Luna jij hebt ook wel een goeie :mrgreen:
Maar goed eerst morgen afwachten :mrgreen:
Ram1988Oud lidBerichten: 3.146Lid sinds: 3 december 2012
EstherH schreef:nou sonja wat belachelijk zeg!!!!
he meiden ff een vraagje
STEL dat ik zwanger ben, op mijn werk hebben we een aantal medicijnen die je niet mag malen als je zwanger bent, maar hoe doe je dattan? want ik wil niet gelijk melden als k zwanger zou zijn..
pas met 3 maand eigenlijk...
sylvia22 schreef:EstherH schreef:nou sonja wat belachelijk zeg!!!!
he meiden ff een vraagje
STEL dat ik zwanger ben, op mijn werk hebben we een aantal medicijnen die je niet mag malen als je zwanger bent, maar hoe doe je dattan? want ik wil niet gelijk melden als k zwanger zou zijn..
op mijn werk weten een aantal dat ik bezig ben met zwanger worden ook omdat ik vaak mijn dienst moet ruilen i.v.m. ziekenhuisbezoek en als ze weten waarom heb ze net iets meer begrip 😃
en zodra ik dus zwanger ben veranderd er voor mij niks hoor.. alleen vind het wel fijn dat een aantal het weten.. hoef ik me niet telkens zo bezwaard te voelen als ik weer een dienst wil ruilen.
ik heb in de toekomst wel een probleempje met het werk.. mijn vriend en ik werken allebei onregelmatig, dus hoe gaat dat straks met oppas of opvang?
EstherH schreef:sylvia22 schreef:EstherH schreef:nou sonja wat belachelijk zeg!!!!
he meiden ff een vraagje
op mijn werk weten een aantal dat ik bezig ben met zwanger worden ook omdat ik vaak mijn dienst moet ruilen i.v.m. ziekenhuisbezoek en als ze weten waarom heb ze net iets meer begrip 😃
en zodra ik dus zwanger ben veranderd er voor mij niks hoor.. alleen vind het wel fijn dat een aantal het weten.. hoef ik me niet telkens zo bezwaard te voelen als ik weer een dienst wil ruilen.
ik heb in de toekomst wel een probleempje met het werk.. mijn vriend en ik werken allebei onregelmatig, dus hoe gaat dat straks met oppas of opvang?
Ik pas wel op als ik vrij ben :mrgreen:
Lunanoa schreef:hahahaha
Flexibele kinderopvang? Kost wel exta veel zo'n contract.
Kun je niet iets met vaste dagen/uren krijgen?
Anders een lieve oma/opa? Of een gastouder misschien een optie?
sylvia22 schreef:Lunanoa schreef:hahahaha
Flexibele kinderopvang? Kost wel exta veel zo'n contract.
Kun je niet iets met vaste dagen/uren krijgen?
Anders een lieve oma/opa? Of een gastouder misschien een optie?
mijn opa en oma's zijn al op leeftijd en dat doe ik mijn kind niet aan..
ach er valt tegen die tijd vast wel wat te regelen met het werk van mijn moeder, schoonmoeder en ons werk..
gewoon even een goede verdeling maken.. maar helemaal in structuur krijg je dat niet met onregelmatige diensten.. we werken ook de weekenden :roll:
mayella schreef:Esther H, Zijn dat medicijnen die je ook niet met handschoenen kunt geven?? (of doe je dat al.. want dan is t een domme vraag 😛 ) Bij ons is het beleid dat je handschoenen aan moet bij alle soorten medicatie, zelf bij pcm...
Ik draag ze dan dus ook bijna de hele dienst.. Wil geen risico's lopen voor ons ukkie..
EstherH schreef:mayella schreef:Esther H, Zijn dat medicijnen die je ook niet met handschoenen kunt geven?? (of doe je dat al.. want dan is t een domme vraag 😛 ) Bij ons is het beleid dat je handschoenen aan moet bij alle soorten medicatie, zelf bij pcm...
Ik draag ze dan dus ook bijna de hele dienst.. Wil geen risico's lopen voor ons ukkie..
het punt is dat wij de medicatie moeten klein maken voor de patienten, dus dan zal er wel een bepaalde stof vrijkomen ofzo..
EstherH schreef:mayella schreef:Esther H, Zijn dat medicijnen die je ook niet met handschoenen kunt geven?? (of doe je dat al.. want dan is t een domme vraag 😛 ) Bij ons is het beleid dat je handschoenen aan moet bij alle soorten medicatie, zelf bij pcm...
het punt is dat wij de medicatie moeten klein maken voor de patienten, dus dan zal er wel een bepaalde stof vrijkomen ofzo..
Stef2203 schreef:EstherH schreef:mayella schreef:Esther H, Zijn dat medicijnen die je ook niet met handschoenen kunt geven?? (of doe je dat al.. want dan is t een domme vraag 😛 ) Bij ons is het beleid dat je handschoenen aan moet bij alle soorten medicatie, zelf bij pcm...
Hoera tijd voor een mondkapje, met het welgenoemde excuus, "ik ben bang voor de mexicaanse griep" Moehahahahaha 😛 :lol:
mayella schreef:GRRRRRRRRRRRRR mannetje is cake aan t maken.. En normaal lik ik de mixerkom uit... En dat mag nu niet :evil:
Lunanoa schreef:Oh lekker Meyalla! Waarom niet ? :shock: Je moet juist goed eten 😛
Ohnee mag helemaal niet.
Zitten rauwe eieren in :shock:
mayella schreef:Lunanoa schreef:Oh lekker Meyalla! Waarom niet ? :shock: Je moet juist goed eten 😛
Ohnee mag helemaal niet.
Zitten rauwe eieren in :shock:
Ja idd... Daarom baal ik 😛 zovaak maken we geen cake en vind dat zo lekker... Maare t ergste vind ik dat ik nu geen arretjescake meer mag :shock:
EstherH schreef:essieeeeeee :mrgreen: :mrgreen:
nee nog geen ongi hier
Essiee schreef:EstherH schreef:essieeeeeee :mrgreen: :mrgreen:
nee nog geen ongi hier
Heee schattieeee!!!
Ik ga hier even de meest dikke kaars aanmaken voor je die we hebben :mrgreen:
jorina schreef:whahahahaa zie het al voor me mijn opa en oma aan de oppas
opa is 93 en oma 87
ik zie ze al achter thomas aan rennen oma met de rolator en opa op zijn scootmobiel :shock: 😂 😂
neuuuuuuuu leijkt me niet zo verstandig zeker ook omdat thomas nog al druk is 😃
nou wil ik toch eens een recept hebben van arretjescake want ben kok maar dat ken ik dus echt niet :oops:
mayella schreef:jorina schreef:whahahahaa zie het al voor me mijn opa en oma aan de oppas
opa is 93 en oma 87
ik zie ze al achter thomas aan rennen oma met de rolator en opa op zijn scootmobiel :shock: 😂 😂
neuuuuuuuu leijkt me niet zo verstandig zeker ook omdat thomas nog al druk is 😃
nou wil ik toch eens een recept hebben van arretjescake want ben kok maar dat ken ik dus echt niet :oops:
Zoals wij t maken:
250 gr roomboter
200 gr witte basterd suiker
200 gr biscuitjes
1/2 theelepel nescafe (oploskoffie)
5 eetlepels cacao
2 eieren of 1 ei en 3 eetlepels melk
#maak eerst de vorm klaar voor gebruik, Bedek de bodem en zijkanten van de vorm met bakpapier
#Breek de biscuitjes in kleine brokjes
#Smelt de roomboter op een zacht vuur en verhit het niet langer dan nodig is
#Roer de eieren, suiker, nescafe en cacao door elkaar en laat dit ongeveer 10 min staan.
#Voeg dan met kleine beetjes de roomboter toe, goed door roeren.
#Roer op het laatste de brokjes koek er door
#Doe de vloeeibare massa in de cake vorm en laat het op stijven in een koude omgeving. Bv de koelkast e=of kelder.
#Als de cake stijf is (meestal een dag..) kun je hem gemakkelijk storten en het papier er af halen!
Eet smakelijk ;)
Stef2203 schreef:Owww, nog 11 dagen Essie 😛 Ik ga alvast duimen 😛 :D
Essiee schreef:Stef2203 schreef:Owww, nog 11 dagen Essie 😛 Ik ga alvast duimen 😛 :D
hahaha gekkie!
Ik heb dr niet echt vertrouwen in .... beetje raar dat ik anders steeds zoveel bruinverlies heb!
Wendyl, ik snap dr ook niks van :mrgreen:
Geen idee welke klopt, daarom juist! Die onderste moet ik iig verwijderen, die telt maar doooor ....
Stef2203 schreef:Heb je nogsteeds bruin bloedverlies dan? :?
sylvia22 schreef:hahaha ik heb nu net de pregnyl opgehaald en wil hem in de koelkast leggen en toen viel hij uit mijn handen, kapot! :mrgreen: (that's me)
kan gelukkig morgen weer een nieuwe ophalen zonder recept. :lol:
EstherH schreef:nou ik zit straks alleen op de meeting denk ik hahaha
Essiee schreef:EstherH schreef:nou ik zit straks alleen op de meeting denk ik hahaha
Zit je straks toch nog alleen met mij opgescheept!! :shock:
EstherH schreef:Essiee schreef:EstherH schreef:nou ik zit straks alleen op de meeting denk ik hahaha
Zit je straks toch nog alleen met mij opgescheept!! :shock:
hahahahahaha ohjeeeee noujaa dat moet dan maar :roll:
grapjee schatt
jorina schreef:welkom shinning star
je bent hier op het juiste forum want zoals je nu al wel gelezen hebt zijn we inmiddels allemaal gyneacoloog met kim als opper gyn
Lunanoa schreef:Vind het ook niet leuk zonder Struffle, Kim, Anne & een twijfelende Storm.....
Wil geen "Sjaak afhaak" zijn, maar heb er ook vrij weinig zin in als de helft afwezig is.
Niet negatief bedoeld. Iedereen heeft vast hardstikke goede redenen om niet te gaan. Maar mijn enthousiasme vermindert ook elke x weer...
jorina schreef:meiden we gaan het er niet meer over hebben wie er niet komt we gaan ons nu focussen op een nieuwe datum :D
Babii schreef:Ik voel me nooit aangevallen door iemand haha ;). Ik geef alleen mijn mening en opmerking :).
EstherH schreef:het maakt mij verder niet uit, ik sluit me overal bij aan :D
Stef2203 schreef:@ Shining Star, ben nu een maandje of 3 bezig, maar zal nog wel even duren... Spannend hé in het begin 😉
@ Jorina, ben het ook wel eens met jouw oplossing, kan me voorstellen dat het enthousiamse erg afneemt zodra mensen beginnen met afhaken
Lunanoa schreef:Hmm dat gevoel had ik ook. Toen was ik zwanger 😛
Ik mis de rode biefstuk héél erg. Vind dat zo lekker. Met enorm veel peper, heerlijk!
Ook nam ik vaak een broodje filet american als we gingen lunchen. Heerlijk 😛
Voor de rest heb ik nergens moeite mee. Ik ben toch hardstikke beroert :P