snippieOud lidBerichten: 16.190Lid sinds: 1 januari 2005
hihi zo maar weer spuiten buiten de koelkast leggen:S
Babii schreef:Gaat het goed met het spuiten Snippie??
Babii schreef:Haha Tessa 😛 Daar is het wel een forum voor hoor ;)... Men geeft een utileg over iets en een ander ze mening... Dus ja we kunnen wel lekker blijven lullen 😛 maar het is gewoon puur een mening :D.
Is het overigens jullie eigen huis :D?
@ Snippie, ja hier gaat het wel hoor. Gisteren me eisprong gehad ( i know it for sure, had giga buikpijn) en ehm 😉 We hebben die nacht nog geklust, dus hoop dat er een LCUKY shot tussen zit. Ben in iedre geval al super blij met dat we goed geklust hebben...
Jamilah79 schreef:Hey,
Kom even snel hier langs 😉 ...
Hoe is het met jullie allemaal?
Babii: Jij dus je ei gehad en geklust 😉 , hopelijk raak geschoten, ik duim voor je!
Snippie: Hey hoe is het met het spuiten? Lukt dat een beetje en hoe is het in je nieuwe huisje????
Ik ga morgen even een kaartje posten voor jullie hoor 😉 , geen tijd voor gehad dit weekend hahaha, druk druk druk hier!
Oh ja, ga morgen even weer dat k*twijf bij de ha bellen, ben benieuwd wat ze me nu te zeggen heeft.
Ik neem aan dat je het nog gelezen had in mamazijn mijn verhaal toch Snippie?
xxx Jamilah
Essiee schreef:Hee meiden!
Nog even niet bijgelezen, ht is weer heel wat ...
Hier gaat ht even helemaal niet goed! En waarschijnlijk ben ik er de komende tijd niet meer .... :cry:
Babii schreef:Wendy, heb je al getets?
Storm1987 schreef:Jong ben je tegenwoordig al wanneer je onder de 30-35 bent 😛 volgens de begrippen van de nederlandse maatschappij dan he 😉 . Ik ben er heilig van overtuigd dat dit ook de reden is dat er zoveel vruchtbaarheidsproblemen bij vrouwen zijn anno 2009.
(En hiermee doel ik absoluut niet IEDEREEN die vruchtbaarheidsproblemen heeft, want leeftijd is geen garantie. Helaas zijn hier ook jonge meiden die vruchtbaarheidsbehandelingen moeten ondergaan en zijn er ook vrouwen die op hun 39e door de pil heen zwanger worden!)
Ik vind iemand niet snel te jong. Ik was 16 en wilde niets liever dan een kindje....helaas had ik toen niet de juiste basis. Leeftijd maakt niet zoveel uit. Belangrijker vind ik persoonlijk dat je je leven op de rails hebt. Opleiding, baan, stabiele relatie, financien, samenwonend en dat je niet afhankelijk meer bent van je eigen ouders.
Maar dat vind ik. Wellicht hebben anderen een andere mening.
Mrij schreef:Hee meiden,
Hoe is het hier? Nog nieuws? Heb alleen de laatste pagina's bijgelezen..
Over ons huisje, wij wonen in een rijtjeswoning (midden) we hebben een ruime woonkamer en keuken, 3 grote slaapkamers op de bovenverdieping en een grote zolder waar we nog 2 slaapkamers van kunnen maken! Genoeg plek voor kindjes dus :mrgreen:
Babii schreef:Mrij schreef:Hee meiden,
Hoe is het hier? Nog nieuws? Heb alleen de laatste pagina's bijgelezen..
Over ons huisje, wij wonen in een rijtjeswoning (midden) we hebben een ruime woonkamer en keuken, 3 grote slaapkamers op de bovenverdieping en een grote zolder waar we nog 2 slaapkamers van kunnen maken! Genoeg plek voor kindjes dus :mrgreen:
Ehm, nee alleen dat bij mij op CD10 een volledig volgroeid eitje van 20 mm was 😃 En dat ik dus 29 oktober een injectie heb gezet om de eisprong op te wekken :)... en nu op het wachtbankje zit :P
sylvia22 schreef:hey meid, wat is er aan de hand? hoop niet iets heel ergs? dikke knuffel!
Schorpioentje87 schreef:Heeeej Mrij,
Wat fijn dat je er weer bent!! Ik had je al gemist hier op het forum!! 😃 En Becky ook, jij bent er steeds als ik er niet ben en anders om 😞
En Syl: Hoe voel jij je meid? Toch nog de dag een beetje doorgekomen ondanks dat je je echt niet lekker voelde??
Volgens mij hebben we het indd vooral over huizen gehad en heb je niets gemist. Excuse me als ik dus wel wat vergeet! :oops:
Hahaha Syl!
Liefs
Babii schreef:Hmmmm denk toch maardat ik 6 maandne wacht met IUI 😛 wil het liefst dat het spontaan ontstaat!
Schorpioentje87 schreef:Syl, denk wel aan jezelf he meid!! En soms moet je gewoon echt even aan jezelf denken en goed uitzieken!! Anders blijf je vaal lang zo door hobbelen en dat is ook helemaal niets! Maar snap je heel goed hoor, ik ben ook niet iemand die zich graag ziek meld.. Voel me al vanaf gisteren behoorlijk beroerd en ga denk ik morgen even goed werken 😉
En Mrij: Precies schatje, ik weet jouw situatie en zal er voor je zijn :mrgreen: Vind het zeker fijn als je weer regelmatig op het forum bent, maar je weet wat op het moment belangrijker is ;)
sylvia22 schreef:Babii schreef:Hmmmm denk toch maardat ik 6 maandne wacht met IUI 😛 wil het liefst dat het spontaan ontstaat!
heb ik wat gemist?
Schorpioentje87 schreef:Welkom SDB :mrgreen: n Hoop dat jullie gauw zwanger zijn van een wondertje!! Hoelang zijn jullie nu bezig? In welke ronde en gebruiken jullie al hulpmiddelen?? Ovu testen of iets?
Liefs!
Babii schreef:Ja he Syl!! Het is een momentopname... Ik wil echt 100% zeker weten dat het goed is... Want stel het is nu opeens niet oke, dan snap ik wel waarom ik niet zwanger raak.
Heb het Stephan al gevraagd en die zegt ja hoor doe ik wel, maar wil wel thuis het lozen zeg maar... Nou geen probleem lieverd, woon 9 minuten van het ziekenhuis af :D.
Doe aluminimum folie over het plastic bekertje, bekertje tussen me borsten (blijft het warm) en op naar het ziekenhuis :D...
Merk wel dat ie steeds beter ze best gaat doen en dat hij het ECHT WIL... Dat doet me wel goed hoor.... Je hebt ook mannen die niet mee willen werken ;). Maar ondanks dat hij veel moeite heeft met iets op commando te doen en te presteren doet hij onwijs goed ze bets :D
Essiee schreef:Over huizen ..
Storm jullie huisje klinkt een beetje als mijn appartement toen ik nog alleen woonde ...
Heb tijdens mijn studie altijd een eigen ´flatje´ gehad! Woonde heerlijk daar.
Inmiddels wonen we in een ´gewone´ woning met boven 3 slaapkamers en op de zolder nog 2 aparte kamers ..
ook super lekker ruim dus!
Hmm nee zet ht liever niet openbaar, maar als iemand de reden echt wil weten kan dat via pb!
Voel me er iig super kut onder! :cry:
Schorpioentje87 schreef:Whahah Mrij ;)
Babii schreef:Dat weet ik ook wel hoor 😉 heb dat ook al eerder ergens op deze pagina's geschreven, ik wil gewoon het zaad nog een keer testen. En wil dat mijn baarmoederslijmvlies goed in de gaten gehouden wordt, want verlies lang niet zoveel slijm als waar Syl het over had.
Ben als de dood dat het zuur is van binnen :oops:.
Trouwens hoelang duurt het voordat het zaad is getest en je de uitslag krijgt?
Mrij schreef:Schorpioentje87 schreef:Whahah Mrij ;)
Haha dom he! Drukte op citeer ipv PB 😉 (blond 😉 )
Schorpioentje87 schreef:Mrij schreef:Schorpioentje87 schreef:Whahah Mrij ;)
Haha dom he! Drukte op citeer ipv PB 😉 (blond 😉 )
Hahah zou het zelf ook wel voor elkaar krijgen hoor :?
snippie schreef:Babii schreef:Dat weet ik ook wel hoor 😉 heb dat ook al eerder ergens op deze pagina's geschreven, ik wil gewoon het zaad nog een keer testen. En wil dat mijn baarmoederslijmvlies goed in de gaten gehouden wordt, want verlies lang niet zoveel slijm als waar Syl het over had.
Ben als de dood dat het zuur is van binnen :oops:.
Trouwens hoelang duurt het voordat het zaad is getest en je de uitslag krijgt?
Ik kon bij de eertse test al na 3dagen bellen naar de ha.daarna na een week naar ziekenhuis.
en Babii ze laten je niet on beperkt spuiten hoor.er zullen rust periodes gaan plaats vinden.
Jamilah79 schreef:Snippie: Ik dacht dat je ging slapen??? Of in elk geval het forum verlaten voor vandaag? Of ben ik gek en denk ik dat ik dat gelezen had????? :mrgreen:
Nou, hoe dan ook, ik ben weg.,......ga tukkie doen, weet niet hoelang mijn knulletje vannacht gaat slapen hahahaha...kan 4 uur zijn, 5 uur of heel misschien netjes pas 8 uur voordat hij wakker word, maar ga nu echt want ga het er niet op gokken dat ie tot 8 uur blijft slapen hahahaaha...
Weltrusten allemaal!!!!
Jamilah79 schreef:@Snippie: Het was vanmorgen ruim 8 uur dat hij wakker was!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
heb dus echt heerlijk uitgeslapen hhihihihihi....
Echt super, hij ligt nu lekker te spelen op de grond met zijn speelgoed en lekker heen en weer te rollen van rug naar buik en terug! Zo even badje maken voor hem en dan even lekker in bad en weer in bed daarna...
Stef2203 schreef:Goedemorgen allemaal!!!
Struffe, je temperatuurmeter is denk ik niet kapot, voordat je ovuleert kan je temp eerst drastisch dalen en daarna stijgen, blijf doortempen!!! En gefeliciflapstaart met je ei!!! Fijn dat je feestje een suc6 was :)
struffle schreef:ola esther!! nog steeds geen ongi bij jou meissie?
jaaaah veel foto's maar niet op mijn cam 😖
ik zal snel vragen van de week of ik de cam mag lenen, want ik ben ZOOO beniueuwd!! moet ook de foto;s van het hawaii feest er nog afhalen.
Ik heb ook een foto 'shoot' gedaan, ging ik midden op straat liggen en in de deurpost, alsof ik doodgeschoten of aangereden was ofzo haha, echt te grappig, al die mensen kijken joh, echt lachen!
Stef2203 schreef:@ Snippie , Voorlopig test ik niet, ik heb naar mijn weten nog geen ei gehad en volgens mijn temp ook niet http://www.fertilityfriend.com/home/296bc4
Jammer de bammer maar het zal wel een verlengde cyclus zijn 😞
@ Struffle, Neuh hier niets, dacht gisteren yes yes 0,2 verlaging misschien ei? maar vandaag weer 0,2 omhoog. 😖 Slaat nergens op :P
Stef2203 schreef:Neuh je temp daalt niet harder als je bevrucht bent, was het maar zo'n feest 😛 Maar let wel als je temp stijgt en 14 dagen hoog blijft (uitzondering van een tempdip bij innesteling) dan heb je kans dat je bevrucht bent 😊 maar FF vertelt ook dat je niets kan zen aan je temp na ovulatie, dus je zal het van je symptomen moeten hebben :P
Stef2203 schreef:@ Snippie, tis jammer, maar het is wel goed voor me, zo leer ik dat ik het uit handen moet laten en dat mijn lichaam zelf laat weten wanneer het er klaar voor is, in plaats van dat ik spastisch ga proberen zwanger te worden :D
snippie schreef:nee idd!hihi!
ik hoop dat je snel mag melden dat je zwanger bent:)!
en oja zullen wij reizen naar de meeting?
wendyl schreef:Ja ook goed hoor! Vrijdag ongi geworden.
Jij op CD 30! Spannend, wanneer is je NOD?