Storm1987 schreef: Schorpioentje: Je hoeft je echt niet aangevallen te voelen. We hebben denk ik alleen een miscommunicatie, denk niet dat ik goed geformuleerd heb wat ik bedoel. Athans, ik begrijp je wél dat je het moeilijk vind, maar aan de andere kant.... je kan van de buitenkant niet weten wat er aan vooraf is gegaan. Dat bedoel ik alleen maar te zeggen!
En natuurlijk voelt het dubbel als je het idee hebt dat "iedereen" om je heen zwanger wordt, behalve jij. Want zo voelt het dan, terwijl dat niet zo is. Je weet alleen vaak niet wat er aan vooraf is gegaan, en soms oordelen mensen te snel. Ik probeer de situatie alleen van een andere kant te bekijken. Ik kreeg ook van mensen naar mijn hoofd geslingerd dat ik niet weet waar ze over praten omdat ik snel zwanger wordt :roll: Maar wat ik al eerder heb gezegd is dat ik veel liever een paar maanden langer bezig geweest was, dan dat ik 1x een miskraam had meegemaakt. Ik hoop gewoon voor je dat het gauw raak voor je is. En ik weet écht dat jij juist iemand bent die het een ander ook gunt! Laat dat even voorop staan!
Essie: Als je een probleem met mij hebt is dit prima hoor.
Dit was wat ik daar straks zei …
´Storm is naar mijn mening zoiezo best uitgesproken met haar uitspraken af en toe!´
Ik weet niet hoe dat hier opgevat wordt, maar dat was absoluuuut niet naar bedoelt hoor..
Vind dan ook raar dat jij zegt dat ik best een probleem met je mag hebben storm, dat bedoel ik namelijk absoluuuuut niet!Zou niet weten waarom ik een probleem met jou moet hebben. Vind het zelfs een kinderachtige uitdrukkig!
Ik ben zelf ook heeeeel direct! Maar heb toch verscheidene keren mn hoofd gestoten.. mn oma zei daarom altijd. Je moet weten wat je zegt, maar niet altijd zeggen wat je weet! Soms moet je je gewoon een heeeel klein beetje inhouden! :?