meiden ik ga dr vandoor!!
tot morgeeeee!!
Ram1988Oud lidBerichten: 3.146Lid sinds: 3 december 2012
Essiee schreef:Hmmm jammer zeg ....
Denken jullie niet dat dr de volgende keer ook wel weer iemand is die toch 'afhaakt', waarbij er iets tussen komt beter gezegt!?
EstherH schreef:meiden ik ga dr vandoor!!
tot morgeeeee!!
jorina schreef:meiden ik ga er ook vandoor moet nog ff wat boodschapjes doen en kleine vriendje zit al een kwartier ongeduldig met zijn schoenen en jas aan 😮
tot vanmiddag
Babii schreef:Tsjah Esssie, thats life!! In het leven komen er nu eenmaal dingen tussendoor die waarschijnlijk wel belangrijker zijn als een meeting! En dit kan zeker in een privé sfeer voorkomen en vindt het dan niet fair hier opmerkingen over te maken, want men weet niet WAT ZICH AFSPEELT BIJ IEMAND of WAT ER BIJV. TUSSENDOOR KOMT :).
Essiee schreef:Ojaaaa, morgen weer testers :mrgreen:
Voor 9 uur hoor meiden, ik wil het nog weteeeeeeeeeeeee !!!! : 😃
Jorina, oneeee met kotsende zwange mij niet gezien hooor :shock: :shock: :shock:
Babii schreef:Ik bedoel het ook niet kwaad 😉 En ik geef gewoon me mening :).
snippie schreef:Hh jammer dames dat er sommige niet komen,
maar dan kom ik ook met een medeling!bij mij hangt er af hoe ik reageer
op alle medicatie!of ik wel en niet kom!maar verwacht dat het goed gaat.
Nieuwe datum is goed!
's Star welkom
Knuf
Stef2203 schreef:Hahaha Shining Star, ik (en ik denk vele anderen) begrijp precies wat je bedoelt, waar het hart van vol is, loopt de mond van over.
Ik heb het al eens eerder omschreven als verliefd zijn, je kan gewoon niet stoppen met eraan te denken. Wordt ook wel minder hoor 😊
Jep, een rasechte beginner, maar niet minder fanatiek daarom hoor 😉
Waar kom jij vandaan en wat doe je voor werk?
Babii schreef:Tsjah Esssie, thats life!! In het leven komen er nu eenmaal dingen tussendoor die waarschijnlijk wel belangrijker zijn als een meeting! En dit kan zeker in een privé sfeer voorkomen en vindt het dan niet fair hier opmerkingen over te maken, want men weet niet WAT ZICH AFSPEELT BIJ IEMAND of WAT ER BIJV. TUSSENDOOR KOMT :).
Stef2203 schreef:snippie schreef:Hh jammer dames dat er sommige niet komen,
maar dan kom ik ook met een medeling!bij mij hangt er af hoe ik reageer
op alle medicatie!of ik wel en niet kom!maar verwacht dat het goed gaat.
Nieuwe datum is goed!
's Star welkom
Knuf
Wel jammer hoor Snippie, ik had jou ook graag ontmoet, vooral omdat je zo dichtbij woont, als ik je dan eens tegenkom in de stad kan ik naar je zwaaien 😛 :)
Stef2203 schreef:Babii schreef:Ik bedoel het ook niet kwaad 😉 En ik geef gewoon me mening :).
Je hoofdletters staan zo schreeuwerig 😛 :)
Stef2203 schreef:
Heb ook een lekker saai baantje op kantoor in Delft :)
Stef2203 schreef:Geen ervaring met de nuvaring 😛 Wel met je vriendinnen willen bellen en het stiekem tegen je moeder vertellen 😛
Hahaha, Hier is het ontpillen denk ik nog in volle gang, heb deze ronde mijn eitje niet gevonden ( ik temp en heb ovutesten gebruikt)
Heb ook een lekker saai baantje op kantoor in Delft :)
Stef2203 schreef:En nou ga ik eens lekker broodmonsters koerieren 😊 tot over een uurtje of 2 :)
sylvia22 schreef:wat lees ik nu, gaan we een andere datum afspreken :shock:
ik heb vrijgevraagd :roll: daar baal ik wel van dan! kost me een vrije dag!
snippie schreef:Syl hij word alleen verschoven als iedereen het er mee is.liefs
sylvia22 schreef:sylvia22 schreef:wat lees ik nu, gaan we een andere datum afspreken :shock:
ik heb vrijgevraagd :roll: daar baal ik wel van dan! kost me een vrije dag!
en daardoor moet ik nu ook een ander weekend werken.. en werk ik in november andere weekenden dan mijn vriend :x :oops: ja sorry daar baal ik een beetje van (dat mag ik ook zeggen toch? :oops: )
Babii schreef:Ik vind op kantoor werken totaal niet saai ;). Maar ja heb ook een giga drukke baan (jaja jullie zullen wel denken van niet), maar ik kan meerdere dingen tegelijk :D. Zoals nu zit ik aan de tel en type 😂 WAUW he :D
Babii schreef:@ Wendyl, ja dat is dan tien keer niks he :|
sylvia22 schreef:we kunnen toch ook kijken wie er nog wel willen gaan de 21e? en dan alsnog kijken of het voor die wel doorgaat?
Essiee schreef:Wie gaat er mee op de eerder afgesproken datum:
1. Mayella (gaat haar best doen 😉
2. Sylvia
3. EstherH
4. Essiee
sylvia22 schreef:Essiee schreef:Wie gaat er mee op de eerder afgesproken datum:
1. Mayella (gaat haar best doen 😉
2. Sylvia
3. EstherH
4. Essiee
dat gaat al aardig goed
schorpioentje, sonja, mrij, stef, lunanoa, wendyl, sharon, tessa... allemaal even reageren en waarschijnlijk ben ik er een aantal vergeten :oops: ook jullie even je naam erbij zetten als je ook nog op de meeting wilt komrn
Essiee schreef:Utrecht is voor mij trouwens wel echt een hels eind! :shock:
sylvia22 schreef:Essiee schreef:Utrecht is voor mij trouwens wel echt een hels eind! :shock:
ik heb een ander voorstel gedaan staat in de mail
sylvia22 schreef:snippie ik heb je verkeerde email, pb de goede even
wendyl je hebt mail
sylvia22 schreef:snippie ik heb je verkeerde email, pb de goede even
wendyl je hebt mail
Babii schreef:@ Sylvia, je hetb PM!
Storm1987 schreef: Jammer Kim dat je ook niet mee gaat.
Tjah voor mij houdt het denk ik ook op hier. . . en Struffletje niet mee, Kim niet mee en ik had al mijn twijfels.
Ik heb Sonja al even niet gezien al ben ik hier ook niet meer zo actief. Alles goed SOnja??
Ik werd vanmorgen door de gyn gebeld.... Ze had een spoedje om 7:30 en ik moet nu om 12:15. Vind het al zo spannend!! Maar dat is mijn gyneacoloog.... als er ook maar iets is mag je meteen langskomen, dus spoed gaat altijd voor en ik ben blij dat zij zo is! :mrgreen: ik wacht wel een paar uurtjes langer ;)
Tessa23 schreef:als t goed is heb je al mail terug!
wat gaan jullie eten meiden?
Tessa23 schreef:als t goed is heb je al mail terug!
wat gaan jullie eten meiden?
Liminous schreef:Goeiemiddag dames!
Heb niks teruggelezen, nog nieuwtjes hier? 😃
Ik op dag 3 van mn cyclus, dus nog ff en dan kunnen we weer klussen!
Liefs
sylvia22 schreef:ik hou wel van gekookte aardappels, pasta's, ovenschotels, krieltjes
wendyl schreef:Jij krijgt het nog druk straks... Zie bij het pendelen dat je in november zwanger wordt van 2 jongens en een meisje... 😉sylvia22 schreef:ik hou wel van gekookte aardappels, pasta's, ovenschotels, krieltjes
jorina schreef:ik vind denk bijna alles wel lekker en anders eet ik het evengoed wel
alleen brocolli spruitjes en witlof vind ik echt vies en dat eet ik dus ook echt niet
wendyl schreef:Jij krijgt het nog druk straks... Zie bij het pendelen dat je in november zwanger wordt van 2 jongens en een meisje... 😉
Storm1987 schreef:wendyl schreef:Jij krijgt het nog druk straks... Zie bij het pendelen dat je in november zwanger wordt van 2 jongens en een meisje... 😉
Hahaha die syl 😂 , een drieling op komst. Hoewel sowieso krijgt ze het druk.... als je die lijst moet geloven ;)
sylvia22 schreef:hahahahah ik zit nog steeds te denken wat ik nou ook al weer zaterdag heb gegeten.. hier kan ik niet tegen he!
jorina schreef:hahah ja ik heb dat ook hoor ik zou nu eigelijk zwanger moeten zijn volgens de pendel maar zou ook nog zwanger moeten worden in november de 1 van een meisje en de ander van een jongen
en kim had ook gependeld en dat werd december (betere mnd trouwens dan nov want dat ga ik niet halen denk ik)
dus ik word in 3 mnd 3 x bevrucht 😃
ik lust ook bloemkool en dat is zeker niet hetzelfde al brocolli ze behoren niet eens tot dezelfde groentegroep