
Mrij schreef:Goedemorgen meiden!
Nou ik kan jullie helaas geen goed nieuws brengen hoor, negatief!
Dus dat wordt vast weer een lekkere lange cyclus 😞
Schorpioentje, ik had het je al gezegd, maar hier ook nog maar even.. jammer meid!!
Zullen we dan de volgende keer maar samen positief testen? 😉
Mrij schreef:Goedemorgen meiden!
Nou ik kan jullie helaas geen goed nieuws brengen hoor, negatief!
Dus dat wordt vast weer een lekkere lange cyclus 😞
Schorpioentje, ik had het je al gezegd, maar hier ook nog maar even.. jammer meid!!
Zullen we dan de volgende keer maar samen positief testen? 😉
Schorpioentje87 schreef:Pff, lees net op hyves bij iemand uit mijn vriendenlijst die ik ken van school... Dat ze 6 weken en 2 dagen zwanger is!! Zover ik weet heeft ze pas net een vriend, dus denk niet (kan natuurlijk wel) dat het gepland is 😞 Dit doet pijn 😞 😢 Voel me echt even kut nu :oops:
Storm1987 schreef:Mrij: Wat jammer zeg, en ik had nog wel een kortere cyclus voor je gehoopt 😞
Schorpioentje: Met jaloers zijn kom je nergens. Hoe moeilijk het soms ook is, je moet een ander ook dit geluk gunnen. Na mijn miskraam hoorde ik van alle kanten mensen die zwanger zijn. En wij krijgen inderdaad een Babyboom in december, de maand dat ik uitgerekend was. Leuk vond ik het niet, maar het is de kunst om een ander het ook te gunnen. Je kan namelijk niet van de buitenkant zien wat er allemaal aan vooraf is gegaan. Als iemand jong is wordt er al gauw gedacht dat het een ongelukje was. Dat is niet terrecht vind ik.