becky88 schreef:struffle als ie morgen positief is heb ik een cyclus van 39 dagen
wat lief van je mannetje dat ie alles gestreken heeft 😃
zeker weten! ik mag in mn handjes knijpen met zo'n vent, ik heb echt de liefste!! (jammer voor jullie moehahaha)
Mrij schreef:[color=#BF00FF]EsterH, spannend meid!! Ik hoop zo voor je dat je toch nog positief test! Gun het je zo, echt waar!!
Struffle, m´n migraine is zo goed als over, gelukkig!
Ik heb vorige week m´n tweede sollicitatiegesprek bij Achmea gehad, ik hoor morgen of overmorgen of ik word aangenomen!
Het zijn idd barre tijden om werk te vinden! Dus ik mag m´n handjes dichtknijpen als ik dit baantje krijg!!!
Wat een schat van een man heb je toch!! 😉
Heej wat goed!! Om wat voor soort werk gaat het dan? Administratief? Zou helemaal super zijn als je zou worden aangenomen! Ik duim voor je!!
Lunanoa schreef:Struffle wat een geweldig lang verhaal, voor iedereen wat haha.
Fijn dat je lekker hebt geslapen & zo lekker wakker wordt in een opgeruimd huis. Heer-lijk.
Als het goed zit allemaal, dan scan in meteen de foto's in & plaats ze direct op mijn babysite uiteraard 😉
Hoe gaat het verder met je studie? Ben je wat op schema? 😃
WOW MRIJ SPANNEND. Ik duim heel hard voor je dat je het hebt gekregen ;)
Ja ik ben niet meer zo heel vaak online dus ik dacht, even een persoonlijke noot voor iedereen 😉
Ik ga echt DIRECT de foto's bekijken als ik thuis ben donderdag 😃
Ik heb toevallig vrijdag een globale planning gemaakt en ik loop nu op zich wel op schema. Heb op mn werk ook het een en ander al kunnen lezen voor mn tentamen vrijdag, maar heb voor de rest maar weinig tijd hiervoor. Ik hoop echt dat het goed blijft gaan. Iig had ik te horen gekregen dat mn inschrijving voor mn master nu wel rond is (wat een paar weken terug ineens even wat stress opleverde omdat ik bericht kreeg dat ik niet verder mocht studeren en per direct uitgeschreven werd)