Hey Tes, fijn dat je lekker hebt geslapen!
Ik eet veel snoepjes; van die rose biggetjes & wijnballen. Door de suiker voel ik me erg goed. Ik eet zelfs snachts soms een snoepje, als ik even wakker wordt van de misselijkheid.
Het werkt voor mij erg goed. Ook al is het niet supergezond maargoed, ben allang blij dat ik niet overgeef.
Voor de rest drink ik zo nu en dan een lekkere bouillon. Doet me ook erg goed.
Zo blijft mijn suikerspiegel wat "stabiel" en is mijn bloeddruk niet te laag. Heb in het verleden veel last gehad van een lage bloeddruk & daarom erg snel moe & duizelig.
Gister & vandaag niet overgegeven. Maar kan ook zijn omdat ik niet 's ochtends vroeg hoef op te staan. Kan lekker uitslapen, al lukt dat niet geweldig 😛 Misschien helpt dat dus ook wel.
Even afwachten. Hoop niet dat ik die misselijkheid houdt, vind het verschrikkelijk.
Kan mijn vriend zijn parfum niet uitstaan, shampoo niet & mijn lekkere robijn geur voor de keren vind ik zelf goor :oops:
Maar voel me nu vrij stabiel & dat bevalt me wel :D[/b]
Tessa23 schreef:Hallooo meiden , zooo heb heerlijk geslapen tot 10 u maarliefst.. haha
Met mij alles ok Lunanoa met jouw ook ? Nog misselijk of niet?
Heb ook een banner aangemaakt , zou rond 2 nov ongesteld moeten worden dus, afwachten of dat klopt..