vind ik ook hor becky, aandringen!! Zijn ze nou helemaa *&^$^$ :arrow:
Ik wil dat jij ook zwanger bent!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :mrgreen:
Storm1987Oud lidBerichten: 2.334Lid sinds: 1 januari 2005
struffle schreef:nee deze week is uitgewezen dat elke dag beter is voor de kwaliteit van t zaad 😉
moet je maar even googlen, is van de week ook op veel plekken op t forum neergezet!
Maar ik doe het gewoon wanneer ik zin heb, anders werkt het denk ik sowieso niet, heb ik t idee...
becky88 schreef:nee dat snap ik struffle!
daarom zei ik ook erbij staat er misschien vijnadig maar zo bedoel ik het absoluut niet 😉 😉
lunanoa: ik ben nog niet overtijd zou eigenlijk donderdag kunnen testen maar heb er al 3 gedaan haha!
heb wel alle symptomen dus afwachten
becky88 schreef:had ik al gekeken maar die zitten allemaal in dezelfde praktijk en die houden dus ook me kaar d handen boven het hoofd ;)
struffle schreef:wauw haha tnx sonja :oops:
wat een hoop complimentjes ineens zeg 😉
Welke fotos vind je mooi bijv.?
becky88 schreef:haha is goed kim! 😉
ben nog nooit tegen een HA ingegaan vandaag de 1e x maar pfff wat n wijf
becky88 schreef:schijnbaar wel bij die HA
celeste schreef:Ik ben weer bijgelezen zo'n 30 pagina's.
Dat filmpje heb ik af gezet, daar kan ik niet naar kijken.
Het voorval tussen kim en pals is een van de redenen dat ik lekker onbekend wil blijven. Niks persoonlijks, maar ik blijf voor jullie liever gewoon celeste die af en toe eens binnenvalt op het forum en haar best doet om alles bij te houden. 😉
Wel vind ik het erg jammer dat ik niet mee kan delen in hyves en msn enzo. dat lijkt me ook wel wat hebben. maar goed, misschien komt dat nog.
Becky, ik hoop dat je vanavond naar de HA post kan en dat je dan wat meer weet.
owh, en nu ben ik de rest weer vergeten!!!
ik heb er 2 lange dagen werken op zitten en heb net ook nog een half uurtje therapie gehad. mij kan je opvegen... mijn nek en mijn rug willen volgens mij niet meer verder vandaag... k*t ongeluk!!!
en becky, ik hoop dat het lukt met je verzekeringsarts. klinkt misschien raar, maar ik werk in de zorg en daar hebben ze vaak meer begrip voor je als je dingen niet kunt en het is een ideale plek om werkuren op te bouwen.
becky88 schreef:pfff ik vraag me af waarom ik nog ziektekosten betaal.
net ha-post gebelt me vriend gezegt dat ik 2x flauwgevallen ben maar mag niet langskomen als k flauwviel herstelde ik daarna wel weer ik moest morgen maar naar de ha gaan.
dus weer wachten morgen bellen voor een afspraak krijg wel een andere ha want me eigen is er dan niet......