GuestOud lidBerichten: 5.389Lid sinds: 1 januari 2005
Oeps ik moet niet te snel willen typen want dan komen bij mij de fouten op een rij :oops:
EstherH schreef:hahahahaha we zullen t zien 😃
Ik hou jullie iig van alles op de hoogte!!
Lunanoa schreef:Ik zag bij het verloskundige centrum een vrouw die 20 weken zwanger was. ( Vertelde ze namelijk aan mijn oude klasgenootje die naast me zat)
Ze was enorm dik van zich zelf.
Had een vette slobber spijkerbroek aan, een slobber lange mouwen shirt & daarover zo'n buikband. OHMYGOSH.
Vond het er zo zielig uitzien.
Je zag nog geeneens een zwangerschapsbuik. Vond het zo zielig.
Die arme vrouw wou zo graag met haar buik showen .... Het is dat ze die buikbank om had, anders had je het nooit gemerkt 😛
IK denk dan meteen. Ohgod als ik er maar niet zo uit ga zien :oops:
Ik voel me nu overigens héél gemeen nu ik het getypt heb, maar moest het nog even delen :oops: :roll:
Lunanoa schreef:Ik zag bij het verloskundige centrum een vrouw die 20 weken zwanger was. ( Vertelde ze namelijk aan mijn oude klasgenootje die naast me zat)
Ze was enorm dik van zich zelf.
Had een vette slobber spijkerbroek aan, een slobber lange mouwen shirt & daarover zo'n buikband. OHMYGOSH.
Vond het er zo zielig uitzien.
Je zag nog geeneens een zwangerschapsbuik. Vond het zo zielig.
Die arme vrouw wou zo graag met haar buik showen .... Het is dat ze die buikbank om had, anders had je het nooit gemerkt 😛
IK denk dan meteen. Ohgod als ik er maar niet zo uit ga zien :oops:
Ik voel me nu overigens héél gemeen nu ik het getypt heb, maar moest het nog even delen :oops: :roll:
EstherH schreef:hoe denken jullie dr eigenlijk over... gewoon een lange cyclus?
Lunanoa schreef:hahaha nee. Sommige héle slanke vrouwen wel. Omdat je dan juist heel snel die bolling ziet.
Ben zelf ook mollig & denk dat je het bij mij pas rond de 30e week gaat zien. BALEN 😛 Al weet je dat nooit natuurlijk.
Ik heb wel dat ik 's avonds in bed lig, dat mijn darmen van slag zijn & mijn buik daardoor heel hard wordt.
Als je dan nagaat dat je een kindje van 0,5 cm in je buik hebt, weet je zeker dat het daardoor niet komt 😛 mhoehahaha
Nouja indirect wel natuurlijk :P
Lunanoa schreef:Ja inderdaad.
Al heb ik wel, dat als ik ergens zin in heb, dat ik het ook MOET en ZAL krijgen :lol:
Lunanoa schreef:Oh wat een lief omaatje 😃 hihihihi
Hier is het ook zo'n sombere dag. Het lijkt bijna wel schemerig, zo donker is de lucht..
Ik heb zin in tosti's. Ben allen bang dat als ik ze gemaakt heb, dat ik hardstikke beroerd wordt & dan stinkt het hele huis naar tosti's :shock: :roll:
sylvia22 schreef:ik ga werken, waar ik nu al weer spijt van heb, ben me toch een party misselijk :shock:
nou je we zien wel.. tot vanavond
Lunanoa schreef:Oh heerlijk!
EstherH je avater doet het niet 😮
Ik hoest heel erg slijm op, gedver, nog een lekkere nastoot van mijn griepje. Mijn neus loopt ook leeg...
Voel me echt een kneusje :ugeek:
Lunanoa schreef:Dan ligt het vast aan mijn computer... Raar 😖
Moet er maar mee leren leven :lol:
S. schreef:Wij hebben een koop woning met 3 slaapkamers en 1 kleintje
1 slaapkamer is nu de badkamer geworden en het kleine kamertje is onze inloopkast hihi
Superrr blij mee :P
Lunanoa schreef:Klinkt mooi Snippie 😃
Hebben jullie ook nog een kamertje over voor als de kleine er is ? :D
Lunanoa schreef:Goed hoor 😃
En daar?
Vind het toch gek dat sommige mensen geen kamertje voor de baby hebben, niet aanvallend bedoeld hoor. Maar was voor mij wel iets waar ik zóiezo plaats voor wilde hebben. Niet geheel onbelangrijk, een babykamer :?
Vraag me dan af waar het kindje slaapt e.d. als het er éénmaal is?
snippie schreef:Lunanoa schreef:Goed hoor 😃
En daar?
Vind het toch gek dat sommige mensen geen kamertje voor de baby hebben, niet aanvallend bedoeld hoor. Maar was voor mij wel iets waar ik zóiezo plaats voor wilde hebben. Niet geheel onbelangrijk, een babykamer :?
Vraag me dan af waar het kindje slaapt e.d. als het er éénmaal is?
meid wat heb je liever geen rust omdat je buren je gek maken tot haken kruizen aan toe of een moderne woning en dan maar kleiner wonen.en kindje kan gewoon in zijn eigen kamer slapen.
Lunanoa schreef:oké, sorry daar had ik overheen gelezen.
Ik probeer je ook niet af te kraken ofzo hoor meid. Ik weet dat jullie een super papa en mama zullen zijn & jullie hebben er vast heel goed overnagedacht.
Ik geef gewoon mijn mening over hoe ik het zelf zou willen hebben. Maar ieder persoon is anders & daarom respecteer ik andermans mening zeker.
Ik vind het gewoon belangrijk dat ons kindje zijn eigen kinderkamertje krijgt.
Liefs