miss_amyOud lidBerichten: 410Lid sinds: 1 januari 2005
wat een afgrijselijk fimpje
struffle schreef:beter kijk je het niet vlindertje, ik krijg die beelden echt niet meer uit mn hoofd...
Hierna zou je NOOIT meer voor abortus kiezen, geloof me maar...
ik ga opruimen, krijg straks eters. Ga een pan bami maken maar heb zelf helemaal geen trek. Al dagen niet trouwens...
struffle schreef:beter kijk je het niet vlindertje, ik krijg die beelden echt niet meer uit mn hoofd...
Hierna zou je NOOIT meer voor abortus kiezen, geloof me maar...
ik ga opruimen, krijg straks eters. Ga een pan bami maken maar heb zelf helemaal geen trek. Al dagen niet trouwens...
struffle schreef:huh pals??
Je reactie komt voor mij een beetje uit het niets, waar baseer je op dat je wordt afgebekt? En waar gaat het over, je praat over portemonnee en huidziektes, ik heb hier niks van over op t forum gelezen, dus hoe zou je dan afgebekt kunnen worden??
Mayella wat jammer dat je moeder zo reageert. Jouw zwangerschap zal jullie zoveel vreugde geven en dan krijg je zo'n reactie van je moeder. En geloof me, ik kan het weten hoeveel waarde je hecht aan juist haar reactie en mening. Je zou bijna aan jezelf gaan twijfelen, maar niet doen hoor meid!! Dit is iets wat jullie helemaal zelf beslissen, en waar zij gelukkig ook geen invloed op heeft! Ze mag haar mening geven, maar die kun je ook naast je neerleggen. Jij hebt vol liefde voor een kindje gekozen, waarvan je weet dat het met liefde zal worden grootgebracht. Dan is het goed.
Ik hoop heel erg voor je dat ze bijdraait, en verwacht het ook eigenlijk wel. Het is niet leuk om zo'n eerste reactie te krijgen, maar vanzelf zal ze haar mening bijstellen als ze eenmaal aan het idee gewend is...
Probeer er samen met je mannetje in ieder geval met volle teugen van te genieten, want niemand kan en mag jullie dit geluk afnemen!
Guess welkom hier, ik heb geen idee wat die symptomen betekenen. Vanaf wanneer ben je bezig, wanneer ben je gestopt met de pil, wanneer moet je ongesteld worden? Dan kunnen we er misschien iets meer over zeggen...
Becky hoe is het met jouw hormonen inmiddels??
Kimberly20 schreef:Pals,
Ten eerste ik ben niet zo fucking triest al JOUW LEUGENS op het forum neer te knallen.
Ten tweede zet datn wel het hele gesprek erop incl. al jouw leugens en hoe je becky en alles en eidereen loopt af te zeiken..
Verder besteed ik geen aandacht aan je 😉
O ja mensne, waarom ik dit neerzette. Pals en der vriend hebben geen inkomen, haar vriend der bedrijf is failliet verklaard (dus mega schulden) ze zegt dat ze geen stabiele situatie heeft en liegt alles bij mekaar...
Dus ja uiteindelijk toen ze iedereen hier af had gekraakt kwam dit berichie 😉 Maar er speelt nog veel meer omtrent Pals haar leugens 😊
Willen jullie meer weten, dan stuur ik het gehele msn gesprek wel, dan kunnen jullie een mening uiten 😊 Niet op basis van maar 1 zinnetje :)
Kimberly20 schreef:Beste Arnold,
Hartelijk dank voor je reactie. Een verdere discussie kan via de mail worden besproken en niet op een forum.
Je hebt mijn mail adres. Veel succes met de printscreen en ik hoor graag van alles en iedereen (werk zelf voor de overheid (gedeeltelijk) dus succes)).
Met vriendelijke groet,
Kimberly
becky88 schreef:goeiemorgen!
nou weer een negatieve test pffff...
wel weer zo lekker misselijk.
ook weer lekker nieuws van het uwv ik moet volgende week nog werken en daarna niet meer c1000 vond dat er te weinig voortgang inzit.
dus na volgende week zit ik weer de hele dag thuis...pfffff :cry:
Kimberly20 schreef:Hey meiden,
Ik ga zo mijn overleg in, weer 2 uur notuleren. Daar heb ik zo geen zin in 😞
@ Storm, ooo je krijgt echt bijna een lentebaby!!! Als ik in juli/augustus zwanger raak, zal het een april baby worden (mijn mannetje is 18 april jarig) dus ben wel erg benieuwd 😊
Ben zelf geboren op 16 januari en mijn moeder op 17 januari. Ik was altijd haar cadeau zei ze 😂
Anne87 schreef:Vraagje! 😃
Is het nou beter om OM DE DAG te klussen of ELKE dag ( in de periode van je eisprong)
Want daar zit ik nu dus in, en wij hebben dag 7, 9, 11 en 12 ( vandaag is dag 13 ) geklust!
Maar weet niet of het nou goed is om vanavond en morgenavond ook nog te doen..
struffle schreef:nee deze week is uitgewezen dat elke dag beter is voor de kwaliteit van t zaad 😉
moet je maar even googlen, is van de week ook op veel plekken op t forum neergezet!
Maar ik doe het gewoon wanneer ik zin heb, anders werkt het denk ik sowieso niet, heb ik t idee...