celeste schreef:owh ik heb trouwens nog nieuws!! we gaan trouwen volgend jaar. dus ik hoop eignelijk dat ik of dan al bevallen ben 😉 haha lekker vooruitdenkend. of dat ik nog niet zwanger ben wat ik eigenlijk ook weer niet wil. pff... maar goed, ik wil gewoon niet zwanger trouwen dat lijkt me zo'n gedoe en dat zou ik niet leuk vinden voor de foto's. het zijn toch 2 aparte dingen vind ik. maar ja, misschien denk ik er wel heel anders over als het eenmaal zover is.
Hey gefeliciteerd!!!!! wat leuk heb je al een datum??
Wij zijn ook getrouwd toen we besloten te klussen, wij wilden toch een echtpaar zijn voor ons kindje kwam.
Troweuns ik heb sinds de klusdagen last van afscheiding.....soms wat dikker maar het houdt aan nu sinds de innesteling is het wat dunner geworden maar het voelt daar wel vochtig aan en ik moet een inlegje genruiken omdat mn ondergoedje anders wit en nat ziet. En het komt niet van het klussen, ik dacht eerst dat eht nog van het klussen was maar heb nu al een paar dagen niet geklust omdat ik in mn wachttijd zit en hub was ziek en nu ik.