BatiOud lidBerichten: 2.877Lid sinds: 19 juli 2009
@ Kim SPANNNNNNNNNNEND!!!!!!!!! DUIMEN!!!!
snippie schreef:MOeilijk hoor syl!hopelijk komen ze er uit!
Knuf
snippie schreef:H da idd stom zeg! Sorry dat ik het zeg meissie
sylvia22 schreef:snippie schreef:MOeilijk hoor syl!hopelijk komen ze er uit!
Knuf
Ik zeg net tegen mijn vriend waarom ben jij er zo rustig onder en weet je wat hij zegt: dit is al de tiende keer, dat dit zo gebeurd en morgen doen ze alsof er niks aan de hand is :shock: daar breekt mijn klomp een beetje van
Liminous schreef:Welkom S!
EstherH schreef:joehoee meiden
ik heb ook allemaal kinder aan de deur.. errug leuk!!!
Welkom S. Vertel s wat over jezelf ;)
EstherH schreef:hahahaha syl ik weet dat ze het bij ons doen, en in de zuidwijken dus daar val jij buiten ja :mrgreen:
Babii schreef:Pffff logisch dak geen antwoord krijg... Zet hem in een verkeerd topic :oops:
Vannacht na het klussen heb ik mijn temp gemeten, lag al aardig lang in bed en stil en mijn temp was nog laag (zelfde temp als die ochtend). Dat was rond 3 uur dat ik die opgemeten heb. Om 6 uur weer getemperatuurd (dat is me standaard tijd) en ineens was me temp 36.7 !! Hoe kan dat als hij rond 3 uur nog uber laag is en rond 6 uur omhoog (denk dat me ei gesprongen is)...
Maar FF gaat me ei nu zetten op gisteren terwijl ik vandaag duidelijk enorme buikpijn had (eisprong)....
PS iemand enig idee of het klussen van vannacht nog zin had??? En hoelang doet zaad erover bij het eitje te komen?
Babii schreef:Nee ik lag al in diepe slaap 😛 Behalve om 3 uur.... Toen waren we net klaar met klussen :).... Maar ben eigenlijk gelijk in slaap gevallen!! Nadat ik het forum had bericht :oops:....
Ik heb dus 29 oktober geklust (dag van de injectie), 30 oktober begonnen we, maar dat werd midden in de nacht (de daad).... En ik had GIGA buikpijn vanochtend... En aangezien me temp nog laag was vannacht dacht ik misschien is ie vanochtend pas gesprongen...
O ja nog even de vraag :D... Als mijn eitje groeit (hij was 20 mm) dan groeit het baarmoederslijmvlies toch gelijk mee (wordt dikker) zodat het beter toegankelijk wordt....???
Ben als de dood dat het zuur is vanbinnen... Hoets met prikken bij jou??
Lunanoa schreef:jeetje Syl. De tijd gaat idd snel 😢
Gelukkig betekent dat, dat je nog 4 maanden hebt 😃
Misschien heb je snel een stuk of wat wondereitjes 😃
Toen je dacht dat je overstimulatie had, hebben ze toen gechekt of er eitjes waren? En hoe groot die waren?
Lunanoa schreef:Oh jeetje. Wanneer mag je weer dan? Het is hardstikke belangrijk om alles zeker te weten..
Wat een rare vrouw dan zeg :S
Lunanoa schreef:Hey Esther. Hoeissie daar?
Lunanoa schreef:Spannend EstherH: Hoever zit je in je cycles?
Schorpieontje: Balen dat de wijn niet smaakte 😞
Geniet er nog maar even van, want straks kan het 9 maanden lang niet :P
EstherH schreef:Lunanoa schreef:Spannend EstherH: Hoever zit je in je cycles?
Dag 38 inmiddels! duurt me wel erg lang haha!
Lunanoa schreef:Spannend EstherH: Hoever zit je in je cycles?