Storm het is idd niet goed als het je leven gaat beheersen.
Gewoon lekker met de dag leven. En als het komt dan komt het 😃
mimimaboOud lidBerichten: 1.667Lid sinds: 2 juni 2009
becky88 schreef:ik heb net al getest :oops: :oops: ik weet het erg vroeg! maar d8 probeer het gewoon
hij was negatief
dus of me klachten komen ergens anders van wat ik wel raar vind.......of ik was gewoon TE vroeg
Anne87 schreef:Spannend becky, gewooon even wachten dan!
Oh wat erg voor der!!
Met hoeveel weken? 😞
Kimberly20 schreef:JA pals dat kan 😊 Over het algemeen kan het bij beide. Heb je al getest? Want volgens mij had je al ongesteld moeten zijn toch?
Kimberly20 schreef:Alleen dan niet zeuren he over je borsten enzow 😛 Want als je test weet je gelijk je antwoord 😛 haha :lol:
Kimberly20 schreef:@ mrij, jeetje hee, wat is er aan de hand joh???
@ storm, berichie kwam er weer botter uit als bedoeld :oops: maar heb je nog testen liggen met een simpele 2e streep> want het s wel zo dat je echt het streepje met de blote oog moet waarnemen en een test mag nooit in het licht gehoude worden... nu moet ik zeggen dat die tetsen met de plusjes vaak vals testen en niet goed 😉 staat overal geschreven pfff...
Hoop dat je nog een simpele test met een streepje heb 😛 en hoop natuurlijk dat het raak is 😉
@ mayella, ik had het ook hoor deze maand en ben echt NIET ZWANGER!!! JE AMG HEM GEWOON NIET IN HET LICHT HOUDEN staat zelfs in de gebruiksaanwijzing!
Kimberly20 schreef:becky88 schreef:uhm...storm ik denk je mij bedoeld en niet anne die getest heeft haha
Het zullen haar zwangerschapssymptomen wel zijn :P
becky88 schreef:gezegd dat k der kil als ze iets doorvertelt....haha
zij denkt dat k nog gewoon aan de pil zit.
maar zij zegt ook klinkt als een zwangerschap dus we wachten af tot vanmiddag